Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 13 мая 2021 PRO

Вікторія

Помощник нотариуса, юриста

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний спеціаліст відділу супроводження і координації регіональних підрозділів

с 09.2012 по 04.2013 (7 месяцев)
ПАТ "Авант-банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов'язки:
- супроводження діяльності регіональних відділень банку, вирішення організаційних питань, що пов'язані з їх роботою;
- консолідація інформації у щоденний та щотижневий звіти щодо отриманих доходів відділеннями банків;
- допомога у проведенні професійних навчань для працівників відділень банку та їх керівників, в тому числі, обмін досвіду та навиків у роботі з іншими банками;
- частково брала участь у рекламній кампанії банку;
- виконувала функції секретаря Тарифного комітету та ін.

Образование

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Фінансове та банківське право, Киев
Высшее, с 2002 по 2007 (4 года 10 месяцев)

Освіта:
Червень 2007 р. – диплом спеціаліста, спеціальність - правознавство, спеціалізація – фінансове та банківське право Межрегіональної академії управлення персоналом (МАУП);

Червень 2006 р. – диплом бакалавра, спеціальність - правознавство, спеціалізація – фінансове та банківське право МАУП.

Дополнительная информация

Заворітна Вікторія Василівна

Адреса проживання:
Київська область
Києво-Святошинський р-н
с.Софіївська Борщагівка
Дата народження:
14 лютого 1985 року
Контактний телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
е-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: заміщення вакантної посади помічника нотаріуса.

Освіта:
Липень 2007 р. – диплом спеціаліста, спеціальність - правознавство, спеціалізація – фінансове та банківське право Межрегіональної академії управління персоналом (МАУП);
Червень 2006 р. – диплом бакалавра, спеціальність - правознавство, спеціалізація – фінансове та банківське право МАУП.
2002 р. – атестат про середню освіту Романківецької загальноосвітньої середньої школи Сокирянського р-ну Чернівецької області.

Трудова діяльність:

ПАТ «Авант – банк»:

Квітень 2013р.- провідний спеціаліст відділу супроводження і координації регіональних підрозділів управління координації і супроводження діяльності регіональної мережі департаменту регіональної мережі ПАТ« Авант - банк»;
Жовтень 2012р.- провідний спеціаліст управління розвитку бізнесу та продажів ПАТ «Авант - банк»;
Вересень 2012р.- провідний спеціаліст управління роздрібного бізнесу департаменту регіональної мережі ПАТ«Авант - банк»;
Основні обов'язки:
- супроводження діяльності регіональних відділень банку, вирішення організаційних питань, що пов'язані з їх роботою;
- консолідація інформації у щоденний та щотижневий звіти щодо отриманих доходів відділеннями банків;
- допомога у проведенні професійних навчань для працівників відділень банку та їх керівників, в тому числі, обмін досвіду та навиків у роботі з іншими банками;
- частково брала участь у рекламній кампанії банку;
- виконувала функції секретаря Тарифного комітету та ін.

АТЗТ «Міжрегіональна Академія управління персоналом»:

Травень 2012р.- провідний фахівець кафедри історії та теорії держави і права Інституту права МАУП.
Березень 2009- вересень 2012р. – відпустка для догляду за дитиною;
Жовтень 2008р.- заступник начальника – юрисконсульт І категорії ВОДК;
Вересень 2007 р.- юрисконсульт ll категорії Відділу організаційної документації і контролю (ВОДК) Управління справами МАУП;
Лютий 2007 р.- фахівець Департаменту по роботі зі структурними підрозділами МАУП Південного регіону Всеукраїнського університету;
Основні обов'язки:
- документаційне супроводження діяльності регіональних підрозділів Академії ( зарахування, відрахування, переведення студентів та ін.);
- організація з вхідною та вихідною документацією з моменту надходження до повного виконання;
- формування узагальненого плану на рік всіма структурними підрозділами Академії;
- розроблення посадових інструкцій працівникам, які закріплюють їхні обов'язки, права та відповідальність та ін.

Особисті дані: українка, одружена, маю двох дітей.
Професійні навички і знання: практичний досвід роботи з комп’ютером: МС Оffice ( Word, Excel, Outlook), Internet (Opera, Safari). Вміння користуватися офісною оргтехнікою.

Знання мов: англійська - базовий рівень (розмовний, письмовий), російська – вільно, рідна мова – українська.

Особисті і ділові якості: характер спокійний та урівноважений, я доброзичлива, відповідальна, пунктуальна, порядна, вмію працювати в команді. Здатна швидко навчатися новим видам діяльності, прагну до особистісного зростання і розвитку, завжди націлена на результат, не боюся брати на себе відповідальність. Маю величезне бажання працювати.

Шкідливих звичок не має, у вільний час читаю художню літературу, займаюся спортом. Є в наявності права водія категорії В, закордонний паспорт.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: