Резюме от 25 января 2020

Борисевич Людмила

Керівник середньої ланки, економіст, фінансовий менеджер, 10 000 грн

Полная занятость, неполная занятость.

Возраст:
50 лет
Город:
Одесса
Готов переехать в:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Завідувач сектору супроводження операцій за платіжними картками відділу бек-офісу; головний економіст відділу по роботі з персоналом

с 10.2013 по 11.2018 (5 лет 1 месяц)
АТ «Ощадбанк», Хмельницький (банк)

Маю досвід роботи в відділі по роботі з персоналом при штатній чисельності колективу більше 800 чоловік. Основні завдання підрозділу: ведення табельного обліку особового складу, прийом на роботу, звільнення працівників, в тому числі по скороченню штату, переміщення працівників між відділами, надання відпусток, відрядження тощо, приймання та перевірка листків непрацездатності працівників, складання встановленої звітності, узгодження кандидатур з головним офісом, створення пакетів документів на відповідні посади, оформлення довідок з місця роботи, оформлення справ та передача в архів. Весь облік здійснювався в програмному комплексі.
Маю 5-тирічний досвід роботи з операційного супроводження (бек-офіс, напрямок – платіжні картки). Основні завдання підрозділу: перевірка юридичних справ клієнтів з використанням платіжних карток, їх супроводження та передача в архів; контроль наявності простроченої заборгованості за платіжними картками; взаємодія з ПФУ, УПСЗН, ФСС та Фондом Зайнятості, клієнтами - юридичними особами в рамках зарплатних проектів в частині зарахування коштів на платіжні картки; розрахунки кредитної заборгованості по проблемних кредитах по БПК; розслідування спірних ситуацій та розгляд претензій по операціях в ІПТ, ПОС-терміналах та банкоматах з використанням платіжних карток.

2009-2011р.р.-Начальник управління роботи з готівковими коштами; 2006-2009р.-Начальник відділу бухгалтерського контролю; 2005-2006р.-Провідний економіст відділу бухгалтерського контролю; 2004р.–Начальник відділення;1990-2004р.-Начальник сектору фінансів

с 08.1990 по 06.2011 (20 лет 10 месяцев)
ПАТ «Укрсоцбанк», Хмельницький (банк)

Маю 10-тирічний досвід роботи в бухгалтерії на різних ділянках, великий досвід роботи в різноманітних облікових програмах (облік основних засобів та ТМЦ, складський облік, дебіторська, кредиторська заборгованість, прийняття участі в інвентаризаціях, нарахування заробітної плати, облік підзвітних сум, облік штатної чисельності)
Маю 5-тирічний досвід роботи в контрольно-ревізійному відділі. Є вміння організації та проведення ревізій каси, сховища цінностей, аналізу та контролю різних ділянок роботи та процесів, оформлення результатів ревізій.
Маю досвід роботи в обслуговуванні клієнтів фізичних та юридичних осіб на відділенні, розрахунково-касове обслуговування клієнтів, активно-пасивні операції, пошук та залучення клієнтів на обслуговування, збільшення об’ємів продаж банківських продуктів;
Є досвід роботи в сфері логістики. Працювала на посаді Начальника управління роботи з готівковими коштами Департаменту Логістики ПАТ «Укрсоцбанк». До складу управління входили два відділи: відділ обробки готівки та відділ перевезення валютних цінностей та інкасації коштів (підрозділи розташовані на території чотирьох областей України, загальна чисельність персоналу – 80 працівників). Півроку, за одночасної відсутності начальника відділу обробки готівки та начальника відділу перевезення валютних цінностей та інкасації коштів я виконувала їх обов’язки, паралельно з обов’язками начальника управління.
Також до обов’язків входила організація контролю за забезпеченням схоронності готівки та цінностей, дотриманням правил інкасації, обробки, формування і пакування готівки, проведення перевірок здійснення касових операцій, раптових, планових та позапланових ревізій у касах відділень, на робочих місцях касирів та у сховища
Маю 17-тирічний досвід керівництва колективів працівників різної чисельності (від 8 до 80). На протязі своєї трудової діяльності виконувала обов'язки з аналізу та контролю різних ділянок роботи та процесів, організації роботи підрозділів (розрахунок навантаження, хронометраж робочих процесів, аналіз ефективності використання робочого часу, розрахунок необхідної штатної чисельності, розрахунок собівартості послуг, аналіз та облік показників діяльності підрозділів, складання бюджету підрозділу, ведення табелю, дотриманням правил інкасації, обробки, формування і пакування готівки, проведення перевірок здійснення касових операцій, раптових, планових та позапланових ревізій у касах відділень, на робочих місцях касирів та у сховищах цінностей управління). Ніколи не була «чистим» керівником. Завжди паралельно з виконанням обов'язків керівника підрозділу мала свою ділянку роботи.
На протязі всієї трудової діяльності на всіх ділянках роботи займалась складанням фінансової та статистичної звітності. Вмію працювати в умовах багатозадачності та з великими обсягами інформації. Налаштована на довготривалу співпрацю з постійним саморозвитком.


Образование

Одеський інститут народного господарства

Спеціальність – Бухгалтерський облік і аналіз господарської діяльності, Одеса
Высшее, с 09.1986 по 07.1990 (3 года 10 месяцев)

кваліфікація – економіст.


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
•Досвідчений та впевнений користувач ПК (Word, Excel)


Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

•Досвідчений та впевнений користувач ПК (Word, Excel);
•Знання трудового законодавства;
•Знання чинного законодавства України, нормативних актів і документів Національного банку України, що регламентують порядок здійснення операцій клієнтів.
•Досвід роботи в різноманітних облікових програмах ( Основні засоби, склад, дебіторська, кредиторська заборгованість, прийняття участі в інвентаризаціях, нарахування заробітної плати, облік штатної чисельності);
•Складання статистичних та управлінських звітів на основі облікових даних;
Особисті якості
•Високий рівень особистої та професійної відповідальності, порядність, принциповість, організованість, працелюбність, вміння працювати з великим об’ємом інформації та вирішення багатоцільових задач, орієнтованість на результат.
•Логічне мислення, аналітичні здібності, увага до деталей, системний підхід.
•Здатність до постійного та швидкого навчання з метою підвищення професійного рівня.
•Ініціативна, цілеспрямована та наполеглива, вмію працювати в команді та самостійно. Стресостійка.
•В роботі уважна, прискіплива та посидюча.
•Комунікабельна, в спілкування врівноважена, привітна.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: