Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 8 февраля 2023 Файл

Анна

Менеджер по роботі з клієнтами, помічник керівника

Возраст:
25 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 4 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ряба Анна Олександрівна

Помічник керівника, офіс-менеджер,менеджер по роботі з клієнтами

18 000 грн.

Проживаю на Левом берегу ( м. Дарница)

Повна зайнятість Вік:24
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи
Помічник керівника, офіс-менеджер, HR- manager
З 05.2021 по 05.2022
ТОВ ПРОФІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ, Київ (Виробництво та справа торгівля товарами для будівництва ( фасади)
Помічник керівника, офіс-менеджер, HR manager Посадові обов'язки:
• планування робочого дня керівника-2 керівника;
• робота з вхідною/вихідною документацією (листи, договори, первинні бухгалтерські документи);
• організація життєдіяльності офісу та проведення закупівель (канцелярії, госп. товарів, продуктів);
• організація роботи адміністративного відділу (кур'єри, клінінг) та контроль за виконанням їх роботи;
• виконання особистих доручень керівництва;
допомога в підборі персоналу на вакантні посади (розміщення вакансій на сайті, пошук резюме, запрошення на співбесіду, анкетування претендентів, співбесіди з кандидатами на роботу);
• забезпечення працівників житлом, поселення на квартири, хостели, контроль за веденням табеля проживання, визначення суми списання ГК на відповідальних осіб за проживання робітників, взаєморозрахунок із господарями;
• організація забезпечення спецодягом робітників на об'єктах;
• планування бюджету компанії по своїм підрозділам (тиждень, місяць, рік);
• організація проведення корпоративних свят та заходів в офісі та за його межами;
• табелювання працівників внесення табелю в програму 1С;
• кадровий облік персонала : оформлення наказів та договорів;

Менеджер з продажу
з 08.2020 по 02.2021
Eleven Shoes, Київ (Продаж товарів та послуг)

Посадові обов'язки:
• консультація клієнтів по телефону, в месенджерах, соц.мережах, пошті
• ведення бази покупців, виставлення рахунків в системі 1С..
-Облік та контроль руху товару на складі (проведення приходів, витрат, повернень, коригування складських залишків, створення переміщень, списання товару, переоцінка товару).
-Ведення касової дисципліни, розрахунок з клієнтами;
◦ Проведення інвентаризації та оформлення в базі 1с;
◦ Контроль підготовки та відправлення товару (роздріб, опт, прямий продаж);
◦ Ведення документації.

Менеджер з продажу, менеджер по роботі з клієнтами
з 01.2020 по 07.2020
Print House, Київ (Поліграфія) Посадові обов'язки:
◦ Супровід продажів, пошук нових клієнтів.
◦ Постійна комунікація з клієнтами;
◦ Прийом та обробка вхідних дзвінків;
◦ З'ясування потреб клієнта, консультація щодо товарного асортименту компанії, презентація новинок;
◦ Прийом, обробка, виписка замовлень у програмі 1С (8) (виставлення рахунків на оплату, проведення видаткових накладних);
◦ Контроль відвантажень замовлень зі складу та отримання їх клієнтом;
◦ Контроль дебіторської заборгованості контрагентів (розсилка графіків оплат, підготовка актів звірянь, контроль кредитних лімітів);
◦ Прийом рекламацій від клієнтів, їх опрацювання та вирішення;
◦ Ведення та надання звітності про виконану роботу.
◦ Прийняття активної участі в інвентаризації складу після закриття сезонних періодів;

Менеджер з продажу, менеджер по роботі з клієнтами
з 04.2019 по 04.2020
Vicoseli, Київ (Поліграфія)

Посадові обов'язки:

-Прийом, прорахунок замовлень, ведення переговорів, участь у тендерах;
-Оформлення технологічного завдання;
-Контроль повного циклу проходження замовлення;
-Взаємодія з існуючими клієнтами та активний пошук потенційних клієнтів;
-Підтримання ділових відносин з клієнтами;
• Дотримання встановленого документообігу.
Супервайзер
з 02.2017 по 07.2018
Компанія ХЕНКЕЛЬ., Київ (консультація)
В спектр моїх обов'язків входило:
• знайти робочий персонал на роботу;
• призначить їм посаду, місце роботи;
• контролювати їх роботу, відвідування, знання.

Освіта
МНТУ
Вища
Кафедра менеджменту та публічного адміністрування, Київ . з 2020 по 2025

Додаткова освіта
Тренінг-курси від спікера Вадима Марценка ( Big Money) (2020 ( 1 місяць )яквикористовувати свої вміння правильно, працювати з клієнтом, та вміння працювати з запереченнями)

Професійні та інші навички .
Microsoft oficce, Microsoft Word Bitrix24, 1C 8.2 CorelDRAW,Adobe Illustrator, Google Disc
Рекомендації
Бойко Марина
Керівник, ТОВ ПРОФІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ , [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Додаткова інформація
Про себе особливі якості :
- Комунікабельність
- Швидке навчання
- Старанність
- Наполегливість
- Відповідальність
- Стресостійкість
- Вміння працювати в команді
- Винахідливість
- Креативність
- Зосередження
Бажане місце роботи: компанія , в якій я кожного дня буду навчатися новому та рости в своїй сфері.
Мета : розвиток професійних навиків в адміністративній сфері.

Дякую за увагу до мого резюме!

Для більш детальної і повної інформації хотілось би зв’язатись з вами особисто. Продуктивних пошуків та гарного настрою!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: