Резюме от 20 июля 2021 PRO

Бобрик Олена Вікторівна

Начальник відділу кадрів

Полная занятость, неполная занятость.

Возраст:
43 года
Город:
Березань
Готов переехать в:
Барышевка, Борисполь

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь. Доступ к контактам — от 390 грн.


Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 09.2019 по наст. время (1 год 10 месяцев)
ТОВ "Метало Гальва", Березань (Виробництво металоконструкцій для енергетики, гаряче цинкування)

1.Ведення кадрового діловодства в повному об‘ємі (оформлення, прийняття, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю; ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю; ведення архіву особових справ працівників, після закінчення встановлених строків поточного зберігання, підготовка документів для здавання їх до державного архіву; здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку).
2. Співпраця з органами державної фіскальної служби України, місцевими та районними Центрами зайнятості, Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності, Фондом захисту інвалідів, державними органами статистики.
3. Підбір персоналу, проведення співбесід та прийом персоналу на роботу.
4. Формування штатного розкладу.
5. Розробка посадових та робочих інструкцій.
6. Ведення табелів обліку робочого часу працівників в програмі 1С ЗУП.
7. Оформлення та зберігання трудових книжок.
8. Оформлення листків непрацездатності.
9. Складання графіків відпусток та ведення обліку надання працівникам відпусток.
10. Контроль за виконанням законодавства про працю.
11. Ведення військового обліку на підприємстві згідно чинного законодавства.
12. Розробка перспективних і річних планів з праці і кадрів.
13.Підготовка матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників, проведення атестації робочих місць.
14. Вивчення особливостей переміщення і причини плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.

Інспектор з кадрів

с 07.2008 по 07.2019 (11 лет)
ТОВ "Аерок", Березань (Виробництво будівельних матеріалів)

1.Ведення кадрового діловодства в повному об‘ємі (оформлення, прийняття, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю; ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю; ведення архіву особових справ працівників, після закінчення встановлених строків поточного зберігання, підготовка документів для здавання їх до державного архіву; здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку).
2. Співпраця з органами державної фіскальної служби України, місцевими та районними Центрами зайнятості, Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності, Фондом захисту інвалідів, державними органами статистики.
3. Підбір персоналу, проведення співбесід та прийом персоналу на роботу.
4. Формування штатного розкладу.
5. Розробка посадових та робочих інструкцій.
6. Ведення табелів обліку робочого часу працівників в програмі 1С ЗУП.
7. Оформлення та зберігання трудових книжок.
8. Оформлення листків непрацездатності.
9. Складання графіків відпусток та ведення обліку надання працівникам відпусток.
10. Контроль за виконанням законодавства про працю.
11. Ведення військового обліку на підприємстві згідно чинного законодавства.
12. Розробка перспективних і річних планів з праці і кадрів.
13.Підготовка матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників, проведення атестації робочих місць.
14. Вивчення особливостей переміщення і причини плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.


Образование

Національний аграрний університет

Агрохімія та грунтознавство, Киев
Высшее, с 1995 по 2000 (4 года 9 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
1С 8 кадри, MS Office (Word, Excel), Іnternet, поштові програми, досконале володіння офісною технікою


Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Підвищення кваліфікації:
у 2011р. закінчила НБЦ ТОВ «Анастасія», спеціальність HR-Директор, кваліфікація керівник відділу кадрів.
2001 рік – Інформаційно освітній центр НАУ, оператор ПЕОМ (свідоцтво про підвищення кваліфікації);
2005 рік – Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів при Київській облдержадміністрації (свідоцтво про підвищення кваліфікації);
2007 рік – Асоціація митних брокерів, фахівець з митного оформлення товарів (сертифікат);
2011 рік – ІКЗБ «Бізнес – Гарант», семінар «Зміни в кадровому обліку, пенсійному страхуванні та перспективи трудового законодавства» (сертифікат);
2012 рік – Професійні видання, семінар «Новий закон про зайнятість №5067 від 05.07.2012р.» (сертифікат)


Предложить вакансию

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: