- Файл
Анна
Бухгалтер із заробітної плати
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8185662/
Загруженный файл
Файл содержит еще 2 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Україна, м. Київ, пр. Маяковського, 1-б, кв. 72.,
моб.: [
e-mail: [
Освіта
2003-2007
2007-2008
Національний університет харчових технологій
базова вища освіта за напрямком підготовки “Менеджмент, кваліфікація бакалавра, спеціальність “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності ”, стаціонар;
Національний університет харчових технологій
повна вища освіта за спеціальністю “ Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності ”, кваліфікація магістра, факультет економіки і менеджменту, стаціонар
Досвід роботи
Державна Податкова Адміністрація в Київській області
Липень 2008 по Лютий 2012
Головний спеціаліст фінансового відділу
Обов’язки:
Приймання до обліку первинних документів, систематизація інформації, відображену в цих документах, підготовка проміжних розрахунків для обліку господарських документів та узагальнення інформації
За погодженням з начальником фінансового відділу подання в банківські установи документи для перерахування коштів та проведення розрахунків з дебіторами та кредиторами ДПА. Підготовка даних для включення їх до фінансової звітності.
Ведення аналітичного обліку по рахунку 362 «Розрахунки з підзвітними особами»
Ведення меморіального ордеру № 8 “Накопичувальна відомість за розрахунками з підзвітними особами” підготовка необхідної документації для проведення інвентаризації розрахунків з підзвітними особами
Ведення меморіального ордеру № 4 “Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими дебіторами”
Ведення меморіального ордеру № 6 “Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими кредиторами”
Приймання первинних документів на оприбуткування та рух основних засобів, нематеріальних, необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів та матеріалів, здійснення попереднього контролю за своєчасним і правильним оформленням документів та законності господарських операцій
Ведення меморіального ордеру №9 Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів
Ведення меморіального ордеру №10 Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення малоцінних та швидкозношуваних предметів
Проведення звірки з установами та організаціями, підготовка відповідної інформації для здійснення інвентаризації розрахунків з дебіторами та кредиторами.
Складання щомісячного Звіту про стан розрахунків за енергоносії, водопостачання та водовідведення, інші комунальні послуги по обласному апарату.
Складання місячного та квартального звіту за ф. № 7 “Звіт про заборгованість бюджетних установ“ по загальному ( в розрізі КПК) та спеціальному фондах по обласному апарату.
Підготовка матеріалів по новим нормативним документам та окремим темам для проведення навчань в відділі у відповідності до завдань начальника (заступника) відділу.
Відповідальність за збереження бухгалтерських документів, оформлення та передача їх в установленому порядку в архів.
Ведення діловодства
Лютий 2012 по Листопад 2016
Київська міська дирекція УДППЗ “ Укрпошта ”
Бухгалтер 2 категорії бухгалтерії
Обов’язки:
Щомісячне складання журналу ордеру №3 та відомості №4 по передплатним банківським операціям по рахунку 311.4.1”Передплатний”
Контроль за отриманими первинними документами на предмет їх відповідності чинному законодавству;
Проведення розрахунків по передплаті з ДП “Преса”, обласними дирекціями, видавництвами та агентствами, щомісячна звірка з ними згідно актів;
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості передплатних операцій по ф.38.
Розрахунки з передплатниками та видавництвами по анульованій передплаті;
Щомісячне складання накопичувальних відомостей по передплатних операціям по рахункам 685.5 “Приймання передплати до оформлення”; 685.5.20 “Анульована передплата”; 685.41 “Розрахунки з ДП Преса” 685.42 “Розрахунки з місцевими виданнями ” 685.42.2 “Розрахунки за Поштовий вісник” ;69 “Доходи майбутніх періодів”; 685.5.19 “Розрахунки по прийнятій але не оформленій”;
Щоквартальне складання актів внутрішньої взаємної звірки та підтвердження залишків сальдо по обсягам прийнятих замовлень, неоформленої передплати, неоформленим і незданим замовленням, розрахунків по ануляції.
Складання податкових накладних з послуг передплати періодичних видань
Реєстрація податкових накладних по операціях з передплати періоди
Ведення додатку 5 “Податкові зобов’язання та податковий кредит в розрізі контрагентів по передплаті періодичних видань”
Розшифровка податкового зобов’язання по послугам з передплати періодичних видань
Розшифровка дебетового залишку по балансовому субрахунку 644.2 "Податковий кредит за неотриманими податковими накладними” по розрахункам з передплати періодичних видань.
Листопада 2016 по Березень 2021
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
Обов’язки:
По напрямку Основні засоби та МШП (в період: листопад 2016 р. - січень 2019 р.)
Приймала до обліку первинні документи, систематизувала інформацію, відображену в цих документах, готувала проміжні розрахунки для обліку господарських документів та узагальнювала інформацію
Здійснювала облік основних засобів, запасів, надходження та вибуття основних засобів, облік інших необоротних матеріальних активів
Приймала участь в проведенні інвентаризації
Нараховувала знос
Ведення меморіального ордеру №13 “Накопичувальна відомість витрачання виробничих запасів”
Ведення меморіального ордеру №9 Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів
Ведення меморіального ордеру №10 Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення малоцінних та швидкозношуваних предметів
Проведення звірки з установами та організаціями, підготовка відповідної інформації для здійснення інвентаризації
По напрямку розрахунки з підзвітними особами
За погодженням з начальником Управління фінансів та бухгалтерського обліку, подання в банківські установи документи для перерахування коштів та проведення розрахунків з дебіторами та кредиторами. Підготовка даних для включення їх до фінансової звітності.
Ведення аналітичного обліку по Розрахункам з підзвітними особами
Ведення меморіального ордеру № 8 “Накопичувальна відомість за розрахунками з підзвітними особами” підготовка необхідної документації для проведення інвентаризації розрахунків з підзвітними особами .
Складання щоквартального звіту 9-ЗЕЗ “Звіт про експорт (імпорт ) послуг”
По напрямку Протиепізоотичні засоби
Ведення аналітичного та синтетичного обліку щодо надходження та
передачі підвідомчим установам ветеринарних препаратів за бюджетною
програмою 2809020 (1209020) «Протиепізоотичні заходи та участь у Міжнародному
епізоотичному бюро».
Підготовка платіжних документів для здійснення розрахункових операцій за бюджетною програмою 2809020 (1209020) «Протиепізоотичні заходи та участь у Міжнародному епізоотичному бюро»
Здійснення щоквартального списання ветеринарних препаратів на підставі актів списання підвідомчих установ.
Підготовка звіряння розрахунків з постачальниками та отримувачами за бюджетною програмою 2809020 (1209020) «Протиепізоотичні заходи та участь у Міжнародному епізоотичному бюро» та складання Актів звірок дебіторської та кредиторської заборгованості.
Аналіз та контроль виконання договорів за бюджетною програмою 2809020 (1209020)
«Протиепізоотичні заходи та участь у Міжнародному епізоотичному бюро».
Забезпечення тотожності даних аналітичного обліку оборотам і залишкам за рахунками синтетичного обліку по балансових рахунках на перше число кожного місяця.
Підготовка даних для включення їх до фінансової та бюджетної звітності, складання окремих її форм, а також іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
Забезпечення зберігання первинних облікових документів та регістрів, в яких фіксуються операції з руху за бюджетною програмою 2809020 «Протиепізоотичні заходи та участь у Міжнародному епізоотичному бюро» та проводить необхідне оформлення для подальшої передачі документів в архів.
Здійснення операцій по відображенню інформації в регістрах бухгалтерського обліку згідно з Законом України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.99 № 996-XIV, інструкціями Державної казначейської служби України, затвердженими і запровадженими у практику положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, іншим нормативними документами з питань організації та ведення бухгалтерського обліку і звітності.
Введення до відповідних програмних засобів ПК інформації, необхідної для виконання службових обов’язків .
По напрямку Заробітна плата
Ведення аналітичного та синтетичного обліку по заробітній платі в
частині видатків за КЕКВ 2111 «Заробітна плата», КЕКВ 2120 «Нарахування на
заробітну плату».
Забезпечення своєчасність та правильність нарахування виплат що відносяться до фонду оплати праці та гарантуються діючим законодавством України.
Проведення аналізу фонду заробітної плати працівників Держпродспоживслужби України. Ведення обліку по списковій чисельності працівників Служби.
Складання та подання в установлені терміни статистичної звітності з праці, про використання робочого часу, звітності до Пенсійного фонду, Фонду соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, Державної фіскальної служби.
Здійснення нарахування та перерахування платежів, профвнесків, податку з доходів фізичних осіб, єдиного соціального внеску.
Забезпечення тотожності даних аналітичного обліку оборотам і залишкам за рахунками синтетичного обліку по балансових рахунках на перше число кожного місяця.
Підготовча робота по автоматизації бухгалтерського обліку заробітної плати. Введення до відповідних програмних засобів ПК інформації, необхідної для нарахування заробітної плати, лікарняних листів, відпускних, матеріальної допомоги та інших виплат працівникам Держпродспоживслужби України.
Співпраця з відповідними структурними підрозділами установ банків щодо питань, пов’язаних з виплатою заробітної плати працівникам центрального апарату Держпродспоживслужби України
З метою складання звітності щодо виконання кошторису видатків по фонду заробітної плати підготовка необхідної інформації по заробітній платі та проведених розрахунках.
Здійснюю прийом і аналіз табелів обліку робочого часу і готую їх до
лічильної обробки, веде табель
Стежу за зберіганням бухгалтерських документів, оформлює їх відповідно до чинного законодавства та встановленого порядку.
Готую проекти відповідей на звернення та заяви, що надійшли для розгляду до Відділу з питань заробітної плати.
Березень 2021по Липень 2021
Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Головний спеціаліст відділу фінансів та бухгалтерського обліку
Ведення аналітичного та синтетичного обліку по заробітній платі в частині видатків за КЕКВ 2111 «Заробітна плата», КЕКВ 2120 «Нарахування на заробітну плату».
Забезпечення своєчасність та правильність нарахування виплат що відносяться до фонду оплати праці та гарантуються діючим
законодавством України.
Складання та подання в установлені терміни статистичної звітності з праці, про використання робочого часу, звітності до Пенсійного фонду, Фонду соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, Державної фіскальної служби. Проведення аналізу фонду заробітної плати працівників
Здійснення нарахування та перерахування платежів, профвнесків, податку з доходів фізичних осіб, єдиного соціального внеску.
Ведення меморіального ордеру № 5;
Листопада 2022 по
Листопада 2023
Державне агентство меліорації та рибного господарства України
Головний спеціаліст відділу відділ внутрішнього аудиту з питань діяльності територіальних органів
Обов’язки:
перевірка фінансової звітності та документації територіальних органів,
складання звіту за результатами перевірки,
оцінка законності та безпеки фінансових операцій,
Листопада 2023-
т.ч.
Державна наукова установа «Інститут рибного господарства екології моря та океанографії»
Завідувач сектору – головний бухгалтер
Обов’язки:
Організація роботи з ведення бухгалтерського обліку та забезпечення виконання завдань, покладених на бухгалтерську службу.
Погодження проектів договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечення дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна.
Здійснення у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок.
Подання директору Державної наукової установи « Інститут рибного господарства, екології моря та океанографії» пропозиції щодо:
- визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності Державної наукової установи « Інститут рибного господарства, екології моря та океанографії», і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;
- визначення оптимальної структури бухгалтерської служби та чисельності її працівників;
- вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи;
- визначення джерел погашення кредиторської заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного або місцевого бюджету;
- притягнення до відповідальності працівників бухгалтерської служби, за результатами контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
- удосконалення порядку здійснення поточного контролю;
- організації навчання працівників бухгалтерської служби, з метою підвищення професійно-кваліфікаційного рівня;
- забезпечення бухгалтерської служби нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення звітності;
Підписання звітності та документи, які є підставою для:
- перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів);
- проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;
- приймання і видачі грошових коштів;
- оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;
- проведення інших господарських операцій.
Здійснення контролю за:
-відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій;
- складенням звітності;
-цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних) ресурсів;
-дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна;
-правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;
-відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;
-станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості;
-дотриманням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;
-оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
-розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни;
-усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
Погодження документів, пов'язаних з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам.
За погодженням з директором Державної наукової установи « Інститут рибного господарства, екології моря та океанографії» перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.
Прийняття участі у проведенні інвентаризаційної роботи, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів Державної наукової установи « Інститут рибного господарства, екології моря та океанографії».
Оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів інформацію зазначену у п. 1 статті 3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11 лютого 2015 року № 183-VII.
Підвищення
кваліфікації/
курси
“Крос-курс менеджмент.;Крос-курс комунікації та взаємодія ” Сертифікат № ТС 31115684/00539-17;“Інноваційні технології в публічному управлінні ” Сертифікат № ТС 31115684/00322-87 ;“Психологія ефективного управління ” Сертифікат № 18/06/71;“Актуальні питання бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в бюджетних установах. Організація та здійснення публічних закупівель ” Сертифікат № ДС 35531764/0337-18; “Стратегія реформування системи управління державними фінансами і розвиток податкової системи та управління державним боргом ” Сертифікат № Н/ЦЕО/19/507 “Огляд змін до нормативно - правових документів з питань ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності. Актуальні питання зарплатного законодавства. Організація та оплата праці на підприємстві ” Свідоцтво ;“Оплата праці: нарахування, податки, звітність. Індексація зарплати, лікарняні, декретні, відпускні та витрати на відрядження. Атестація робочих місць за умовами праці ” Посвідчення № 12ПК 08751177/001262-2017; за програмою тематичного короткострокового семінару з підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції Сертифікат № 044314; “Управління проектами ” Сертифікат № 044482; “Стратегічне мислення
Знання мов
Українська (рідна)
Російська (вільно)
Додаткові дання
Особистісні данні:
• відповідальність;
• орієнтація на результат;
• здатність постійно критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль та методи власної організаційно-управлінської діяльності та знаходити шляхи її подальшого вдосконалення;
• стійкість до стресу;
• комунікабельність
• вміння переконувати та працювати у колективі
• високий рівень само організованості
• розвинена інтуїція
• систематизація інформації та аналітичне мислення;
• адаптація до змін та прийняття нових підходів у вирішенні поставлених завдань;
Вільно володію: КП “Excel”, Word, ДПС ПРО, M.E.DOC, Автоматизована система “Фінансове управління”, Outlook, АСЕДО, Парус (7;8); 1С (7; 8); ІС-Про, Іс-Про
Похожие кандидаты
-
Заступник головного бухгалтера, бухгалтер із заробітної плати
Киев -
Бухгалтер із заробітної плати
Киев, Удаленно -
Аналітик, економіст, бухгалтер із заробітної плати
Киев, Боярка, Вишневое (Киевская обл.) -
Бухгалтер із заробітної плати
Киев -
Бухгалтер із заробітної плати
40000 грн, Киев