Мария
Секретар-референт, робота у банківській сфері, помічник бухгалтера
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/770298/
Опыт работы
Адміністратор
с 09.2009 по 01.2010
(4 месяца)
Салон краси Райский уголок (Надання послуг краси)
1. Виконання посадових обов`язків секретаря – телефонні дзвінки, прийом та відправка кореспонденції.
2. Контроль за дотриманням працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки тощо.
3. Звітування керівництву організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, забезпечення заходів по їх ліквідації.
4. Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
5. Складання планів і графіків, оновлення бази постійних клієнтів, замовлення робочих матеріалів та спец.продукції для персоналу.
6. Здійснення контролю над збереженням матеріальних цінностей.
7. Забезпечення ефективного і якісного обслуговування відвідувачів салону, створення для них комфортних умов.
8. Консультації відвідувачів у сфері надання послуг.
9. Запобігання і ліквідація конфліктних ситуацій.
10. Організація маркетингових заходів, контроль за їх проведенням.
11. Розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів та проведення відповідних заходів по їх вирішенню.
12. Контроль над раціональним оформленням приміщень, оновленням і станом реклами в приміщеннях і на будівлі.
Образование
Черкаський інститут банківської справи
Облік і аудит, Черкаси
Высшее, с 2007 по 2008 (10 месяцев)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач Internet
- MS Office
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Windows
- Робота з оргтехнікою
- Операційні системи
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Марія Сунтхавонгівна Шевченко
Адреса: вул. Руднєва 16/1, кв. 20
моб.тел.: [
e-mail: [
Мета:
Робота секретаря-референта або помічника директора, робота у банківській сфері, робота помічника бухгалтера, робота продавця-консультанта, робота адміністратора.
Освіта:
Липень 2008 р. – вересень 2007 р. – отримана повна вища освіта в Черкаському інституті банківської справи Національного банку України (м. Київ) за спеціальністю “Облік і аудит” та здобута кваліфікація спеціаліста з обліку і аудиту.
Червень 2007 р. – вересень 2005 р. – отримана базова вища освіта в Черкаському державному бізнес-коледжі за напрямом підготовки “Економіка і підприємництво” спеціальність “Облік і аудит”.
Червень 2005 р. – вересень 2002 р. – отримана неповна вища освіта в Черкаському державному бізнес-коледжі за спеціальністю “Бухгалтерський облік”.
Червень 2002 р. – вересень 2000 р. – отримана базова загальна освіта в середній загальноосвітній школі №33 м. Черкаси.
2000 р. – 1999 р. – гімназія №9 імені О.М. Луценка м. Черкаси
1999 р. – 1994 р. – Загальноосвітня школа при Посольстві Російської Федерації в Лаоській Національній Демократичній Республіці.
Отримано свідоцтво про закінчення комп’ютерніх курсів при центрі інформаційного менеджменту, посвідчення видане директором Тарасенко С.В. 03.06.2002 року.
Досвід роботи:
Вересень 2009-Січень 2010 – SPA - салон «Райский уголок».
Посада: адміністратор.
Посадові обов’язки:
1. Виконання посадових обов`язків секретаря – телефонні дзвінки, прийом та відправка кореспонденції.
2. Контроль за дотриманням працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки тощо.
3. Звітування керівництву організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, забезпечення заходів по їх ліквідації.
4. Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
5. Складання планів і графіків, оновлення бази постійних клієнтів, замовлення робочих матеріалів та спец.продукції для персоналу.
6. Здійснення контролю над збереженням матеріальних цінностей.
7. Забезпечення ефективного і якісного обслуговування відвідувачів салону, створення для них комфортних умов.
8. Консультації відвідувачів у сфері надання послуг.
9. Запобігання і ліквідація конфліктних ситуацій.
10. Організація маркетингових заходів, контроль за їх проведенням.
11. Розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів та проведення відповідних заходів по їх вирішенню.
12. Контроль над раціональним оформленням приміщень, оновленням і станом реклами в приміщеннях і на будівлі.
Травень 2009 – Вересень 2009 – продавець в сфері роздрібних продаж
Посадові обов’язки:
1. Консультування клієнтів
2. Продаж продуктів харчування
Комп’ютерні навики:
Досвідчений користувач ОС Windows 98-2000, XP, Windows 7, Microsoft office (Exel, Word, PowerPoint), Internet, Outlook, знання та довід роботи з комп’ютерним обладнанням та офісною технікою.
Мовні навики: Вільне володіння українською та російською мовами. Базові навики володіння англійською мовою.
Персональні навички:
Вміння швидко і ефективно вирішувати поставлені задачі, досягати якісних результатів в роботі, володіння організаторськими та аналітичними навиками.
Додаткова інформація:
Наявність закордонного паспорта.
Персональні відомості:
Дата і місце народження: 16.01.1987 р., м. Черкаси.
Сфера особистих інтересів:
Самовдосконалення, самоосвіта, психологія, спорт.
Особисті якості:
Цілеспрямована, відповідальна, ініціативна, комунікабельна, маю аналітичні організаторські та управлінські здібності, готова працювати в активному режимі, ефективно працюю як самостійно так і в команді, здібна до швидкого опанування нових сфер діяльності та нових технологій.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник директора
20000 грн, Черкассы -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
16000 грн, Черкассы -
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар
10000 грн, Черкассы -
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер
Черкассы -
Администратор, офис-менеджер
Черкассы -
Керуюча, адміністратор, офіс-менеджер, мерчендайзер
Черкассы