Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 4 апреля 2023 PRO

Тетяна

Офіс-менеджер, адміністративний працівник

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
58 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-менеджер, координатор постачання

с 08.2019 по 05.2020 (9 месяцев)
GSU, Київ (Гірнича промисловість)

- ведення бази клієнтів у Bitrix24
- укладання договорів
- калькуляция, сроки поставок, контроль выполнения заказов
- робота з митницею (документальний супровід поставок за кордон)

Комірник (косметика)

с 07.2018 по 11.2018 (4 месяца)
Евромикс, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- прийом продукції
- відвантаження згідно з накладними
- Контроль залишків на складі
- участь в інвентаризації

Адміністратор (волонтер)

с 03.2017 по наст. время (7 лет 1 месяц)
ХЦП, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- ведення баз даних (Exсel, Bitrix24, Google-диск)
- координація роботи двох відділів (розподіл завдань, контроль виконання, звітність щотижня та щомісячно)
- телефонія

Інженер з охорони праці + секретар навчальної частини + оператор бази ЄДБО

с 12.2014 по 05.2017 (2 года 5 месяцев)
ГУЗ"Київський центр ПТО", Київ (Освіта, наука)

- накази: зарахування, відрахування, переведення учнів
- формування навчальних груп
- звіти щодо контингенту
- ведення бази ЄДЕБО в період з 10.2015 по 05.2017 (створення карток 1000 учнів + 100 пед.працівників, формування груп, накази, замовлення дипломів, атестатів, учнівських, ліцензування, обслуговування бази в повному обсязі).
- і багато іншого

Провідний інженер (з функціями адміністратора відділу)

с 04.2012 по 11.2014 (2 года 7 месяцев)
ІЄЗ НАН України, Київ (Освіта, наука)

- Договори (укладання, контроль виконання)
- прорахунок бюджету відділу на рік (зарплата співробітників, комунальні, телефонія, канцелярія, відрядження тощо)
- плани робіт 3-х підрозділів відділу
- звітність (щоквартальна та щорічна)
- підготовка щорічного звіту відділу для передачі до ВАК
- участь у наукових працях підрозділу

Ведучий спеціаліст з обліку кадрів відділу персоналу та діловодства (заст.зав.ві

с 03.2009 по 03.2011 (2 года)
ННДІПБОП, Київ (Освіта, наука)

кадрове діловодство у повному обсязі, проведення конкурсних відборів, курування 28 філій та ін.
досвід роботи у канцелярії

Образование

КПІ

Хіміко-технологічний, Київ
Высшее, с 1984 по 1991 (7 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

НІКІ "Правові та практичні аспекти держзакупівель в Україні"

2002, 4

МЦФЕР "Бухгалтерія та кадри"

2009, 1

Університет КРОК – директор з персоналу

2011

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet MS PowerPoint Internet Explorer MS Outlook Битрикс24 ABBYY FineReader Кадровый учет ABBYY CRM

Дополнительная информация

- Маю досвід роботи з орг. технікою (сканування, копіювання, ламінування, брошурування...),


- Особисті якості:
організаторські здібності, порядність, відповідальність, акуратність, уміння ефективно працювати в команді, комунікабельність, легко навчається, аналітичний склад розуму

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: