Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 29 января 2024 Файл

Альона

Менеджер з продажу, адміністратор, помічник керівника, секретар

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Приймак Альона Вікторівна

вул. Садова, буд.3 ● с. Дмитрівка ● 08112 ● тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ● e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
Працевлаштування на посаду менеджера,адміністратора, секретар-референта або помічник керівника

Професійні навички
• Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
• Планування робочого дня керівника.
• Зустріч і супровід VIP гостей
• Координація роботи офісу
• Досвід збору і обробки інформації
• Навики розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією.

Особисті дані
• Д.н. 27 квітня 1995 р.
• Неодружена
• Є дитина

Досвід роботи
01.12.2014р-01.09.2015р «ТОВ Олсервіс»

Посада: секретар-референт, помічник керівника

Посадові обов'язки: Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), прийом і розподіл телефонних дзвінків; планування і організація зустрічей, переговорів керівника, організація конференц-зв'язку, бронювання і замовлення квитків і готелів, прийом відвідувачів.

2015- 2016 рр.
«Европейський Університет»
Посада: лаборант кафедри

Посадові обов'язки: Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу; ділове листування. Планування робочого дня керівника. Контроль виконання доручень.

2016-2017рр.

Посада: ріелтор (приватна фірма)

Посадові обов'язки: створення і ведення бази даних клієнтів; телефонічний і особистий супровід до заключення договору куплі-продажу нерухомості. Ведення і оновлення рекламних сайтів з представленими об’єктами нерухомості.

2017-2023рр переїзд та проживання в Польщі.

2017-2023рр

Магазин «ZABKA»

Посада- продавець-консультант ; заступник керівника.

Освіта
2010-2016 рр.

Європейський Університет (Бізнес-коледж 2010-2013 рр.)
Спеціальність: діловод, документознавець.

Додаткові відомості
• Англійська мова – початковий рівень,
• Польска мова, українська мова, російська мова- вільно.
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, , WinFaxPro, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
• Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: