Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 14 октября 2022 Файл

Юлія

Завідувач каси, ст. касир, помічник бухгалтера, адміністратор

Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шевченко Юлія
Володимирівна
Бухгалтер, завідувач, адміністратор
з/п від 18000 грн
Повна зайнятість

Вік:
31 рік

Контактна інформація
Адреса:
Оболонський район

Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ел. пошта:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

Завідувач сектора роздрібного бізнесу
з 09.2020 по 06.2021 (9 міс.)
Ощадний Банк, Київ (Банк)
- Організація зустрічей та контроль роботи сектора;
- Супроводження бази наявних та нових клієнтів на відділенні в частині якості
обслуговування та виконання планових показників;
- Проведенні навчань співробітників та здійснення контролю щодо дотримання
стандартів якості при обслуговуванні клієнтів;
- Розподіл обов'язків між своїми підлеглими, встановленні рівня їх відповідальності
за станом роботи та здійсненні загальним керівництвом відділу;
- Організування та проведення роботи по залученню нових клієнтів
на обслуговування до Банку;
- Організація і контроль роботи відділення (відкриття, закриття, результати продажів,
операції, робота зі скаргами/запереченнями клієнтів);
- Контроль операційної діяльності відділення;
- Аналіз результатів роботи відділення, роботи з персоналом;
- Операційне супроводження клієнтів;
- Консультація та обслуговування клієнтів;
- Надання консультацій клієнтам щодо зарахування/ списання коштів по власним
картковим карунках
- Продажу банківських продуктів та послуг;
- Організація роботи сектора;
- Здійснення табельного обліку робочого часу співробітників відділення;
- Робота із вхідними зверненнями в телефонному режимі;
- Збільшення портфелю клієнтів;
- Допомога у вирішенні нестандартних ситуацій та запитів клієнтів;

Головний економіст служби роздрібного бізнесу
з 11.2018 по 04.2020 (7 років 2 місяці)
Ощадний Банк, Київ (Банк)
- Комплексне обслуговування фізичних осіб. (залучення клієнтів, проведення
переговорів/презентацій);
- Виконання планових показників, продаж / оформлення банківських продуктів;
- Презентація, продаж/оформлення страхових продуктів. Побудова довгострокових
відносин з клієнтами
- Кредитування: (кредитні ліміти, кредит готівкою, іпотека, авто кредитування);
- Збір, аналіз та формування пакету документів щодо надання кредиту;
- Організація процесу укладення кредитних та ін. пов'язаних з організацією
договорів;
- Збір та подальша підготовка документів на розгляд кредитного комітету;
- Підготовка та укладення договорів пов'язаних з видачею кредиту;
- Робота з картковими рахунками: відкриття/закриття, оформлення та видача
особистих, миттєвих, зарплатних, пенсійних, соціальних карт (MasterCard, VISA);
- Відкриття / закриття /обслуговування поточних рахунків, у національній та ін. вал.;
- Укладання договорів, відкриття / закриття та ведення депозитних рахунків;
- Робота з розрахунковими, транзитними і позичковими рахунками;
- Відкриття / закриття договорів на оренду банківської сейфової комірки;
- Формування виписок, довідок суворої звітності та довіреностей банку;
- Виплата по спадщині;
- Здійснення ідентифікації клієнтів та первинного фінансового моніторингу.
- Формування документів дня по відділенню, складання звітності.

Провідний економіст служби роздрібного бізнесу
з 06.2016 по 10.2018 (2 роки 4 місяці)
Ощадний Банк, Київ (Банк)

- Робота з картковими рахунками: відкриття / закриття, оформлення та видача;
- Відкриття / закриття / обслуговування поточних рахунків, у національній та ін.вал.;
- Робота з розрахунковими, транзитними і позичковими рахунками;
- Укладання договорів, відкриття / закриття та ведення депозитних рахунків
- Консультування та залучення клієнтів;
- Продаж всього спектру банківських продуктів (кредити готівкою, кредитна картка,
депозити, поточні/карткові рахунки тощо);
- Формування необхідних пакетів документів клієнтів;
- Підтримка відносин з діючими клієнтами, збільшення клієнтської бази, виконання
плану;
- Формування виписок, довідок суворої звітності;
- оформлення договорів та продаж страхових продуктів;
- кредитування: консультація, розрахунок суми кредиту, погашення кредиту;
- здійснення ідентифікації клієнтів;
- формування документів дня, складання звітності.

Старший контролер касир
з 03.2015 по 12.2015 (9 місяців)
Ощадний Банк, Київ (Банк)

Контролер касир
з 07.2013 по 02.2015 (1 рік 6 місяців)
Ощадний Банк, Київ (Банк)

- здійснення внутрішньо банківських операцій;
- відправка / виплата міжнародних грошових переказів: WesterUnion, MoneyGram,
Unistream, Ria, Express to family, INTELEXPRESS, ХАЗРИ;
- відкриття / закриття операційного дня банку;
- контроль за правильністю складання вхідних та вихідних документів клієнтів;
- валюто обмінні операції: покупка / продаж / конвертація / визначення
платоспроможності;
- інкасація: формування супровідних відомостей, підготовка інкасаторської сумки;
- прийом / обробка / формування / введення та оплата платіжних документів;
- здійснення прийому та видачі готівкових грошових коштів фіз. та юр. особам;
- оформлення касових документів, ведення касової книги та банківських журналів;

Бухгалтер
з 07.2009 по 02.2012 (1 рік 6 місяців)
ТОВ « ЦСБ «Профі» (Супровід бізнесу)

- Ведення первинної документації;
- Формування та подання бухгалтерської та податкової звітності;
- Укладання договорів;
- Розрахунок заробітної плати;
- Контроль за рухом грошових коштів та документального супроводу;
- Ведення обліку взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
- Підписання актів звірок з клієнтами і постачальниками;

Освіта

« Національний університет харчових технологій» і отримала базову вищу освіту
за напрямом підготовки « Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію
бакалавра з обліку і аудиту. (з 2008 р.-2011 р.)

« Національний університет харчових технологій» і отримала повну вищу освіту
за спеціальністю « Облік і аудит »та здобула кваліфікацію спеціаліст з обліку і аудиту
у 2012 році.

Додаткова освіта
Державний вищий навчальний заклад « Київський енергетиний коледж» за
спеціальністю «Бухгалтерській облік » і здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста
з бухгалтерського обліку. (з 2005 р. по 2008 р.)

Професійні та інші навички
 Навички роботи з комп’ютером:
Windows, MS Outlook,Word, Exel, Internet, банківські аналітичні системи –
досвідчений користувач ( ММФО, СardMenegment, СRM);
 -Вміння організовувати роботу інших людей ;
 -Встановлення планів та контроль іх виконання .

Знання мов
 Українська — вільно
 Російська — вільно
 Англійська — базовий рівень
Додаткова інформація
Легко знаходжу спільну мову з людьми, амбіційна, вільно взаємодію з командою,
легко навчаюсь специфіці, уважна до деталей, високий рівень самодисципліни та
відповідальності, стрессостійка, відмінне почуття гумору.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: