Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 7 марта 2024 PRO

Тетяна

Оператор 1С, помічник бухгалтера, економіст

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з логістики

с 04.2022 по наст. время (2 года)
NATIONAL PEN, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- ефективне управління командою з обробки замовлень;
- опрацювання замовлень в ORACLE;
- забезпечення точності відкритих замовлень - впорядкування, розміщення на виробництві, прискорення процесу, коли це необхідно;
- щоденне оновлення даних та відповідальність за безперебійне виконання замовлень;
- робота зі службою підтримки клієнтів - робота з відсутніми на складі, знятими з виробництва товарами тощо.

Керівник фінансового відділу

с 07.2019 по 05.2021 (1 год 10 месяцев)
Компанія, Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

Посадові обов'язки:

- ведення ФОП 2,3 групи оподаткування платники та неплатники ПДВ;
- впровадження 1С УНФ, постановка управлінського обліку виробничого підприємства;
- контроль формування собівартості виробленої продукції, аналіз рентабельності продукції;
- управління фінансовими потоками підприємства;
- досвід проведення переговорів англійською з постачальниками;
- облік касових операцій;
- первинна документація;
- взаєморозрахунки з підзвітними особами та контрагентами у розрізі бухгалтерського та управлінського обліку;
- підготовка управлінської звітності (Управлінський баланс, P&L, Cash Flow);
- співробітництво з банківськими установами щодо залучення позикових коштів;
- розрахунки по відрядній заробітній платі.

Посадові обов'язки:

- план-факторний аналіз бюджету та контроль виконання бюджетів за підрозділами у розрізі статей бюджету;
- складання технічних завдань для програміста;
- планова та точкова інвентаризація залишків на складі, зведення інвентаризації;
- розрахунки із заробітної плати;
- облік розрахунків з контрагентами;
- взаєморозрахунки з підзвітними особами;
- розподіл витрат згідно з проектами;
- підготовка звіту по групі компанії за звітний період;
- формування звітів для керівника на вимогу (управлінський облік).


Посадові обов'язки:

- ведення ФОП 2,3 групи оподаткування платники та неплатники ПДВ;
- впровадження 1С УНФ, постановка управлінського обліку виробничого підприємства;
- контроль формування собівартості виробленої продукції, аналіз рентабельності продукції;
- управління фінансовими потоками підприємства;
- досвід проведення переговорів англійською з постачальниками;
- облік касових операцій;
- первинна документація;
- взаєморозрахунки з підзвітними особами та контрагентами у розрізі бухгалтерського та управлінського обліку;
- підготовка управлінської звітності (Управлінський баланс, P&L, Cash Flow);
- співробітництво з банківськими установами щодо залучення позикових коштів;
- розрахунки по відрядній заробітній платі.

Посадові обов'язки:

- план-факторний аналіз бюджету та контроль виконання бюджетів за підрозділами у розрізі статей бюджету;
- складання технічних завдань для програміста;
- планова та точкова інвентаризація залишків на складі, зведення інвентаризації;
- розрахунки із заробітної плати;
- облік розрахунків з контрагентами;
- взаєморозрахунки з підзвітними особами;
- розподіл витрат згідно з проектами;
- підготовка звіту по групі компанії за звітний період;
- формування звітів для керівника на вимогу (управлінський облік).

Економіст, помічник Фінансового директора

с 11.2018 по 06.2019 (7 месяцев)
ПП «ЛІОН», Дніпро (Роздрібна торгівля)

- план-факторний аналіз бюджету та контроль виконання бюджетів за підрозділами у розрізі статей бюджету;
- складання технічних завдань для програміста;
- планова та точкова інвентаризація залишків на складі, зведення інвентаризації;
- розрахунки із заробітної плати;
- облік розрахунків з контрагентами;
- взаєморозрахунки з підзвітними особами;
- розподіл витрат згідно з проектами;
- підготовка звіту по групі компанії за звітний період;
- формування звітів для керівника на вимогу (управлінський облік).

Економіст, помічник Фінансового директора

с 02.2014 по 10.2018 (4 года 8 месяцев)
ТОВ «ІБФІ»,, Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)

- аналіз роботи бізнесу;
- ведення ФОП (відкриття з «0», здача звітності, сплата податків, виставлення рахунків та актів);
- розрахунки із заробітної плати (штат понад 200 осіб, управлінський облік);
- облік касових операцій;
- облік розрахунків з контрагентами;
- розрахунок рентабельності для участі у тендерах;
- взаєморозрахунки з підзвітними особами;
- розподіл витрат;
- підготовка звіту по групі компанії за звітний період;
- формування звітів для керівника на вимогу (управлінський облік);
- співпраця з банківськими установами.

Член бригади ресторану

с 06.2013 по 09.2013 (3 месяца)
ТОВ ПІІ «МакДональдсЮкрейн Лтд», Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

- приготування продукції компанії згідно зі стандартами;
- підтримка чистоти на робочому місці.

Образование

УДХТУ

Економіка підприємства та організація промислової діяльності. Економіка підприємства., Дніпро
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Элькон, Бухгалтерський облік для початківців

2016, 2 місяці

Элькон, Управлінський облік 1

2015, 3 месяці

ORT Dnipro, Excel

2019, 1 місяць

Школа практики фінансового директора

07-08.2020 (4 дні, м.Київ, Ігор Немировський та Інна Старожукова)

Оратор за 2 дні

08.2020 (2 дні, м. Дніпро, Дмитро Бузовський)

Знания и навыки

MS Office M.E.Doc 1С:Підприємство 1С:УНФ

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Чешский — средний

Дополнительная информация

Имею опыт работы в кадровом делопроизводстве.
Ведение электронной базы по персоналу в «1С УПП»
Поиск и подбор персонала. Составление приказов по личному составу и административной работе офиса.
.
Люблю цифры и всё, что с ними связанно.
Люблю когда работа в команде и на результат.
Быстро схватываю новую информацию, готова и хочу получать новый опыт.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: