Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 15 февраля 2020 PRO

Володимир

Керівник

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з продажу

с 01.2018 по наст. время (6 лет 3 месяца)
ToHome, Львів (it, ecommerce)

+Відповідальність:
Управляти командою спеціалістів front- та back- офісу загальною кількістю 13 чоловік. Сформувати повноцінний бек офіс. Розробити стратегії продажів та план дій щодо її виконання. Підбирати, навчати та вирощувати спеціалістів. Представляти компанію на івентах, зустрічах із партнерами, конференціях.
+Налаштував індивідуальні системи оплати для клієнтів на чек ауті сайту через сегментацію користувачів. Зменшено податкове навантаження приблизно на 5%.
+Налаштовано роботу нового підрозділу по реагуванні та опрацюванні претензій від клієнтів та партнерів. Відпрацьовано процес отримання компенсацій та відшкодувань.
+Досягнуто 25% рівня утримання клієнтів шляхом впровадження програм підписки та лояльності.
+Налаштовано та отимізовано HR процеси.

Керівник відділу продажу та обслуговування

с 03.2015 по 01.2018 (2 года 10 месяцев)
ToHome, Львів (it, e-commerce)

+Відповідальність:
Сформувати та очолити команду call centre для обслуговування та підтримки клієнтів. Написати можливі сценарії комунікації із клієнтом та слідкувати за їх актуальністю. Підібрати та навчити персонал, слідкувати за атмосферою та здоров’ям у колективі. Вести бюджети. Планувати навантаження та виконувати KPI відділу.
+Сформовано KPI та основні метрики команди.
+Наймав, адаптовував та вчив працівників. Розробив систему адаптації, базу знань та інструкції. Розроблено карту розвитку працівників та системи оцінювання.
+Впроваджено та адаптовано у роботу CRM систему. Покращено ефективність відділу на 30%.
+Управляв командою у 15 операторів. Після того як інтегрував нову CRM оптимізував до 8 людей.
+Налаштовано додаткові канали підтримки клієнтів: сторінка Facebook із 130-ти підписниками, автоматизовані відповіді на коментарі, чати, пошту.
+Середньомісячний обсяг опрацьованих замовлень склав 10тис заявок.
+Налаштовано роботу із претензіями клієнтів.
+Налаштовано новий канал продажу через Точку видачі замовлень.

Голова складу

с 02.2014 по 03.2015 (1 год 1 месяц)
ToHome, Львів (it, e-commerce)

+Відповідальність:
Управління пулом спеціалістів чисельністю команди в 15 людей для забезпечення збору та доставки замовлення до кінцевого клієнта. Менеджерив процес доставки до клієнта розподіляючи процеси між власними кур’єрами та сторонніми службами доставки. Найм, адаптація та вирощування людей у потрібному напрямку. Контроль над “здоров’ям колективу”. Робота над ефективністю колективу, планами зростання, бюджетування.
+Стандартизував процес комплектування та пакування замовлень. Встановлено KPI та основні метрики. Шляхом інтеграції програмних рішень ефективність комплектувальників виросла на 30%.
+Встановив єдиний стандарт упаковки. Зменшив загальну кількість бракованого товару до 1% з усіх відправлених замовлень.
+Був учасников великої багатодициплінної команди по розробці, тестуванні та впровадження власного логістичного софту.

Менеджер складу, team lead

с 10.2011 по 02.2014 (2 года 4 месяца)
ToHome, Львів (it, e-commerce)

+Відповідальність:
Управляти командою із 6 сортувальників та пакувальників для забезпечення процесу прийому товарів, збору та пакування замовлення та передачі готових замовлень на доставку до клієнта. Адаптовувати та навчати людей. Занотовувати усі робочі процеси та комунікувати по ним із керівником проекту.

Спеціаліст логістичного підрозділу

с 07.2011 по 10.2013 (2 года 3 месяца)
ToHome, Львів (it, e-commerce retail)

+Комплектування замовлення клієнтів, пакував та передавав на доставку. Зводив баланс по залишку товарів на складі. Я був першим order picker у е-комерс платформі tohome.com.ua

Спеціаліст служби підтримки, Call centre

с 07.2006 по 02.2011 (4 года 7 месяцев)
Київстар, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

+Консультував клієнтів, рекомендував, продавав продукти компанії.

Образование

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Психологія, Львів
Высшее, с 2019 по 2021 (1 год 6 месяцев)

Український гештальт інститут

Практична Психологія, Одеса
Высшее, с 2015 по 2020 (5 лет 1 месяц)

Національний університет “Львівська політехніка”

Економіки та менеджменту, Львів
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Office CRM Trello Jira Zoom

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Менеджер проектів понад 5 років з досвідом управління багатодисциплінарними та різнотипними командами у продуктовій IT компанії у сфері e-commerce рітейлу. Здатний будувати міцні довготривалі стосунки з клієнтами та партнерами, маю високі комунікативні навички. Менеджер із досвідом успішного підписання угод з довгим циклом закриття та виконання.
Я шукаю можливості в очолюванні команд чи участі у проектах у сферах it, продажу, розвитку персоналу, щоб застосувати увесь свій досвід на користь компанії.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты