Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 15 апреля 2024 Файл

Ольга

Менеджер з персоналу

Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Буча, Ирпень, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Рудінчук Ольга Олександрівна

м.Київ(м.Гостомель)

моб. тел.:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: вища юридична, факультет Правознавство - Академія державної
податкової адміністрації України, проходження курсу Бухгалтерський
облік1С 8.3(Головний бухгалтер+електронна звітність).
Досвід роботи:
ТДВ «Компанія«Бест» - менеджер з персоналу - інтернет та
телекомунікаційні послуги, загальна чисельність працівників - понад 200
чол.,по теперішній час.
ТОВ з 100% іноземними інвестиціями «Сканія Україна» - адміністратор
відділу продажів, менеджер з адміністративної діяльності, дистрибуція
і сервісне обслуговування автомобілів Сканія, загальна чисельність
працівників - понад 150чол.
ПП Новопольцева І.Ю., керуюча справами, бухгалтер - ресторанний бізнес.
ПАТ «ЮТЕМ», менеджер по персоналу, В.о. начальника управління
персоналом - теплоенергетична промисловість, загальна чисельність
працівників - понад 200 чол.
ТОВ «Бучанський завод склотари», менеджер по персоналу, інженер з
підготовки кадрів 1кат., В.о. начальника відділу кадрів - скляна
промисловість, загальна чисельність працівників - понад 800чол.
Практичні уміння :
пошук і підбір персоналу різного рівня, створення кадрового резерву,
адаптація нових співробітників;
участь у формуванні штатного розкладу, правил внутрішнього трудового
розпорядку, посадових інструкцій, положень про відділи;
проведення атестації, організація навчання та підвищення кваліфікації;
досконале знання кадрового діловодства, трудового законодавства, укладання
трудових договорів, посадове переміщення, звільнення, табельний облік,
складання і контроль за виконанням графіка відпусток, формування та
ведення особових справ, трудових книжок; підготовка внутрішніх і зовнішніх
звітів, робота з лікарняними листами, оформлення відряджень;
консультування представників лінійного менеджменту з питань управління
персоналом, вирішення конфліктів і спірних ситуацій;
організація корпоративних заходів, заохочення та супровідні питання
стосовно різного роду нагороджень, заохочень співробітників;
представництво від імені підприємства з кадрових і соціально-побутових
питань у взаєминах з різними організаціями, органами влади;
формування та контроль виконання договорів по сервісному обслуговуванню;
договорів закупівель, договорів з навчальними закладами;
ведення бухгалтерського обліку приватної підприємницької діяльності;
діяльність із розробки нових договорів цивільно - правового характеру,
вивчення вже існуючих, складання проектів договорів згідно з нормами та
вимогами чинного законодавства;
організація та проведення зворотного зв`язку з клієнтами та формування
відповідної звітності, організація комунікації між співробітниками та
департаменти, наявність сертифіката та виконання обов'язків внутрішнього
аудитора ISO 9001: 2000.
Досвідчений користувач ПК, програми «1С: Підприємство-Зарплата + Кадри
для України»8.3.
Знання мов: українська, російська, англійська (школа Speak up), атестована з
володіння державною мовою при Міністерстві соціальної політики України.
Особисті якості:
Енергійність, висока працездатність, відповідальність, організаційні
здібності, комунікабельність, вміння слухати і прислухатися до думки інших,
толерантність, щирість.
Вік та сімейний стан: 41 років незаміжня, дітей не маю.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: