Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 21 сентября 2023 PRO

Ольга

Адміністратор, бухгалтер, оператор ПК, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з управління проектом

с 08.2019 по наст. время (4 года 8 месяцев)
Beeper Contact Center, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Управління групою співробітників до 30 осіб із метою забезпечення необхідних показників.
Оцінка якості дзвінків, проведення коучингів, надання зворотного зв'язку.
Контроль за виконанням показників, формування графіку згідно необхідної завантаженості лінії.
Аналіз показників.
Письмова комунікація з замовником.
Навчання персоналу.

Бухгалтер

с 02.2017 по 06.2018 (1 год 4 месяца)
Обрій-2002, Житомир (торгівля)

Прийом та обрабка заявок в програмі Smart Bricks(інфополіс), відправка електронних накладних в програмі Ехite, Comarchedi, підшивка накладных.

Оператор

с 12.2011 по 01.2017 (5 лет 1 месяц)
Beeper Contact Center, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків: робота зі скаргами та побажаннями, надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи тощо.
Здійснення вихідних інформаційних дзвінків: ведення телефонних продажів.

Образование

Національний університет державної податкової служби України

Економіка та підприємництво/облік та аудит, податковий контроль та аудит, Ірпінь
Неоконченное высшее, с 2008 по 2010 (1 год 9 месяцев)

Житомирський Кооперативний коледж бізнеса та права

Економіка та підприємництво, бухгалтерський облік, Житомир
Среднее специальное, с 2005 по 2008 (2 года 9 месяцев)

+диплом оператора ПК

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS Access

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Більше 7 років досвіду роботи в Contact Centre.
За час роботи навчилась працювати з великим об'ємом динамічної інформації, роботі з аналітикою, контролю, плануванню, а також налагоджувати контакт з клієнтом, виявляти потреби клієнтів та вирішувати конфліктні ситуації.

Відповідально ставлюсь до роботи та покладених завдань, ввічлива, комунікабельна. Швидко навчаюсь новому.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: