- PRO
Надія
Project, Program Manager, Business Assistant
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 30 лет
- Город проживания:
- Черкассы
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6872867/
Опыт работы
Project Manager / Program Manager
с 04.2022 по 02.2024
(1 год 10 месяцев)
DYB Ukraine [Develop Your Business], Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Планування та організація навчальних програм різного формату : забезпечення якісного виконання всіх етапів реалізації (від запрошення клієнтів до підготовки заходу та логістики ).
• Комунікація з клієнтами (власниками та керівниками компаній): підтримка на кожному етапі проєкту, допомога у виборі відповідної програми, обробка запитів та забезпечення високого рівня задоволеності.
• Координація роботи з підрядниками: пошук і управління взаємодією з партнерами та постачальниками для забезпечення успішної реалізації заходів.
• Контроль фінансових аспектів: підготовка рахунків, підписання договорів із клієнтами, контроль проведення оплат.
• Відповідальність за якісне виконання програми: cкладання плану підготовки та його реалізація відповідно до стандартів компанії.
Досягнення
Організувала і успішно провела 28 програм, серед яких:
- Запуск річної шведської програми для власників, включаючи організацію візитів до міжнародних компаній Scania, Ikea та Ericsson.
- 6 відкритих програм ДНК, з досягненням перевиконання плану по кількості учасників в середньому на 21%.
- 16 корпоративних програм ДНК, з акцентом на забезпечення високої якості та задоволення клієнтів.
- 3 зустрічі DYB Club, що забезпечили ефективний обмін досвідом серед учасників.
Спеціаліст з рекрутингу та розвитку персоналу
с 12.2021 по 06.2022
(6 месяцев)
Audit of sales, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Business Assistant
с 05.2021 по 12.2021
(7 месяцев)
Мережа стоматологічних клінік, Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
•Виконання доручень керівника, планування та організація його робочого часу: створення розкладу, координація зустрічей і нарад, нагадування про важливі події.
•Організація ділових поїздок і відряджень: бронювання квитків, готелів, замовлення таксі та вирішення супутніх питань.
•Підготовка ділових листів, договорів та інших необхідних документів.
•Проведення повного циклу рекрутингу: пошук, відбір та адаптація персоналу.
•Розробка та впровадження корпоративної культури для підвищення мотивації та залученості працівників.
•Створення та оновлення внутрішніх політик і посадових інструкцій відповідно до стандартів компанії.
•Організація заходів для зміцнення командного духу та підтримання позитивного клімату в команді.
•Моніторинг ринку праці та аналіз потреб у персоналі.
•Ведення обліку завдань, контроль їх виконання та звітування про результати.
Assistant Store Manager for HR
с 08.2016 по 04.2021
(4 года 8 месяцев)
Retail group, Київ (Роздрібна торгівля)
• Повний цикл управління персоналом: підбір, адаптація, розвиток та утримання співробітників.
• Оформлення працівників та управління документацією, включаючи формування наказів і договорів.
• Моніторинг і аналіз причин плинності кадрів для покращення показників утримання персоналу.
• Формування кадрового резерву для забезпечення безперебійної роботи відділів.
• Проведення оцінки ефективності працівників і планування професійного розвитку.
• Ведення табелів обліку робочого часу, нарахування заробітної плати та контроль ФОП.
• Аналіз продуктивності та ефективності роботи відділу, оптимізація процесів та впровадження бюджетування для досягнення цільових показників.
Образование
Київська академія водного транспорту ім.П.К. Сагайдачного
Економіка транспорту, Облік і аудит, Київ
Высшее, с 2013 по 2015 (2 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Цифрограм 2.0 для громадян
Рівень цифрової грамотності - Високий С1
Знания и навыки
- Уміння аналізувати
- Комунікабельність
- Наполегливість
- Висока стресостійкість
- Проактивність
- Клієнтоорієнтованість
- Орієнтація на результат
- Перфекціонізм
- Інтелігентність
- Ведення CRM
- MS Office
- IWork
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
- Польский — начинающий
Рекомендации
-
Інна Саксе
Міжнародний експерт з комунікацій у командах, CEO та засновник компані, Bra samarbete INSA (Stockholm, Sweden)
Контактные данные скрыты -
Ігор Гут
Системний дослідник бізнесу та конкуренції, співзасновник DYB, Шведський проєкт з розвитку бізнесу Develop Your Business (DYB)
Контактные данные скрыты
Дополнительная информация
найкращий спосіб для зв’язку: Telegram — @nadia_nadiiaa
Похожие кандидаты
-
Продукт, проджект-менеджер, business assistant (маркетинг)
50000 грн, Удаленно -
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 грн, Удаленно -
Project Manager, Business Assistant
Удаленно, Киев, Другие страны -
Помічник керівника, бізнес-адміністратор, офіс-менеджер
20000 грн, Удаленно, Харьков -
Product, Project manager, Business Assistant, Head of training department
Удаленно