Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Резюме от 7 ноября 2022PRO

Марія

Senior Recruitment Manager, HRG, HR-менеджер, по персоналу, рекрутер, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 11.2021 по 05.2022 (6 месяцев)
Тризуб-Авто (авто з США, Канади), Киев (авто з США, Канади)

- Супровід та адаптація нових співробітників (у тому числі написання регламентів та процедур), організація Welcome day, контроль проходження випробувального терміну;
- Повний цикл підбору персоналу. Пул кандидатів – від лінійного персоналу до ТОП менеджменту. Успішне закриття вакансій у регіонах;
- Формування стратегії пошуку кадрів на різні позиції в компанії до центрального офісу, а також до регіонів;
- Визначення потреби в персоналі, вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення необхідними кадрами;
створення кадрового резерву;
- Управління персоналом у регіонах, побудова системи нематеріальної мотивації, виходячи з особливостей кожного регіону України.

HRG

с 06.2020 по 03.2022 (1 год 9 месяцев)
G-sales (рекрутингова агенція), Киев ((рекрутингова агенція))

- Розробка продуктових програм навчання для працівників відділу рекрутингу та продажу;
- Організація та контроль процесу навчання та адаптації співробітників (велком-тренінг, підготовка плану завдань на період ВТ, проміжний контроль);
- Організація та контроль процесу підбору персоналу, самостійне закриття складних вакансій (РОПи, співробітники відділу продажів, керівники середньої та вищої ланки тощо). Одночасно у роботі могло бути до 15 вакансій. У прямому підпорядкуванні 4 особи;
- Табелювання, бюджетування (у межах своїх компетенцій), розрахунок заробітної плати, компенсацій, бонусів;
- Написання посадових обов'язків, регламентів, політик, процедур Компанії з нуля, успішне впровадження;
- Організація корпоративних заходів;
- Кадрове діловодство ( над повному обсязі, переважно прийоми, звільнення, відпустки, табелирование, написання регламентів і Правил внутрішнього трудового распорядка (у межах своїх компетенцій));
- Розробка та успішне впровадження системи матеріальної та нематеріальної мотивації;
- Розвиток бренду роботодавця спільно з відділом маркетингу та PR;
- Трансформування бізнес-цілей у HR-стратегію (збільшення штату за рік на 200%);
- Розробка та впровадження системи стимулювання та утримання персоналу (компенсаційна політика);
- Організація комплексної оцінки персоналу групи компаній;
прийшла у компанію, як звичайний рекрутер, пішла, як HRG.

Рекрутер

с 09.2019 по 04.2020 (7 месяцев)
Fisher Gifts (вироби зі шкіри), Киев ((вироби зі шкіри))

- Повний спектр рекрутингу та адаптація персоналу;
- Написання скриптів та ведення претендента від сорсингу резюме, проведення всіх тестів та співбесід до адаптації;
- Написання job-offer та контроль їх ефективності;
- Самостійне закриття до 70 % вакансій в умовах карантину та заробітної плати набагато нижче за ринок.

HR-менеджер, рекрутер (єдиний)

с 10.2018 по наст. время (4 года 5 месяцев)
компанія mobi.den (продажа мобильной техники и аксессуаров), Киев ((продаж мобільної техніки та аксесуарів))

- організація ефективної системи підбору персоналу;
- ведення організаційної структури підприємств;
- дослідження ринку праці; проведення моніторингу заробітної плати;
- формування HR стратегії компанії;
- проведення досліджень із задоволеності та залученості персоналу;
- організація корпоративних заходів та розвиток корпоративної культури;
- розробка та впровадження систем мотивації: матеріальної, нематеріальної, побудова KPI.
- бюджетування та контроль витрат на персонал;
- взаємодія з усіма лінійними керівниками компанії;
- формування звітів (місячних, квартальних) відповідно до фактичної та планової роботи HR.

Результати:
- формування департаментів (з нуля);
- ефективне закриття позицій за напрямками;
- використання найефективнішої системи адаптації персоналу;
- формування HR-бренду;
- підписання домовленостей про співробітництво.


Образование

Національна академія статистики, обліку та аудиту (НАСОА)

Економічний факультет, спеціалізація Менеджмент, Киев
Высшее, с 2012 по 2016 (4 года)

Додаткова освіта:

КУРСИ Костянтина Савченка:
"Структура презентацій у каналі збуту Метод Пітчинга"
"Системний менеджмент: ЛІДЕРСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КОМАНДОЮ" - 2015р
Протягом року проходила навчання з продажу, навчання команди, риторики та публічних виступів від компанії STARLIFE – 2016р.
КУРСИ Олени Берещук:
"Поглиблений курс ораторського мистецтва"
"Поглиблений курс риторики та комунікації"
"Стратегії та тактики управлінського лідерства" - 2018р.
КУРС Анастасії Сохіної "Правильний рекрутинг" - 2021р
КУРС Катерини Солонченко "IT-рекрутинг" - 2022р
Систематично працюю з бізнес-коучем з 2018 року, завдяки чому значно підвищую свою продуктивність, позитивну динаміку роботи та ефективність.


Профессиональные и другие навыки

  • Впевнений користувач ПК (10 лет опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.
  • Навички управління персоналом (7 лет опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.
  • Вміння навчати та консультувати (10 лет опыта)
    Свободно, использую в настоящее время.
  • Знання HR-метрик та HR-аналітики (5 лет опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.
  • Розробка систем матеріальної та нематеріальної мотивації (7 лет опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Болгарский — выше среднего
  • Английский — начинающий
  • Турецкий — начинающий

Дополнительная информация

HARD SKILLS:
- Навички роботи з комп'ютером. Впевнений користувач ПК: MsOffice, AMOCRM, Google-диск/форми/таблиці/документи.
- Навички керування персоналом;
- Вміння навчати та консультувати;
- Вміння працювати з більшим обсягом інформації;
- Вільне володіння українською, російською мовами, просунута болгарська та А2 англійська;
- Бізнес-орієнтованість (розуміння основ маркетингу);
- Знання законодавства;
- Знання HR-метрик та HR-аналітики;
- Розробка систем матеріальної та нематеріальної мотивації та ін.

SOFT SKILLS:
- Вміння оперативно розв'язувати задачі;
- Здатність швидко вчитися;
- Відмінні організаторські здібності;
- Здатність працювати у команді;
- Встановлення відносин;
- Лідерство;
- Проведення перемовин;
- Прийняття рішень;
- Вирішення конфліктів;
- Управління персоналом: підбір, навчання та адаптація (5 років досвіду) - просунутий, використовую в даний час та ін.

Спеціальні навички:
права водія (категорія «B») з 2016 р.

Додаткова інформація:
Глибока експертиза у всіх ключових напрямках діяльності HR та досвід роботи у кількох галузях, з різними власниками. Дуже мотивована та залучена до професії. Основні hard skills: рекрутинг (від маспідбору до хантінгу), адаптація, мотивація, оцінка, розвиток та навчання персоналу. Вмію приймати рішення та брати на себе відповідальність, володію високою працездатністю та мотивацією на досягнення результату. Важливо: розглядаю виключно віддалену роботу – повна зайнятість чи проект.
Рекомендації надам на вимогу!


Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: