- PRO
Юлія
Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер, помічник керівника, 30 000 грн
- Вид занятости:
- неполная
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Буча
- Готов работать:
- Буча, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8538962/
Опыт работы
Консультант з економічних питань
с 12.2022 по наст. время
(2 года 3 месяца)
Савсервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Звірка з контрагентами , комунікація з питань розрахунків,підписаня актів, виписка доручень , оформлення відряджень та АЗ
Менеджер по роботі з клієнтами
с 07.2022 по 12.2022
(5 месяцев)
Юнайтед форест, Клавдієво (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота в 1с 8.3 виробництво, виписка рахунків, видаткових , товарнотраспортних накладних, робота з програма ТСД, прихід , списання, переміщення товару, складання реєстру
Керуючий
с 05.2022 по 09.2022
(4 месяца)
Вікна груп, Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Продаж вікон, дверей, робота з прро, чек бокс, прорахунок в системі виробів, підбір персоналу, залучення нових клієнтів, заключння договорів, виписка наклалних, актів в 1с, ведення переговорів для оптових продаж, з держ установами та фізичними особами, логістика.
Менеджер з продажу
с 01.2020 по 02.2022
(2 года 1 месяц)
Роганский мясокомбинат, Киев (Харчова промисловість)
Організація продажів. Забезпечення реалізації продукції. Виконання планів. Просування нового асортименту. Збільшення клієнтської бази. Контроль повернення ДЗ. Звітність встановленої форми. Розміщення обладнання та рекламних матеріалів. Контроль і аналіз роботи ТА.
Керівник Бухгалтер Товарознавець
с 07.2007 по 01.2021
(13 лет 6 месяцев)
ФОП Амосова, Буча (Роздрібна торгівля)
1.Організація роботи магазину за стандартами компанії
2.Контроль роботи персоналу з усіх питань, пов'язаних з функціонуванням магазину.
3.Закупівля та логістика товару.
4.Звітність та аналіз роботи магазину.
5.Розрахунок та контроль виконання планів продажу, а також показників магазину.
6.Контроль грошових та товарних потоків
7.Забезпечення безпеки довірених товарно-матеріальних цінностей, проведення інвентаризації.
8.Пошук та підбір персоналу.
9.Навчання, мотивація, розвиток персоналу, створення команд.
10.Нарахування та видача заробітньої плати, лікарняних, декретних, відпускних.
11.Звітність до державних органів.
1с Бухгалтерия, прро, рро, медок, електроний кабінет.
Кредитний інспектор
с 02.2006 по 02.2007
(1 год)
Дельта Банк, Буча (Фінанси, банки, страхування)
Оформлення кредитів
Образование
Ірпінський економічний коледж
Облік і аудит, Ірпінь
Неоконченное высшее, с 2004 по 2006 (2 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Курси турагента
2021р 3 місяці
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- Електронний кабінет платника податків
- MS PowerPoint
- M.E.Doc
- MS Outlook
- MS Access
- Вчасно
- Туризм
- Coda
- Робота з ТЗД
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Швидко і легко навчаюсь, відповідальна, порядна, без шкідливих звичок. Маю права категорії В стаж водіння 10 років.
Люблю працювати на результат.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами, аналітик, логіст, account manager, помічник керівника
Киев -
Account manager, клієнт-менеджер, по роботі з клієнтами, із збуту
Киев, Удаленно -
Помічник бухгалтера, менеджер по роботі з клієнтами
Киев -
Бізнес-асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, заступник бухгалтера, адміністратор
40000 грн, Киев -
Помічник керівника, асистент, діловод, адміністратор, секретар, менеджер
Киев