Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Алла
Фахівець з персоналу
- Город:
- Луцк
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9155913/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
РЕЗЮМЕ
Дмитрук Алла Богданівна
Ціль: Отримання перспективної роботи з можливістю професійного та особистісного розвитку
Адреса проживання: м. Луцьк
Телефон мобільний: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта: 1994-1999 р.р. - Волинський державний університет ім. Лесі Українки. Спеціальність - практичний психолог та викладач соціальних дисциплін. Диплом з відзнакою.
Додаткова освіта, курси: Пройшла навчання в Thomas G. Richardson, Peter Howard - представників компанії CESO (Canadian Executive Service Organization). Тема: «Методи ефективного управління персоналом», учасник чисельних психологічних тренінгів в напрямку особистісного розвитку та командоутворення (м. Київ), курси ЄШКО – « Менеджер з реклами», «Менеджер по кадрах та заробітній платі», «Англійська для початківців». Тренінг «Інструменти штучного інтелекту для бізнесу та особистої ефективності» (PMBA). Цикл курсів щодо навчання, підбору та управління персоналом (PMBA).
Досвід роботи:
Грудень 2018 по даний час – менеджер з персоналу ТзОВ «Арго-Р» (рітейл)
Основні обов’язки:
• ведення кадрового діловодства (800 співробітників): прийом на роботу та звільнення працівників (підготовка наказів на прийом, звільнення, переведення та відпустки, ведення трудових книжок, особових карток та іншої супутньої документації);
• проведення вебінарів та навчання персоналу;
• організація та супровід зборів, нарад, форумів, святкувань в компанії.
Грудень 2015 по грудень 2018 – рекрутер ТзОВ «Арго-Р» (рітейл)
Основні обов’язки:
• пошук персоналу для 29 торгових закладів мережі «Наш Край»;
• відбір, діагностика кандидатів для співбесід з керівництвом;
• моніторинг та оцінка ринку праці;
• організація та супровід зборів, нарад, форумів, святкувань в компанії.
28.01.2014 по 14.05.2014 - керівник Департаменту обслуговування розважальних зон ТзОВ «Порт Сіті Груп»
Основні обов’язки:
• запуск з «нуля» дитячого ігрового центру «Figli Migli» в ТРЦ «Порт Сіті» (м. Луцьк) (www.familycity.com.ua)
• визначення та розроблення стратегії розвитку розважальних зон та ресторану
• формування установчих та створення нормативних документів для забезпечення функціонування дитячого ігрового центру
• розрахунок та забезпечення фінансово-господарських результатів діяльності розважальних зон та ресторану
• контроль за здійсненням будівельних та пусконалагоджувальних робіт
• вибір та закупка обладнання розважальних зон та ресторану
• взаємодія з контролюючими органами для запуску дитячого ігрового центру
• набір ефективної команди працівників, управління персоналом
01.02.2011 по 03.09.2013 – директор готельного комплексу «Zaleski».
Основні обов’язки:
• здійснення оперативного керування, організація операційних процесів, контроль діяльності підрозділів
• розробка планів і організація заходів, направлених на покращення показників бізнесу
• виконання поставлених бізнес-цілей, а також планів по розвитку і навчанню персоналу
• вирішення питань, що стосуються фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності
• презентація послуг готелю посередництвом особистих контактів з потенційними корпоративними замовниками
Кількість підлеглих - 35 осіб
Особисті досягнення за період роботи в готельному комплексі «Zaleski»:
Запровадження та збереження основних стандартів високоякісного рівня послуг «Zaleski» усіма підрозділами комплексу
Запровадження основних положень кодексу корпоративної культури закладу
Залучення до співпраці близько 30 компаній, які стали постійними корпоративними клієнтами готелю
Створення з нуля бази відвідувачів творчих вечорів «Фрески у Zaleski», постійне її поповнення та повна організація проведення таких заходів впродовж трьох років.
2011-2012 р.р. (паралельно з основною роботою) – директор, режисер, сценарист проекту «Людина року Волинського краю»
Основні обов’язки:
• забезпечення повного фінансування проекту
• активне просування проекту, робота з журналістами, організація чисельних прес-конференцій
• збір, систематизація отриманої інформації необхідної для проведення акції
• написання сценарію, робота з запрошеними артистами та колективами
• безпосередньо організація та проведення проекту в приміщенні драматичного театру ім. Т.Г. Шевченка в м. Луцьк (пряма трансляція ВОДТРК).
20.06.2008 – 01.02.2011р.р. – менеджер з персоналу та реклами готельного комплексу «Zaleski»
Основні обов’язки:
• розробка маркетингової політики комплексу
• контроль діяльності маркетингового відділу готелю та безпосередня участь в його діяльності
• написання усіх текстових рекламно-мотиваційних проектів
• організація та проведення презентацій та конференцій
• налагодження контактів з потенційними корпоративними замовниками послуг комплексу та укладання договорів
• підбір та навчання персоналу
• розробка та проведення навчальних тренінгів для персоналу
• розробка стандартів діяльності закладу та первинний контроль за їх дотриманням по відділах
10.09.1999-19.06.2008р.р. – вчитель курсу «Людина і суспільство», психолог за сумісництвом ЗОШ № 10
Під час навчання в університеті працювала в «Соціально-психологічній службі», яка діяла при даному навчальному закладі. З 1996 по 1997р.р. – у відділі консультування, з 1997 по 1999 р.р.- очолювала відділ реклами. Маю публікації у наукових посібниках.
Навички роботи з комп’ютером: програми Microsoft Office, Інтернет
Знання мов: українська – рідна, російська – вільно, англійська, французька – початковий рівень
Особисті якості: Лідерські компетенції, організаторські і аналітичні навики, орієнтація на результат, стресостійкість, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, організована, ініціативна, креативна.
Інтереси та захоплення: кулінарія, творчість, література, психологія, подорожі, спорт.
Дмитрук Алла Богданівна
Ціль: Отримання перспективної роботи з можливістю професійного та особистісного розвитку
Адреса проживання: м. Луцьк
Телефон мобільний: [
E-mail: [
Освіта: 1994-1999 р.р. - Волинський державний університет ім. Лесі Українки. Спеціальність - практичний психолог та викладач соціальних дисциплін. Диплом з відзнакою.
Додаткова освіта, курси: Пройшла навчання в Thomas G. Richardson, Peter Howard - представників компанії CESO (Canadian Executive Service Organization). Тема: «Методи ефективного управління персоналом», учасник чисельних психологічних тренінгів в напрямку особистісного розвитку та командоутворення (м. Київ), курси ЄШКО – « Менеджер з реклами», «Менеджер по кадрах та заробітній платі», «Англійська для початківців». Тренінг «Інструменти штучного інтелекту для бізнесу та особистої ефективності» (PMBA). Цикл курсів щодо навчання, підбору та управління персоналом (PMBA).
Досвід роботи:
Грудень 2018 по даний час – менеджер з персоналу ТзОВ «Арго-Р» (рітейл)
Основні обов’язки:
• ведення кадрового діловодства (800 співробітників): прийом на роботу та звільнення працівників (підготовка наказів на прийом, звільнення, переведення та відпустки, ведення трудових книжок, особових карток та іншої супутньої документації);
• проведення вебінарів та навчання персоналу;
• організація та супровід зборів, нарад, форумів, святкувань в компанії.
Грудень 2015 по грудень 2018 – рекрутер ТзОВ «Арго-Р» (рітейл)
Основні обов’язки:
• пошук персоналу для 29 торгових закладів мережі «Наш Край»;
• відбір, діагностика кандидатів для співбесід з керівництвом;
• моніторинг та оцінка ринку праці;
• організація та супровід зборів, нарад, форумів, святкувань в компанії.
28.01.2014 по 14.05.2014 - керівник Департаменту обслуговування розважальних зон ТзОВ «Порт Сіті Груп»
Основні обов’язки:
• запуск з «нуля» дитячого ігрового центру «Figli Migli» в ТРЦ «Порт Сіті» (м. Луцьк) (www.familycity.com.ua)
• визначення та розроблення стратегії розвитку розважальних зон та ресторану
• формування установчих та створення нормативних документів для забезпечення функціонування дитячого ігрового центру
• розрахунок та забезпечення фінансово-господарських результатів діяльності розважальних зон та ресторану
• контроль за здійсненням будівельних та пусконалагоджувальних робіт
• вибір та закупка обладнання розважальних зон та ресторану
• взаємодія з контролюючими органами для запуску дитячого ігрового центру
• набір ефективної команди працівників, управління персоналом
01.02.2011 по 03.09.2013 – директор готельного комплексу «Zaleski».
Основні обов’язки:
• здійснення оперативного керування, організація операційних процесів, контроль діяльності підрозділів
• розробка планів і організація заходів, направлених на покращення показників бізнесу
• виконання поставлених бізнес-цілей, а також планів по розвитку і навчанню персоналу
• вирішення питань, що стосуються фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності
• презентація послуг готелю посередництвом особистих контактів з потенційними корпоративними замовниками
Кількість підлеглих - 35 осіб
Особисті досягнення за період роботи в готельному комплексі «Zaleski»:
Запровадження та збереження основних стандартів високоякісного рівня послуг «Zaleski» усіма підрозділами комплексу
Запровадження основних положень кодексу корпоративної культури закладу
Залучення до співпраці близько 30 компаній, які стали постійними корпоративними клієнтами готелю
Створення з нуля бази відвідувачів творчих вечорів «Фрески у Zaleski», постійне її поповнення та повна організація проведення таких заходів впродовж трьох років.
2011-2012 р.р. (паралельно з основною роботою) – директор, режисер, сценарист проекту «Людина року Волинського краю»
Основні обов’язки:
• забезпечення повного фінансування проекту
• активне просування проекту, робота з журналістами, організація чисельних прес-конференцій
• збір, систематизація отриманої інформації необхідної для проведення акції
• написання сценарію, робота з запрошеними артистами та колективами
• безпосередньо організація та проведення проекту в приміщенні драматичного театру ім. Т.Г. Шевченка в м. Луцьк (пряма трансляція ВОДТРК).
20.06.2008 – 01.02.2011р.р. – менеджер з персоналу та реклами готельного комплексу «Zaleski»
Основні обов’язки:
• розробка маркетингової політики комплексу
• контроль діяльності маркетингового відділу готелю та безпосередня участь в його діяльності
• написання усіх текстових рекламно-мотиваційних проектів
• організація та проведення презентацій та конференцій
• налагодження контактів з потенційними корпоративними замовниками послуг комплексу та укладання договорів
• підбір та навчання персоналу
• розробка та проведення навчальних тренінгів для персоналу
• розробка стандартів діяльності закладу та первинний контроль за їх дотриманням по відділах
10.09.1999-19.06.2008р.р. – вчитель курсу «Людина і суспільство», психолог за сумісництвом ЗОШ № 10
Під час навчання в університеті працювала в «Соціально-психологічній службі», яка діяла при даному навчальному закладі. З 1996 по 1997р.р. – у відділі консультування, з 1997 по 1999 р.р.- очолювала відділ реклами. Маю публікації у наукових посібниках.
Навички роботи з комп’ютером: програми Microsoft Office, Інтернет
Знання мов: українська – рідна, російська – вільно, англійська, французька – початковий рівень
Особисті якості: Лідерські компетенції, організаторські і аналітичні навики, орієнтація на результат, стресостійкість, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, організована, ініціативна, креативна.
Інтереси та захоплення: кулінарія, творчість, література, психологія, подорожі, спорт.
Похожие кандидаты
-
Інспектор відділу кадрів
Луцк -
Фахівець з персоналу
Луцк -
Інспектор відділу кадрів
12000 грн, Луцк -
Рекрутер, менеджер з персоналу, помічник керівника
Луцк -
HR-менеджер, рекрутер
20000 грн, Луцк -
Рекрутер, диспетчер
15000 грн, Луцк, Удаленно