Резюме от 21 декабря 2018

Коптєва Тетяна Євгенівна

Заступник головного бухгалтера, бухгалтер

Полная занятость, неполная занятость.

Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

Луцький державний технічний університет

Економічний, фінанси, Луцьк
Высшее, с 09.1998 по 06.2003 (4 года 9 месяцев)

З 2004р. по 2005р. - навчання у Магістратурі Тернопільської академії народного господарства. Отримала диплом з відзнакою, кваліфікація магістр з «Фінансів», спеціалізація
«Страхова справа».


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Володію комп’ютером (MS Word, MS Excel, Інтернет, КІС (бухгалтерська програма на базі 1C), 1С, Оracle, Клієнт-банк, М.Е.Doc). Приймала участь у впровадженні програмного забезпечення Оracle в страховій компанії.


Дополнительная информация

Коптєва Тетяна Євгенівна
З 1998р. по 2003р. - навчання у Луцькому державному технічному університеті. Здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси», кваліфікація фінансист-економіст.
З 2004р. по 2005р. - навчання у Магістратурі Тернопільської академії народного господарства. Отримала диплом з відзнакою, кваліфікація магістр з «Фінансів», спеціалізація «Страхова справа».
Досвід роботи:
З вересня 2003р. по липень 2005р. працювала в ВАТ «Львівпостач» економістом та виконувала обов’язки інспектора відділу кадрів.
З 06.10.2005р. по 28.02.2006 р .працювала в ЗАТ «ПРОСТО-страхування» спеціалістом зі страхування і керівником агентської групи.
З 01.03.2006 по 06.06.2007р. працювала в ВАТ СК «ПЗУ Україна» провідним бухгалтером (облік ТМЦ, основних засобів).
З 07.06.2007р. по 31.10.2007 р. працювала головним бухгалтером в ЗАТ СК «КАПІТАЛ-СТРАХУВАННЯ».
З 22.11.2007р. працювала в ЗАТ «СК» Надійна» бухгалтером, з 01.09 2009р. переведена на посаду заступника головного бухгалтера.
З 02.04.2012р. по 30.11.2015р. працювала головним бухгалтером ПрАТ «СК»Надійна».
Посадові обов’язки :
Підготовка табелів обліку робочого часу працівників
Приймання і контроль правильності оформлення листків про тимчасову непрацездатність працівників;
Здійснення нарахування заробітних плат працівників, відпускних, лікарняних, відряджень;
Підготовка відомостей;
Контроль за оподаткуванням і виплатою заробітної плати і інших виплат;
Оформлення і надання працівникам довідок;
Ведення обліку основних засобів і МНМА;
Проведення банківських виписок;
Проведення інвентаризації;
Облік ведення полісів і договорів страхування;
Облік ведення агентських договорів, актів виконаних робіт, страхових виплат, регресів;
Ведення бухгалтерського обліку компанії згідно П(С)БО, а з 2012 року згідно МСБО ;
Ведення податкового обліку компанії;
Складання і подання бухгалтерської (Баланс , Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки) податкової, фінансової, страхової (в т.ч. звітність в Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг), а також статистичної звітності;
Складання і подання звітності у фонди соціального страхування ;
Розрахунок і розміщення страхових резервів;
Підготовка аналізу доходів і витрат компанії;
Складання і подання звітності в Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.( НКЦПФР).
Проходження щорічних аудиторських перевірок.
З 14.03.2017р. працюю заступником головного бухгалтера ПрАТ «СК» Інтер-поліс».
-Здійснення нарахування заробітних плат працівників, відпускних, лікарняних, відряджень;
-Підготовка відомостей;
-Контроль за оподаткуванням і виплатою заробітної плати і інших виплат;
-Оформлення і надання працівникам довідок;
-Ведення обліку основних засобів і МНМА;
-Проведення платежів через систему клієнт-банк;
-Облік ведення агентських договорів, актів виконаних робіт;
-Облік ведення господарських договорів і актів виконаних робіт;
-Проведення актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами;
-Складання і подання звітності в фонди соціального страхування;
-Складання і подання бухгалтерської, статистичної, податкової, страхової звітності.
Професійні якості:
Висока працездатність, чесність, комунікабельність, терпеливість, цілеспрямованість, постійно вдосконалюю знання. Відповідальність, порядність, вміння працювати в команді, вміння організовувати.
Додатково:
1. У 2004р. – закінчила курси вивчення комп’ютера: Офіс+Інтернет.
2. 08.07.2011р. - отримала Сертифікат №00005 від 08.07.2011р. з підвищення кваліфікації головних бухгалтерів страхових компаній в частині застосування міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) І модуль.
3. 12.08.2011р. – отримала Сертифікат №00048 від 12.08.2011р. з підвищення кваліфікації головних бухгалтерів страхових компаній в частині застосування міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) ІІ модуль
4. 09.02.2012р – отримала Свідоцтво про складання екзамену на відповідність Знань професійним вимогам за програмою підвищення кваліфікації головних бухгалтерів страхових компаній видане Держфінпослуг України (Нацкомфінпослуг України) від 09.02.2012р.
5. 03.08.2012р. – отримала Сертифікат №7784 від 03.08.2012р. з підвищення кваліфікації головних бухгалтерів страхових компаній в частині застосування міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) ІІІ модуль
6. 21.05.2015р – отримала Свідоцтво про складання екзамену на відповідність Знань професійним вимогам за програмою підвищення кваліфікації головних бухгалтерів страхових компаній видане Інститутом післядипломної освіти та бізнесу.
7. Володію комп’ютером (MS Word, MS Excel, Інтернет, система клієнт-банк, КІС (бухгалтерська програма на базі 1C), 1С , Оracle, iFin, M.E.Doc.). Приймала участь у впровадженні програмного забезпечення Оracle в страховій компанії. Маю досвід проходження перевірок державних податкових органів, а також перевірок Нацкомфінпослуг.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: