• PRO

Олена

Головний бухгалтер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Луцк
Готов работать:
Луцк, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 04.2011 по наст. время (13 лет 5 месяцев)
Торгово-виробничі компанії, Луцьк (Легка промисловість)

Образование

ТНУ

Фінанси, Луцьк
Высшее, с 2004 по 2006 (2 года)

ВДУ

Математичний, математик, Луцьк
Высшее, с 1997 по 2002 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Фінансовий директор

2024

Фінансовий менеджмент

2023

Сертифікат CAP (сертифікований бухгалтер-практик)

2021

Знания и навыки

  • Податковий облік
  • Взаємодія з контролюючими органами
  • Ведення звітності
  • Електронний кабінет платника податків
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • MS Excel
  • Вчасно
  • Продуктивність
  • Облік ПДВ
  • Нарахування зарплати
  • Контроль сплати податків
  • Постановка бухгалтерського обліку
  • Облік ЗЕД
  • Відшкодування ПДВ
  • Аудит обліку
  • Відновлення обліку
  • Автоматизація процесів
  • Google Sheets
  • Розблокування податкових накладних
  • Управлінський облік
  • Виробництво
  • Оптова торгівля
  • Підбір та навчання команди
  • Balans
  • P&L
  • Cash flow

Дополнительная информация

Основні напрямки роботи: виробництво, оптова торгівля, оренда.
•Постановка обліку компанії з нуля.
•Впровадження та організація обліку в облікових програмах.
•Відновлення та впровадження бухгалтерського, управлінського обліків.
•Внутрішній аудит. Корегування обліку та звітності.
•Автоматизація бухгалтерського та управлінського обліку.
•Податкове планування. Оптимізація податкового навантаження.
•Участь в плануванні стратегічного розвитку компанії.
•Облік кількох пов’язаний між собою суб’єктів господарювання (до 7 одночасно).
•Взаємодія з контролюючими органами.
•Постановка ТЗ it-фахівцям для автоматизації та вдосконалення роботи програмного забезпечення.
•Організація роботи фінансово-бухгалтерської служби. Відбір, найм та розвиток команди.
•Впровадження та аудит віддаленої роботи команди.
•Автоматизація ключових процесів роботи команди в Trello.
•Впровадження системи контролю документообігу (1000-1500 операцій в місяць).
•Постановка ведення кадрової документації (до 60 працівників).
•Облік ПДВ (застосування одночасно різних ставок). Розблокування ПДВ (90% успішно).
•Відшкодування ПДВ. Гранти.
•ЗЕД (автоматизація та контроль точки збуту при експорті, кількість експорту – від 50%).
•Постановка складеного виробництва (виготовлення напівфабрикатів, суміжне виготовлення продукції).
•Постановка та контроль щоденного ведення виробництва в базі обліку виробничими цехами.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: