Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 15 января 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6005334

Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер, помічник керівника

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Киев, Черкассы

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 04.2022 по наст. время (2 года)
Харчова промисловість

- Здійснення масового підбору персоналу.
- Проведення первинних співбесід з кандидатами та організація співбесід кандидатів з керівниками.
- Своєчасне оформлення прийняття/переведення/звільнення працівників згідно з трудовим законодавством.
- Розроблення мотивацій для персоналу.
- Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з їх трудовою діяльністю.
- Ведення кадрового документообігу.
- Моніторинг ринку праці.

Начальник відділу кадрів

с 07.2018 по 02.2022 (3 года 7 месяцев)
Виробництво напоїв, Черкаси (Харчова промисловість)

-Підбір персоналу, проведення первинних співбесід з кандидатами та організація співбесід кандидатів з керівниками.
-Своєчасне оформлення прийняття/переведення/звільнення працівників згідно з трудовим законодавством.
-Ведення табеля обліку робочого часу, обліку надання відпусток працівникам, складання та контроль за додержанням графіка відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
-Ведення особових справ працівників, облік, заповнення та збереження трудових книжок, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників, розроблення штатного розпису, ведення встановленої документації з обліку кадрів.
-Складання та здача щорічних звітів.

Менеджер з адміністративної діяльності (суміщення)

с 05.2018 по 11.2020 (2 года 6 месяцев)
Виробництво напоїв, Черкаси (Харчова промисловість)

-Прийом телефонних дзвінків та відвідувачів.
-Прийом кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передача її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
-За дорученням керівника надавати відповіді партнерам на листи, запити тощо.
-Ведення журналу відряджень працівників.
-Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи підприємства.

Образование

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Правознавство, Черкаси
Высшее, с 2015 по 2016 (1 год)

Повна вища освіта.
Спеціаліст.
Денна форма навчання.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК M.E.Doc

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Відповідально виконую поставлені завдання, легко знаходжу спільну мову з людьми, не конфліктна, вмію працювати в колективі, прагну до постiйного розвитку, швидко навчаюсь новому, без шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: