Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Оксана

Head of Marketing Department

Рассматривает должности: Head of Marketing Department, Marketing, Brand Leader, Head of Product Marketing, Керівник напрямку СТМ, Private Label Manager, Head of E-commerce Content, Head of Partnerships, Marketing, Marketing Project Lead, Керівник проєкту, Маркетолог, Менеджер по продукту
Вид занятости: полная
Возраст: 44 года
Город: Киев
Рассматривает должности:
Head of Marketing Department, Marketing, Brand Leader, Head of Product Marketing, Керівник напрямку СТМ, Private Label Manager, Head of E-commerce Content, Head of Partnerships, Marketing, Marketing Project Lead, Керівник проєкту, Маркетолог, Менеджер по продукту
Вид занятости:
полная
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Head of product marketing

с 01.2025 по наст. время (1 год)
KIVI TV Global (Розробник та виробник смарт телевізорів та аксесуарів), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Побудова оптимальної структури продуктової маркетинг-функції — розподіл ролей і процесів в умовах обмежених ресурсів.
•Інтеграція маркетингу в процеси тестування та розробки продуктів — споживчі опитування, валідація концепцій, підтримка R&D на ранніх етапах.
•Створення системи e-commerce контенту — повна готовність пакету за 1–2 місяці до запуску, включаючи локалізацію для 10+ країн.
•Розробка нового бренду — дослідження українських і європейських споживачів (платформи типу Lyssna), неймінг, позиціонування, дизайн упаковки.
•Побудова крос-промоекосистеми між продуктами.
•Систематизація всіх маркетингових матеріалів — впорядкування баз, контроль якості, прозорий доступ для партнерів.
•Організація участі бренду у міжнародних виставках — підготовка контенту та презентацій для Canton Fair (Китай) та IFA Berlin (Німеччина).
•Управління продуктовим позиціонуванням і ключовими повідомленнями — формування ціннісної пропозиції та контроль її послідовності в усіх каналах комунікації.

Head of local marketing

с 03.2023 по 01.2025 (1 год 11 месяцев)
KIVI TV Global (Розробник та виробник смарт телевізорів та аксесуарів), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Розробка та реалізація глобальної маркетингової стратегії з адаптацією до локальних ринків.
•Побудова сталих операційних процесів із партнерами для регулярної взаємодії та зростання продажів.
•Організація міжнародних івентів (IFA Berlin 2023, 2024) для презентації продуктів і посилення присутності бренду на європейському ринку.
•Повний цикл продакшену та масштабування конверсійного контенту для e-commerce: A/A+ картки, лендінги, фотокаруселі, інтер’єрні візуали, відео, відгуки — з адаптацією під локальні ринки.
•Лонч нових продуктових лінійок на міжнародних ринках.
•Побудова тристоронніх партнерств із ритейлерами та стримінговими платформами в Україні, Польщі, Болгарії та країнах Балтії.

Head of Marketing Department (Бренд ERGO)

с 08.2016 по 08.2022 (6 лет)
YUGCONTRACT — №1 дистриб’ютор техніки та електроніки, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Лідерство та формування команди для досягнення стратегічних бізнес-цілей.
•Розробка та впровадження національних маркетингових стратегій; успішний запуск лінійки смарт телевізорів ERGO.
•Створення студії відеовиробництва для ефективної презентації продукції бренду.
•Запуск технічної підтримки 24/7 для користувачів бренду.
•Репозиціонування категорії "навушники" та запуск нової лінії TWS.
•Впровадження мобільного додатку для системи лояльності продавців та навчання. Покращення показників залученості та продажів.
•Редизайн сайту та запуск e-commerce платформи для прямої взаємодії з кінцевим споживачем.
•Розробка та впровадження онлайн-навчання для торгової команди та партнерів.
•Організація трьох міжнародних B2B-поїздок до Туреччини за участю 100 + партнерів — посилення стратегічних відносин і зростання продажів.

Senior Brand Manager

с 02.2013 по 08.2016 (3 года 7 месяцев)
TERRA FOOD GROUP — Лідер на ринку молочної продукції в Україні, Київ (Харчова промисловість)

•Розвиток трьох ключових брендів у портфелі компанії.
•Зростання частки ринку на 15% у сегменті твердих сирів та сирних продуктів.
•Топ-3 позиція на ринку плавлених сирів із приростом продажів +20% під час ринкового спаду.
•Досягнення цільових KPI для стратегічних брендів компанії.
•Оптимізація портфеля: акцент на натуральних сирах і фасованій продукції.
•Лонч бренду Ферма з національною рекламною кампанією (#1 у наливних, #2 у брускових плавлених сирах у Modern Trade).
•Ребрендинг ТМ Вапнярка, Тульчинка з подальшим запуском високомаржинальних продуктів.

Brand Manager

с 07.2007 по 01.2013 (5 лет 7 месяцев)
KOMO Ukraine — №1 на ринку марочного сиру в Україні, Луцьк (Харчова промисловість)

•Збільшення частки ринку та зміцнення лідерства у категорії натуральних сирів із стабільним зростанням продажів.
•Позиціонування КОМО як інноваційного бренду з виразною ринковою ідентичністю.
•Ребрендинг та реалізація 6 національних кампаній для підвищення впізнаваності та закріплення нового позиціонування.
•Розробка та запуск нових продуктів, включно з унікальним для українського ринку сиром «Горіховий».

Senior Marketing Manager

с 10.2006 по 06.2007 (9 месяцев)
ЕКО маркет — Всеукраїнська мережа супермаркетів, Київ (Роздрібна торгівля)

•Побудова команди з 6 регіональних менеджерів для підтримки операційного ритму під час експансії мережі.
•Відкриття 15 нових точок із VIP-активаціями, що забезпечило високий трафік, приріст AOV та стабільні продажі після запуску.
•Впровадження спільної промостратегії з партнерами для сезонних кампаній, що посилила співпрацю та дала довгострокове зростання.

Marketing Manager

с 09.2004 по 09.2006 (2 года)
ТзОВ «Корпорація ПАККО» (мережа супермаркетів та гіпермаркетів), Луцьк (Роздрібна торгівля)

•Координація відкриттів 10 супермаркетів і гіпермаркету, залучення селебріті підвищення трафіку.
•Запуск бутикових та дитячих зон, підвищення клієнтської лояльності.
•Управління ціноутворенням і продажами рекламних послуг на території супермаркетів
•Розробка стратегії оренди, укладання договорів, збільшення прибутковості.
•Проведення сезонних промоакцій і залучення партнерів для підвищення ефективності.

Образование

Волинський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк)

Право — Master’s Degree (2003–2006), Історія — Master’s Degree (1998–2003), Луцьк
Высшее, с 1998 по 2006 (8 лет)

Знание языков

Английский — выше среднего

Кандидаты по городам