Дарина
Оператор call-центра
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 26 лет
- Город проживания:
- Славута
- Готов работать:
- Ровно, Славута, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6225134
Дополнительная информация
Ясінська Дарина Контакти:
Mob: [
Email: [
Резюме:
Персональна інформація:
Дата народження: 21 квітня, 1998р.
Мовні навики : Українська, російська, англійська ( вільне володіння).
Після закінчення Stainer Academy в Лондоні я отримала роботу на круїзному лайнері Arcadia. Там я працювала на посаді Revenue partner 9,5 місяців. Я з задоволенням працювала в цій сфері, тому, що мені подобається знаходити підхід до різних людей, та допомагати їм. Я працювала на двох різних кораблях тому маю досвід роботи з іноземцями. Також я успішно скала на лайнері всі тренінги, семінари з безпеки та сервісу.
В даний час я прагну розширити свої знання та набути досвіду роботи з міжнародною командою, підходом та обслуговування клієнтів.
Освіта:
Коледж сервісу та дизайну м. Рівне
Львівськ філія Київського університету культури та мистецтва м. Львів
16 Червя – 13 Липня 2018 Steiner Academy в Лондоні (UK)
Комп’ютерні навички: Microsoft Office, Micros
Тренінги: тренінг по наданню відмінного сервісу, тренінг з безпеки (Red Marine), 5 ступенів до успішних продаж, менеджмент, тренінг на тему «Як вести бізнес трекер».
Досвід роботи:
16 Липня 2018 – 24 Квітня2019 CARNIVAL CORPORATION,P&O круїзна лінія – MV ARCADIA
Revenue partner (Steiner, onboard Spa):
Обслуговування клієнтів
Продажі
Менеджмент
Рецепція
Micros системв
Помічник менеджера з різними інформаційними запитами та питаннями
24 Серпня – 13 Березня 2018 Готель“UKRAINE” , м. Рівне
Асистент менеджера/ адміністратор:
Забезпечення 5 зіркового сервісу на рейепції. Включаючи: роботу з грошима, інформування клієнтів та вирішення будь-яких питань стосовно сервісу. .
Відповідати на всі питання гостей стосовно сервісу.
Відповідати на телефонні дзвінки та створювати незабутнє враження після спілкування.
16 Березня 2017 – 28 Лютого2018 Готель “Мир” м. Рівне
Студенстська практика:
Ознайомлення з готельним бізнесом
Рецепція
Робота з оформленням замовлень в номери.
Додаткова інформація:
- високомотиваційна людина, здатна добре працювати як самотужки, так і як частина команди.
- Прекрасні організаторські та адміністративні навички
- Здатність адаптуватися і добре працювати під тиском
- Дружня і життєрадісна особистість
- Вміння надавати відмінне обслуговування
- Здатна вирішувати проблеми та швидко навчатися.
Похожие кандидаты
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Николаев, Удаленно
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Никополь, Удаленно
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Чернигов, Удаленно
Менеджер відділу контролю якості роботи операторів, оператор call-центру
Харьков, Удаленно
Оператор call-центру
Удаленно
Оператор call-центра
Удаленно