Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Резюме от 27 января 2023PRO

Ігор

Керівник, директор, заступник директора, начальник, менеджер проєкту

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Другие страны, Житомир, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Полтава, Тернополь, Ужгород, Хмельницкий, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Виробничий директор

с 02.2019 по 06.2020 (1 год 4 месяца)
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-розробка планів виробництва на плановий період;
-аналіз та контроль виробничих показників;
-повний контроль посадок поголів’я;
-контроль якісного виробництва;
-щоденний контроль складської логістики;
-повний контроль забою птиці (від завантаження на авто до реалізації м’ясопродуктів);
-управління процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства Холдингу;
-бізнес планування;
-керування аналітичним напрямком, виробничим та напрямком закупівлі, аудиту і директорами підприємств Холдингу (більше 30 об’єктів)
-за результат відповідав безпосередньо напряму перед власником компанії.

Навики реконструкції, модернізації, запуск, автоматизації виробництва. Проведення сертифікації HACP, ISO. Автоматизація виробничої звітності. Перемовини з керівниками і власниками щодо закупівлі ТМЦ і виконання робіт. Ведення перемовин з клієнтами, в т.ч. з супермаркетами щодо реалізації продукції. Досягнення найвищих виробничих показників з періоду створення компанії.

Начальник відділу організації виробництва. (Avangardco.ua)

с 09.2016 по 02.2019 (2 года 5 месяцев)
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-розробка планів виробництва на плановий період;
-аналіз та контроль виробничих показників;
-управління процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства Холдингу;
-бізнес планування;
-керування аналітичним напрямком і напрямком закупівлі.

Запровадив систему тендерних закупівель ТМЦ і виконання робіт.

Генеральний директор групи птахофабрик (Avangardco.ua)

с 02.2015 по 06.2020 (5 лет 4 месяца)
ПНВК «Інтербізнес», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Повний контроль і аналіз всіх напрямків господарської діяльності птахофабрик, що входило в структуру підприємства. Сертифікація виробництва. Проходження різного роду перевірок перед державними органами. Юридична відповідальність.

Заступник начальника аналітичного управління

с 07.2014 по 09.2016 (2 года 2 месяца)
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу;
-бізнес планування;
-детальний аналіз всіх виробничих показників, виходячи з технологічної карти утримання птиці;
-приймання участі у бюджетному процесі Холдингу;
-розробка і аналіз планової карти посадок птиці на плановий період;
-формування звітності Генеральному директору Холдингу;
-керування відділом

Запроваджено ефективну систему звітності і контролю економічних і виробничих показників. Запроваджено автоматизований план розрахунку технологічної карти в новій платформі.

Приватна особа

с 01.2014 по наст. время (9 лет 1 месяц)
Інвестиційна приватна діяльність, Ірпінь (Нерухомість)

Інвестування в нерухомість. Оренда і продаж нерухомості. Особистий напрямок.
Навики перемовин з клієнтами щодо купівля і продаж нерухомості, здача в оренду.

Фінансовий аналітик

с 03.2011 по 07.2014 (3 года 4 месяца)
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу;
-контроль ведення бухгалтерського обліку;
-ведення управлінського обліку;
-бізнес планування;
-контроль та виконання бюджетного процесу;
-контроль роботи фінансово-економічних підрозділів підпорядкованих підприємств у рамках управлінського та бухгалтерського обліку(бухгалтерів та економістів підприємств);
-оптимізація використання ресурсів підприємств для зменшення собівартості і збільшення фінансового результату діяльності;
-проведення щомісячних(річних) захистів фактичних і планових бюджетів з представниками підприємств підпорядкованих Холдингу (директор і економіст);
-створення і оптимізація форм фінансової звітності;
-участь у розробці облікової бухгалтерської політики підприємств Холдингу;
-повний контроль та перевірка процесу преміювання працівників підприємств згідно із створеним механізмом преміювання (6000 працівників).
-т.д.

Розробка облікової політики в розділах: Доходи, Витрати, Запаси. Написання бізнес плану з детальним розрахунком щодо отримання кредитних коштів в банку на суму 50 міліонів доларів. Запровадження системи мотивації на підприємствах Холдингу. Побудова процесу бюджетування з нуля.

Начальник фінансового відділу

с 07.2008 по 02.2011 (2 года 7 месяцев)
ПАТ "Ритм", Чернігів (Сільське господарство, агробізнес)

-бюджетування (план-факт);
-фінансова звітність - виконання щоденного управлінського звіту руху готової продукції від закупівлі сировини, виготовлення до реалізації продукції, контроль за щоденними звітами по залишках грошових коштів на рахунках банків і касі підприємства, залишків готової продукції та ТМЦ на складах, звіт дебіторської і кредиторської заборгованості, звіт по приходу і реалізації товарів в торгових точках підприємства;
-планово-економічна діяльність - повний детальний аналіз витрат підприємства і надання керівникові пропозицій щодо їх оптимізації, аналіз точки беззбитковості на конкретний період, пропозиції по оптимізації оподаткування, план-факторний аналіз;
-розрахунок і контроль собівартості(планова і фактична калькуляція собівартості виробництва готової продукції);
-контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
-контроль ведення бухгалтерського обліку в програмі «1С Бухгалтерія 7 та 8»;
-контроль руху грошових потоків (контроль над виконанням планових показників доходів і витрат)
-ціноутворення - встановлення і контроль цін на продукцію і товари;
-контроль за поданням звітів в управління статистики, управління економіки, антимонопольний комітет, обласну адміністрацію, управління агропромислового розвитку;
-керування відділом;
-інше.

Запровадження бюджетного процесу з нуля. Запровадження аналізу діяльності по ринковим умовах окремо кожної ланки виробництва.


Образование

Чернігівський державний інститут економіки і управління

Аграрний менеджмент, менеджер-економіст, Чернігів
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 8 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Реконструкція і модернізація підприємств, автоматизація різних процесів, комерційна і аналітична діяльність, вивід компанії на високі показники, організація великої кількості працівників з метою ефективної і злагодженої роботи на високі показники, бізнес планування, стратегічне планування.


Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: