Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олена

Бухгалтер по первичной документации, помощник главного бухгалтера, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Бухгалтер по первичной документации, помощник главного бухгалтера, Бухгалтер, Оператор 1c
Вид занятости:
полная
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер з первинної документації

с 01.2023 по 03.2024 (1 год 2 месяца)
ТОВ "БАМП", Черкаси (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Робота з первинною документацією;
•Контроль за повним відображенням документів в базі 1С та перевірка правильності оформлення документів
•Акти звірки розрахунків;
•Рахунки на оплату постачальників;
•Рахунки на оплату покупцям;
•Повернення;
•Рознесення банківської виписки;
•Проведення банківських операцій в системі Клієнт-Банк;
•Виписка доручень;
•Укладання договорів;
•Діловодство підприємства (накази, листування);
•Переміщення товарів;
•Списання товарів;
•Участь у проведенні інвентаризацій;
•Кадрова документація;
•ТТН;
•Облік ПММ.

Бухгалтер з первинної документації, Касир.

с 01.2021 по 11.2021 (10 месяцев)
ФОП Ілляшенко А.М СТО Профі Автосервіс, Черкассы (Автобізнес та автосервіс)

2021р. ФОП Ілляшенко А.М. СТО «Профі Автосервіс»- бухгалтер з первинної документації, касир.
Посадові обов'язки:
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Контроль документообігу;
•Акти звірки;
•Оприбуткування товарів;
•Переміщення ТМЦ;
•Прийом , видача,облік та зберігання грошових коштів;

Бухгалтер з первинної документації

с 02.2020 по 09.2020 (7 месяцев)
УкрМед Маркет Ритейл Груп, Черкассы (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

03.02.2020-11.09.2020р. УкрМедМаркет Рітейл Груп « Медтехніка» - бухгалтер з первинної документації, касир. (Стоматологічні матеріали та обладнання)
Посадові обов'язки:
•Формування первинних документів по реалізації;
•Прихід і переміщення ТМЦ в програмі 1С 8.3;
•Формування та друк документів для клієнта (рахунок на оплату покупця, РН, ТТН, специфікація, декларація, договір);
•Облік ПММ;
•Банківська виписка;
•Прийом товару по кількості та якості;
•Забезпечення зберігання товару, додержання режимів зберігання;
•Проведення інвентаризації;
•Підготуваня повного пакета документів для участі в тендерах (ProZorro);
•супровід процедури від подачі пропозиції до виконання договору;
•моніторинг тендерних закупівель;
•Робота з КА + заповнення КОРО.

Образование

Восточноевропейски Университет економики и менеджмента

Менеджер - економист, Черкассы
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

2007 р. — Курс навчання «1 С- Підприємство» (торгівля і склад) 2008 р.

3 месяца

Шейна аудит " Бухгалтерія "

24.05.2022- 04.08.2022

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Первинна документація
  • M.E.Doc.
  • Вчасно.
  • Клієнт-Банк
  • 1С:Бухгалтерія
  • BAS Бухгалтерія

Дополнительная информация

Фурсенко Олена Олександрівна

Дата народження: 28.06.1982
Телефон: моб [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2000 -2005 рр., Східноєвропейський Університет економіки та менеджмента, спеціальність «Менеджмент організацій», спеціалізація «менеджмент в галузі охорони здоров'я» диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
2000 р. — Курс навчання Оператор персонального комп'ютера
2007 р. — Курс навчання «1 С- Підприємство» (торгівля і склад)
2008 р. — Курс навчання « Спеціаліст відділу кадрів»
24.05.2022 р-04.08.2022. — Шейна аудит курс навчання « Бухгалтерія , М.е.док»
Впевнений користувач ПК ( Word, Excel, 1C 8 ,BAS 8, M.E.Doc., Вчасно.)


Досвід роботи:
03.01.2023-12.04.2024р. ТОВ «БАМП»,(будівельна компанія)- бухгалтер з первинної документації:
•Робота з первинною документацією;
•Контроль за повним відображенням документів в базі 1С та перевірка правильності оформлення документів
•Акти звірки розрахунків;
•Рахунки на оплату постачальників;
•Рахунки на оплату покупцям;
•Повернення;
•Рознесення банківської виписки;
•Проведення банківських операцій в системі Клієнт-Банк;
•Виписка доручень;
•Укладання договорів;
•Діловодство підприємства (накази, листування);
•Переміщення товарів;
•Списання товарів;
•Участь у проведенні інвентаризацій;
•Кадрова документація;
•ТТН;
•Облік ПММ.

2021р. ФОП Ілляшенко А.М. СТО «Профі Автосервіс»- бухгалтер з первинної документації, касир.
Посадові обов'язки:
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Контроль документообігу;
•Акти звірки;
•Оприбуткування товарів;
•Переміщення ТМЦ;
•Прийом , видача,облік та зберігання грошових коштів;

03.02.2020-11.09.2020р. УкрМедМаркет Рітейл Груп « Медтехніка» - бухгалтер з первинної документації, касир. (Стоматологічні матеріали та обладнання)
Посадові обов'язки:
•Формування первинних документів по реалізації;
•Прихід і переміщення ТМЦ в програмі 1С 8.3;
•Формування та друк документів для клієнта (рахунок на оплату покупця, РН, ТТН, специфікація, декларація, договір);
•Облік ПММ;
•Банківська виписка;
•Прийом товару по кількості та якості;
•Забезпечення зберігання товару, додержання режимів зберігання;
•Проведення інвентаризації;
•Підготування повного пакета документів для участі в тендерах (ProZorro);
•супровід процедури від подачі пропозиції до виконання договору;
•моніторинг тендерних закупівель;
•Робота з КА+ заповненя КОРО.

2010-2019 р.Салон «Дім Оптики» – Касир.
Посадові обов'язки:
•Внутрішня звітність;
•Касова дисципліна;
•Підтримка порядку в торговому залі.

2008-2010 р. ПП «Глобус – Альфа» – Секретар керівника
Посадові обов'язки:
•Робота з документами (діловодство);
•Прийом та розподіл дзвінків;
•Обробка та сортування електронної кореспонденції;
•Ведення ділового листування;
•Оформлення відряджень співробітників.

2008-2010 р. ПП «ЧСТК» (за сумісництвом) – інспектор відділу кадрів
Посадові обов'язки:
•Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
•Оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
•Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю;
•Заповнення, облік і зберігання трудових книжок, видання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
•Облік надання відпусток працівникам, здійснення контроля за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
•Контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.

2007-2008 рр. ТОВ «Національна горілчана компанія» – Секретар, особистий помічник керівника.
Посадові обов'язки:
•Прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
•Ведення електронного документообігу;
•Робота з кур’єрською службою;
• Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
•Прийом, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• Оформлення договорів;
•Замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу.

2007 р. Страхова Група «ТАС» - Спеціаліст зі страхування
2005-2007рр. Страхова компанія «АСКА» - Спеціаліст зі страхування
Посадові обов'язки:
•Оформлення договорів продаж страхових продуктів;
•Активний пошук та залучення до співпраці нових клієнтів та партнерів.

Особисті якості:
Цілеспрямована, уважна, старанна, здатна швидко адаптуватись, відповідальна, чесна, комунікабельна, пунктуальна, структурована.
Я відповідально відношуся до роботи та до поставлених завдань.
Готова завжди вчитися новому.
Додаткова інформація: Сімейний стан: не заміжня, шкідливих звичок не маю.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: