Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Надія

Project, Program Manager, Business Assistant

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Project Manager / Program Manager

с 04.2022 по 02.2024 (1 год 10 месяцев)
DYB Ukraine [Develop Your Business], Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Планування та організація навчальних програм різного формату : забезпечення якісного виконання всіх етапів реалізації (від запрошення клієнтів до підготовки заходу та логістики ).
• Комунікація з клієнтами (власниками та керівниками компаній): підтримка на кожному етапі проєкту, допомога у виборі відповідної програми, обробка запитів та забезпечення високого рівня задоволеності.
• Координація роботи з підрядниками: пошук і управління взаємодією з партнерами та постачальниками для забезпечення успішної реалізації заходів.
• Контроль фінансових аспектів: підготовка рахунків, підписання договорів із клієнтами, контроль проведення оплат.
• Відповідальність за якісне виконання програми: cкладання плану підготовки та його реалізація відповідно до стандартів компанії.

Досягнення
Організувала і успішно провела 28 програм, серед яких:
- Запуск річної шведської програми для власників, включаючи організацію візитів до міжнародних компаній Scania, Ikea та Ericsson.
- 6 відкритих програм ДНК, з досягненням перевиконання плану по кількості учасників в середньому на 21%.
- 16 корпоративних програм ДНК, з акцентом на забезпечення високої якості та задоволення клієнтів.
- 3 зустрічі DYB Club, що забезпечили ефективний обмін досвідом серед учасників.

Спеціаліст з рекрутингу та розвитку персоналу

с 12.2021 по 06.2022 (6 месяцев)
Audit of sales, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Business Assistant

с 05.2021 по 12.2021 (7 месяцев)
Мережа стоматологічних клінік, Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Виконання доручень керівника, планування та організація його робочого часу: створення розкладу, координація зустрічей і нарад, нагадування про важливі події.
•Організація ділових поїздок і відряджень: бронювання квитків, готелів, замовлення таксі та вирішення супутніх питань.
•Підготовка ділових листів, договорів та інших необхідних документів.
•Проведення повного циклу рекрутингу: пошук, відбір та адаптація персоналу.
•Розробка та впровадження корпоративної культури для підвищення мотивації та залученості працівників.
•Створення та оновлення внутрішніх політик і посадових інструкцій відповідно до стандартів компанії.
•Організація заходів для зміцнення командного духу та підтримання позитивного клімату в команді.
•Моніторинг ринку праці та аналіз потреб у персоналі.
•Ведення обліку завдань, контроль їх виконання та звітування про результати.

Assistant Store Manager for HR

с 08.2016 по 04.2021 (4 года 8 месяцев)
Retail group, Київ (Роздрібна торгівля)

• Повний цикл управління персоналом: підбір, адаптація, розвиток та утримання співробітників.
• Оформлення працівників та управління документацією, включаючи формування наказів і договорів.
• Моніторинг і аналіз причин плинності кадрів для покращення показників утримання персоналу.
• Формування кадрового резерву для забезпечення безперебійної роботи відділів.
• Проведення оцінки ефективності працівників і планування професійного розвитку.
• Ведення табелів обліку робочого часу, нарахування заробітної плати та контроль ФОП.
• Аналіз продуктивності та ефективності роботи відділу, оптимізація процесів та впровадження бюджетування для досягнення цільових показників.

Образование

Київська академія водного транспорту ім.П.К. Сагайдачного

Економіка транспорту, Облік і аудит, Київ
Высшее, с 2013 по 2015 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Цифрограм 2.0 для громадян

Рівень цифрової грамотності - Високий С1

Знания и навыки

  • Уміння аналізувати
  • Комунікабельність
  • Наполегливість
  • Висока стресостійкість
  • Проактивність
  • Клієнтоорієнтованість
  • Орієнтація на результат
  • Перфекціонізм
  • Інтелігентність
  • Ведення CRM
  • MS Office
  • IWork

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Польский — начинающий

Рекомендации

  • Інна Саксе

    Інна Саксе

    Міжнародний експерт з комунікацій у командах, CEO та засновник компані, Bra samarbete INSA (Stockholm, Sweden)

    Контактные данные скрыты
  • Ігор Гут

    Ігор Гут

    Системний дослідник бізнесу та конкуренції, співзасновник DYB, Шведський проєкт з розвитку бізнесу Develop Your Business (DYB)

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

найкращий спосіб для зв’язку: Telegram — @nadia_nadiiaa

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: