Анастасия
Керуючий рестораном, готельно-ресторанного комплексу, директор ресторану
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 40 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно, Яремче
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6262617
Опыт работы
Начальник фiнансового вiддiлу
с 06.2021 по наст. время
(2 года 10 месяцев)
Бест Транс, Киев (Сільське господарство, агробізнес)
Контроль і аналіз операційного циклу. Формування собiвартостi . План- факт. Введення і облік банку землі, фінансовий облік і моніторинг, постановка обліку елеватора (повний контроль иу правленческого облік, даного напрямку), перевалка зберігання, експорт зерна і оформлення угод по трейдингу. Управлінська звітність та частковий аудит діяльності. Робота з аналізу економічних ризиків, в роботі з партнерам. Повний аналіз і аудит компаній-партнерів, за даними податкової звітності та youcontrol
Аудитор
с 10.2020 по 04.2021
(6 месяцев)
Вива, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
Контроль и аудит процессов, отельно ресторанного комплекса
Директор ресторана
с 10.2018 по 04.2020
(1 год 6 месяцев)
ПЦ Лола, Гастробар SameToй, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
-Операційна діяльність. Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування і ведення звітності (P & L і Cash Flow, баланс)
- бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування;
- оптимізація витрат;
-кадровий документооббіг
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню
— постановка та введення фінансового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- організація банкетів та заходів
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
-звітність перед інвестором, та планування витрат та доходів
тощо
Директор ресторана
с 03.2016 по 09.2018
(2 года 6 месяцев)
ТОВ «ПЦ ЛЕГО» ресторан «Домъ Грибоедова», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
-Операційна діяльність. Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування і ведення звітності (P & L і Cash Flow, баланс)
- бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування;
- оптимізація витрат;
- кадровий документооббіг
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню
— постановка та введення фінансового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- організація банкетів та заходів
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
-звітність перед інвестором, та планування витрат та доходів
тощо
Директор
с 11.2011 по 03.2021
(9 лет 4 месяца)
Приватний підприємець, Київ (Бухгалтерський облік, ресторанна діяльність)
-Операційна діяльність. Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування і ведення звітності (P & L і Cash Flow, баланс)
- бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування;
- оптимізація витрат;
- кадровий документооббіг
- внутрiшнIй аудит, дiяльностi готельно-ресторанних комплексiв
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню
— постановка та введення фінансового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;-контроль та внутрiшнIй аудит, дiяльностi готельно-ресторанних комплексiв
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню
Головний бухгалтер
с 02.2011 по 10.2011
(8 месяцев)
ТОВ «ПРЕСА-ТРЕЙД», Київ (оптова та рознічна торгівля)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку; — постановка та введення фінансового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (6 чол.).
Головний бухгалтер
с 01.2009 по 08.2010
(1 год 7 месяцев)
ТОВ «МИКОНТ» (нафтобаза), Миколаїв (нафтобаза (виробництво, торгівля продуктів та послуг, експорт))
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з головной компанієй ;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи; проходження перевірок
— керівництво відділом (4 чол.).
Головний бухгалтер НП
с 03.2008 по 01.2009
(10 месяцев)
ЗАТ «ІНКОМ», НП “Інком-Миколаїв”, Миколаїв (Торгівля)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
Головний бухгалтер
с 03.2005 по 03.2008
(3 года)
ТОВ «ІКС-Миколаїв», Миколаїв (оптова та рознічна торгівля)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та налогового обліку в повному обсязі ;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— облік ОЗ;
— розрахунок заробітної плати;
— контроль договорів.
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь
Головний бухгалтер
с 09.2002 по 01.2003
(4 месяца)
Миколаївська державна регіональна випробувальна лабораторія с/г продукції, Миколаїв (Державні організації)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі (бюджет);
— відновлення обліку;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
-взаємодія з казначейством
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.
Бухгалтер
с 07.2001 по 08.2002
(1 год 1 месяц)
ТОВ «Техмонтаж», Миколаїв (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів
Образование
Національний університет кораблебудування ім. Адм. Макарова
«Економіка і підприємництво», Миколаїв
Высшее, с 2001 по 2005 (3 года 6 месяцев)
спеціальність «Економіст», диплом бакалавра з економіки
Національний університет кораблебудування ім. Адм. Макарова
«Фінанси», спеціальність «Фінансіст», Миколаїв
Высшее, с 2001 по 2006 (4 года 5 месяцев)
диплом спеціаліста з фінансів
Миколаївський політехнічний технікум
«Облік та аудит», Миколаїв
Среднее специальное, с 1998 по 2001 (2 года 9 месяцев)
спеціальність «Бухгалтер»
Знания и навыки
Дополнительная информация
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, УПП, 1С, Медок, PROHOTEL,R_keeper)
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання...
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів ;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— атестат професійного бухгалтера;
— грамотна письмова і усна мова;
Другие резюме этого кандидата
Киев, Другие страны, Удаленно
Говоруха Анастасия Александровна Дата рождения: 29 июн 1983 Регион: Киев Возможность переезда: Другие страны Телефон(ы): E-mail: Финансовый директор, финансист, внутренний аудитор, экономист, бухгалтер (удаленная...
Киев, Другие страны, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Начальник фінансового вiдділу, ВПГ Агро (ТОВ БЕСТ ТРАНС СОЛЮШНС), 1 год 1 месяц
- Аудитор, ВИВА, 6 месяцев
Похожие кандидаты
Начальник виробництва, керівник управління, адміністратор, заступник керуючого магазином, логіст
Удаленно, Киев, Васильков
Керівник керуючої компанії, готелю, готельного комплексу
Ивано-Франковск, Львов
,
еще 2 города
Викладач, директор, заступник директора, начальник відділу
Удаленно, Киев
Керуюча в готельно-ресторанний комплекс
65000 грн, Ивано-Франковск, Львов
,
еще 3 города
Керуючий готельно-ресторанним комплексом
Яремче, Сколе
,
еще 2 города
Провідний консультант, менеджер проєктів, керуючий мережею ресторанів, кафе (ресторанний консалтинг)
Удаленно, Винница
,
еще 8 городов