Что работодатель хочет видеть в вашем резюме

Что работодатель хочет видеть в вашем резюме
Для многих соискателей процесс трудоустройства кажется чем-то страшным. Работодатели, в свою очередь, просто хотят найти трудолюбивых и ответственных сотрудников. И первым делом они смотрят в резюме.

Рынок труда не зря называется рынком. Представим, что соискатель — товар на этом рынке. А у каждого товара должно быть достойное описание, чтобы его купили. Куда же в первую очередь смотрит работодатель, и какие пункты в резюме для него самые важные? Work.ua выделил четыре основных момента, которым стоит уделить максимальное внимание.

Безошибочное и доступное описание

Про орфографические и пунктуационные ошибки было уже много сказано. Казалось бы, это очевидно, но почему тогда менеджеры по персоналу продолжают получать резюме с ошибками? Одно из первых, что бросится в глаза работодателю — это грамотность кандидата. Порой HR-менеджеры специально ищут ошибки и опечатки в резюме для оценки кандидата. Ведь, если соискатель не удосужился проверить и исправить их в таком важном для него документе, то как он будет относиться к своей работе? Еще раз проверьте свое резюме, это действительно важно.

Также резюме должно быть удобным для чтения и понимания. Работодатель меньше всего хочет видеть ваш опыт сваленный в одно предложение, аббревиатуры, значение которых ему могут быть неизвестны, вместо полных названий, трудные для восприятия речевые обороты и т.п. Резюме должно легко читаться и отвечать на вопросы о вас, а не создавать новые. Умение правильно подать информацию ценится во многих профессиях.

Логичная карьера

Не нужно перечислять каждую работу за всю свою жизнь. Подрабатывали продавцом в магазине обуви? Были няней для ребенка лучшей подруги? Не стоит это указывать в резюме, если только вас не интересует работа в этих направлениях. Стремиться как можно больше написать в резюме — ошибка. Работодателя интересует опыт релевантный свободной должности, а ваш карьерный путь должен быть логичным.

Правдивость

Врать в резюме — ходить по очень тонкому льду. Нередко ложь сразу бросается в глаза, а проверить достоверность — не очень сложная задача. Лишние места работы, завышенные достижения, неверное образование и т.п. легко определить парой телефонных звонков или во время собеседования. Не нужно заставлять работодателя сомневаться в вашей честности.

Рекомендации

Изучив основные пункты вашего резюме, работодатель захочет узнать мнение о вас от бывших нанимателей. Рекомендации — хороший плюс. Менеджер по персоналу может и не использовать контакты, которые вы предоставили. Но факт того, что есть люди, которые могут дать полезный отзыв, и вы не боитесь его, значительно повысит ваши шансы. Разумеется, не стоит рассчитывать, что потенциальный наниматель не воспользуется шансом получить вашу характеристику от знающего человека. Все контакты должны быть актуальны, проверьте их перед тем, как отсылать резюме на вакансию.


Любому работодателю нужны сотрудники, которые решают проблемы, а не создают их. Поэтому ваше резюме должно быть открытым и понятным.


Також читайте

Коментарі (120)

Кирилл Ерыганов, 08.03.2013, 10:26
Все логично и грамотно, спасибо авторам.
"трудные для восприятия речевые обороты"
Это тоже могут быть языковые ошибки - стилистические и/или лексические.
Петро Однорог, 09.03.2013, 16:59
Ну добре, от резюме:
http://petroonline.ho.ua/my.html
Добре воно чи поганне?
Кирилл Ерыганов, 10.03.2013, 14:08
Радий познайомитись, Петро! У вас чудовий сайт, приємно читати грамотну літературну українську (за виключенням зайвих/пропущених ком у курсивному тексті на головній сторінці). Резюме, як на мене, дуже добре.
Петро Однорог, 11.03.2013, 22:13
Дякую.
Правда грамотність це не моя чеснота, але ВОРД і браузери, наприклад ГУГЛхром допомагають впоратись з цією вадою, правда стосовно ком вони погані порадники, це точно.

А от сьогодні відповідаю в ІЕ, Він орфографію не перевіріє :(((( можу і не помітити чогось..........
Владимир Пеньков, 11.03.2013, 15:40
"Діпрозв’язок" - вот про такие ошибки как раз и шла речь. Т.е. работодатель может сделать вывод о том, что соискатель сам не вычитывает свое резюме.
Петро Однорог, 11.03.2013, 21:59
Яка саме помилка? Цей інститут так і називається ДІПРОЗВ'ЯЗОК. Ви легко можете самі переконатись в цьому трошки ПОГУГЛИВ і відвідавши сайт цієї установи: http://www.diprozvyazok.kiev.ua/ukr/services/rent/
Роман Авдеев, 18.03.2013, 13:03
Это может лишь послужит доводом о скудности мышления работодателя, т.к. прежде чем сделать вывод, информацию нужно проверять.
Помимо указаной орагнизации в Киеве также в Запорожье есть проектный институт "ДІПРОЕЛЕКТРО" (без ошибок)
Виктор Борисович, Алл Биз, ООО, 11.03.2013, 16:16
1994 – 1995 рік служба в лавах збройних сил України.
1994 – 2000 рік працював інженером-проектувальником в проектному

Совмещали?
Петро Однорог, 11.03.2013, 22:06
В резюме вказано, що у 1994 році я закінчив ВНЗ. Диплом отримується в середині літа, до роботи став в серпні, в армію забрали в грудні того ж року. Армія входить в стаж. Тому і вказана таким чином, адже після армії одразу став до роботи.
Армія пішла як перерва в роботі :))).
Її можна було би і не вказувати, але цим цікавляться.

Хоч оскільки маю вже 40 років мабуть цей пункт можна викреслити вже, адже як сержант, я знят вже з обліку по віку..............
Александр Куцук, 12.03.2013, 12:55
+ Залёт
Петро Однорог, 12.03.2013, 13:54
Якій зальот? :)
Андрей, Учебный центр Галины Енютиной, 11.03.2013, 19:52
Нет, оно плохое, т.к. универсальное. А правильно резюме писать под работодателя
Александр Бражник, 11.03.2013, 20:16
Ну если это по вашему универсальное(у человека опыт работы в одном направлении), то тогда вообще не понятны ваши требования!
Петро Однорог, 11.03.2013, 22:09
:)))))))))))))))))))))

Ваша думка абсолютно правильна, якщо ви точно ЗНАЄТЕ хто ваш роботодавець майбутній.
Тоді звісно краще написати те що він хоче.
Але тоді як правило на сайті компанії є готові ФОРМИ котрі просто треба заповнити.
Таисия К, 12.03.2013, 19:59
на сайтах выставляем универсальное резюме!!! ????
Петро Однорог, 13.03.2013, 09:53
Ясна річ що 99% на цьому сайті будуть саме УНІВЕРСАЛЬНИМИ. Адже це і сайт УНІВЕРСАЛЬНИЙ. Це ж не сайт конкретного роботодавця і ви ж не шукаєте тут роботу на якійсь конкретній фірмі.

Якщо є на меті якась конкретна організація тоді звісно краще підрихтувати резюме таким чином щоб зробити наголос на сильних сторонах котрі потрібні саме цій структурі.
Руслан Брижа, 12.03.2013, 09:20
Взагалі, "погане" пишеться з однією "н"...
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:53
Так, але на сайті відсутня опція редагування текстів. Тому якщо ви коментар відправили, а потім одразу щось помітили, то виправити вже лише адмін сайту зможе.
Це вам не соцмережа.
Victoria Burnos, 12.03.2013, 17:31
Мне не понравилось то, что текст бегает туда сюда... не успеваешь
Юлия Истапенко, Ривьера, ЧП, 13.03.2013, 17:12
Петр, ваше резюме ни хорошее,ни плохое, оно - простое. Непривлекатльное и невыделяющееся из массы текста на тему.... я бы порекомендовала вам сделать зрительные разделения, для удобства чтения,также добавила информацию о достижениях (реальных) ,т.к. сейчас ценятся специалисты понимающие свой продукт деятельности и его количественные составляющие. Добавьте "крючок" для работодателя, напишите в одну строку причину. почему должны взять именно вас, т.е. какого сотрудника получит сотрудник.
Петро Однорог, 13.03.2013, 17:34
Але чи дійде "КРЮЧОК" до роботодавця?

Адже резюме потрапляє до HR, а там наскільки я бачу поради і думки HR-рів абсолютно різні і в кожного свої уявлення стосовно того що має бути в резюме.

Абсолютно неясно, що саме ви мали під цією фразою: "сейчас ценятся специалисты понимающие свой продукт деятельности и его количественные составляющие"
?
Це настільки загальна шаблонна фраза. Такими реченнями говорять політики.
Що значить продукт діяльності?
Взяти наприклад рубрику вакансій на цьому сайті "Телекомунікації та Зв'язок"
СКС (структуйовані кабельні системи) це одне.
ЛКС (лінійно-кабельні споруди) це інше
А професія може називатись однаково ІНЖЕНЕР-ПРЕКТУВАЛЬНИК. Тому в Резюме в себе я вказав доволі розлого що саме я проектував.
А МОНТАЖ це ще одна спеціалізація
Менеджер проектів ще інша..
І так далі і тому подібне.
Петро Однорог, 13.03.2013, 17:35
Особисто мені наприклад до вподоби займатись менеджментом проектів з будівництва ВОЛЗ (волоконно-оптичних ліній звязку). Адже я маю досвід і в проектуванні і в техобслугованні
Ирина Бухарова, 13.03.2013, 18:28
"Крючок" это Ваша оформленная мысль по поводу будущей работы, то есть цель. Выберите или объедините из того, что сказали ранее "Особисто мені наприклад до вподоби...."
Петро Однорог, 13.03.2013, 19:36
Це ви так думаєте (хоч я і згоден з вами), але що скаже Юлія?

Єдино що в резюме на сайті я цього не буду вказувати, хай лишається більш УНІВЕРСАЛЬНИМ, А от при відправці конкретному роботодавцю таке дійсно варте вказати. Слушна порада.
Петро Однорог, 13.03.2013, 19:39
Але крючок крючком, та коли мова заходить до ГРОШЕЙ.............
Скількі разів я бачив як працедавці ЗАОЩАДЖУЮТЬ НА ПЕРСОНАЛІ і чим це потім для них обертається............
І при цьому заощаджуючи на цьому вони часто так цікаво тринькають гроші, що ще більше "заохочують" персонал.
Ирина Бухарова, 13.03.2013, 20:16
Про деньги вопрос сложный и зависит от предпринимателя.
Вот статья:http://www.prostobiz.ua/biznes/chp_na_zametku/stati/edinyy_sotsialnyy_vznos_schitaem_rashody_dlya_malogo_biznesa
Петро Однорог, 14.03.2013, 08:26
На жаль за вашим посиланням маю ось:

Модуль не найден
Запрашиваемый модуль не может быть найден.
Наталья Ефремова, 24.03.2013, 16:57
Попробуйте обратиться в FRESHTELL. Они вроде намерены тянуть опто-волокно в Броварском направлении. И еще какой-то оператор, точно знаю что два, не знаю какой второй.

И вообще рекомендую Вам напрямую в HR-отделы отправить свое резюме с просьбой известить Вас в случае вакансии...

С уважением.
Петро Однорог, 24.03.2013, 18:42
Ну власне Фрештел це торгова марка. І вакансії в неї лише в колцентрі і ще торговий менеджер в регіонах України (без Києва) Ось:
http://freshtel.ua/ua/about/job/vacancy/

Будівництво з Києва до Броварів займає максимум два-три тижні. Погодження і різні бюрократичні штучки ще займуть ну хай місяця чотири.

А що потім???
Лия, Татусін Кулінар, ФК, 14.03.2013, 10:22
Совершенно согласна! Для меня такое резюме- нечитабельно и неудобно в восприятии информации. Выделите главные пункты, сформируйте маркированный список при перечислении Ваших достижений или личностных/профессиональных качеств. Удачи!)
Роман Авдеев, 18.03.2013, 13:27
Петро, я думаю что Вам ни в коем случае нельзя прислушиваться к мнению Юлии из Ривьеры и Лии.
Поясню почему - большинство эйчаров любят чтобы резюме было как стих: легко и приятно читалось, было им интересно а чтобы им было интересно, оно должно полностью соответствовать ихним пожеланиям. Такие резюме могут себе позволить писать разве что дизайнеры, актеры и пр. творческие профессии. Приукрасить немного без излишеств могут менеджеры, маркетологи.
Вы же - технический специалист, и соответственно у Вас должна быть конкретика, без каких либо фраз в резюме, наподобии: "Ой, я так хочу работать в вашей фирме, ведь мне нравится кружиться в вальсе с оптикой, и я готов сутками напролет, невзирая на дождь, снег и метеориты, писать формы на прокладку этих прекрасных, но таких требовательных в соблюдении технорм, линий..."
Петро Однорог, 18.03.2013, 19:20
Повністю погоджуюсь з вами. Я тут в коментарях вказав що я дослухавсь лише до поради Олега Аркадьєва, він дійсно знайшов пару помилок і ще кілька дописувачів висловило кілька побажань, а ці дами............. ну вони напевно мають справу не з технічним персоналом.
Александр Бражник, 11.03.2013, 20:21
Самое главное что работодатель хочет видеть в вашем резюме, так это беспрекословное подчинение и низкий уровень запроса по заработной плате!Отсюда и возникает терминология "резюме под работодателя" и подобные, потому как большинство работодателей (хотя более правильно будет заметить, руководителей среднего и высшего звена в компании работодателя!!)пугает многогранный опыт работы соискателей, тем более если из резюме видно что человек работал не просто дворником или плотником ,а занимал ИТР либо руководящие должности.
Иван Павлов, 14.03.2013, 18:38
Согласен на все 100,искал и ищу работу-согласно своей квалификации и достойной оплаты-хозяева отвечали стандартно-о таком сотруднике ,с вашей квалификацией,с таким опытом работы-мы давно ищем сотрудников...но-ваш возраст...нам нужны молодые,энергичные сотрудники,с такой квалификацией и с опытом работы ,НО НЕ СТАРШЕ25-ти лет!А у нас,в Украине-где найти работу выпускнику,где пройти практику-НЕГДЕ!!!Без практики-диплома-не видать-как собственных ушей!А нас-не берут-возраст-видете ли не подходит.А принцип здесь один-нас не берут,потому,что законы знаем и знаем,как поступить в конкретном случае-а молодых легче обмануть и заставить работать в ДОЛГ хозяину с процентами-короче-В РАБСТВЕ!!!Мне-то обидно больше всего за наших детей-они-то не при делах при переделе власть придержащих и делающих законы под себя и своих детей...Честь имею и детей своих учу честь беречь-смолоду!!!
Natalya Garina, 11.03.2013, 21:17
про аббревиатуры - недавно встретила в описании вакансии такую абракадабру (уж не помню какую именно) и мы с мужем так и не могли найти в интернете объяснения чего же хотят?! специалист по ЛХЗШР типа))) хотя вакансия серьезной компании, пришла по рассылке менеджера по снабжению. но вот что хотел рекрутер? возможно, не только соискателям нужно быть внимательными-почитайте свои описания вакансий критически!
Роман Авдеев, 18.03.2013, 13:44
Natalya Garina
ЛХЗШР - специалист по Лисье-Хорьковому Забору Шерсти Рогатиной. Возможно так?))
Владимир, Тир, автомойка, 11.03.2013, 21:47
Правильно,зачем начинать с обмана когда ты в поиске работы?
Олег Аркадьев, 12.03.2013, 09:39
Петро!
Знание украинского языка (начну с конца): не "дійсний час", а "даний час"; "переключення" - "перемикання"; "розяснювальна" - через апостроф; "поставляється" - "постачається".
Кто такие "тідрядні організації"? "Узгодження її" - матеріали та договори чол.роду.
Не перечислено то, чем занимаетесь сейчас.
Сами предложения с перечислением обязанностей нечитаемы, в одну строку.
Смешаны обязанности и достижения: важно показать, что именно Вы считаете достижениями в своей работе.
Лишняя информация: командировки, установка систем и программ, отдельные компоненты "Офиса".
Резюме не имеет презентабельного внешнего вида и при этом - умение работать с разными редакторами? Никак не опытный пользователь.
В конце (я сражен наповал) - неуместная расшифровка значений уровня пользователя: показывает Ваше мнение об умственных способностях HR-а.
Мой совет - забейте стандартные формы (superjob, work, rabota) и скачайте в Ворде, потом подредактируйте. На выходе получите нормальное резюме.
Петро Однорог, 12.03.2013, 10:48
Переключення, саме переключення, а перемикання то перемикання, хоча дякую декотрі описки ви знайшли :)

Стосовно зайвості декотрої інформації ви не праві. Ті самі відрядження, це важлива частина. Аж надто багато вакансій одразу вказують таку вимогу як необхідність відряджень.

А стосовно розумових здібностей HR-а, то я що є то є, бути надто оптимістичним до їх здібностей теж не варто. :)

Наприклад з огляду на ваші критичні зауваження можу сказати про вас наступне:
1. Ви доволі уважна навіть прискіплива людина і не надто лінива, що дуже добре для HR-а якщо ви ним є.
2. Ви занадто самовпевнені і маєте досить високу самооцінку, про це свідчить ваша категоричність у висновках.
3. На жаль ви мабуть мало обізнані в галузі зв'язку (хоч можливо і працюєте там) (це з того переключення-перемикання)
Олег Аркадьев, 12.03.2013, 11:26
Петро!
Якщо Ви спілкуєтесь українською мовою, то просто повинні знати, що слова «переключення» не існує. Хоча допускаю, що у спеціальній літературі воно використовується, всупереч здоровому глузду. Але резюме показує ВАШУ грамотність…
На сайтах, які вказані, готовність до відряджень стоїть окремою строчкою. Якщо це ключовий показник для роботи – HR одразу його помітить.
Дійсно, у галузі зв’язку я необізнаний. Зауважу, якщо Ви надсилаєте резюме до рекрутингових агенцій – не сподівайтесь на обізнаність у кожній окремій галузі самих рекрутерів. Суто професійні знання та навички перевіряють не вони. Додам, що і на спеціалізованих підприємствах така перевірка не входить до компетенції HR-менеджера.
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:31
Облишмо спеціальну літературу. Давайте до побутової лексики:

Переключати увагу по вашому Перемикати увагу?
Антон Сом, 13.03.2013, 13:04
"монтаж ODF та муфт при переключеннях та ліквідаціях пошкоджень"

перекладається:

"монтаж ODF та муфт під час перемикань та ліквідацій пошкоджень"
^
узгодження слів зовсім інакше ніж у російській

а "переключати увагу" це також професійна калька
краще:
"переводити увагу" або "зосередив увагу на" або "загострив увагу на"
Петро Однорог, 13.03.2013, 16:36
Антон, ви НЕПРАВІ. Якраз правильно ПЕРЕКЛЮЧЕННЯХ, причому і відміна в закінченні на ЯХ.

А в тому варіанті що ви написали йдеться про якісь ПЕРЕМИКАННЯ (?) там нічого не перемикалось, перемикали б наприклад КЛЕМИ на стовпчику КВП для різних електричних вимірів.

Окрім того ВИ В СВОЄМУ ВАРІАНТІ змінили СМИСЛ речення.

В моєму реченні є ДВА РІЗНИХ ПРОЦЕСИ ПЕРЕКЛЮЧЕННЯ, наприклад коли треба від лінії зробити ВІДГАЛУЖЕННЯ
І окремо ДРУГИЙ ПРОЦЕС ліквідація пошкоджень!!!

А в вашому варіанті виходить якійсь ОДИН ПРОЦЕС якісь перемикання при ліквідації аварій? :)
Антон Сом, 14.03.2013, 02:36
Нічого я не змінював — судячи по вашому "резюме" у вас взагалі немає почуття укр.мови — один суржик і калька в голові.

І не треба мені нічого доказувати КАПСОМ.

"під час перемикань та ліквідацій пошкоджень"

це і є два окремі види діяльності

а "ПРИ пєрєключеніях і ликвідаціях" це калька з російської

П.С. Закінчив журфак, мені якось видніше як воно має писатися.
І взагалі можете не паритися — у вашій технічній спеціальності резюме на суржику ніяк негативно на ставлення роботодавця не вплине, тому що він буде дивитись не на грамотність і чистоту вживання слів, а на професійний досвід.
Петро Однорог, 14.03.2013, 09:08
Ну це вже СУПЕР.
Більшої дурні напевно важко було сподіватись побачити.

КЛАС! :)

Напевно вас десь таки ПЕРЕМКНУЛО?
:)
Антон Сом, 14.03.2013, 02:55
Тобто, навіть якшо погодитись на використання слова "переключати" як технічного терміну, то все одно російське "при переключениях" треба переводити як "під час"

Сполучення "під час" потребує для узгодження родовий відмінок (кого? чого?), а в російській "при" вимагає місцевий відмінок (на кому? на чому?).

тому фраза звучала б як:
під час (чого?) — "переключень та ліквідацій"

а не у російському місцевому відмінку "на чому?" —"переключеннЯХ та ліквідаціЯХ"

Мені більше усього не подобається оце слово "ПРИ" :)

А про "суржик в голові" вибачте, це я перебільшив, просто сьогодні я агресивний >:-Е
Петро Однорог, 14.03.2013, 09:14
Вибачте, написане вами це маячня.

Між іншим в РОСІЙСЬКІЙ МОВІ ваша фраза звучала б таким чином:

(ПІД ЧАС ЧОГО?) "переключеНИЙ и ликвидаЦИ"
:)))

Досі пригадую заголовок статті (ЖУРНАЛІСТ писав, напевно ЖУРФАК ЗАКІНЧИВ):
"Ющенко провел детей"
:)

Так і уявляю як хитрий, підступний Ющенко ОБМАНЮЄ ДІТЕЙ. :)
Петро Однорог, 14.03.2013, 09:29
Цікаво, від вас як "знавця" словесності почути як правильно казати українською:

буква чи літера?
алфавіт чи абетка?
карта чи мапа?
апельсин чи помаранч?
кава чи кофе?
гелікоптер, вертольот чи гвинтокрил?

Особисто моя думка (людини що не закінчувала журфак) що всі варіанти українські, просто частина слів з розряду ІНШОМОВНИХ.

А також поясніть чому в російській мові кажуть:

хлебороб а не хлебодел?
Эзернет а не Эфирнет?
ребенок а не чадо?


Я не знаю вашу фаховість як журналіста, але бачу що ви точно Д Е М А Г О Г .
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:35
Звісно я не сподіваюсь на обізнаність рекрутера в кожній галузі. Я лише сподіваюсь на не занадту категоричність і на те що людина рекрутер, шукаючи щось буде постійно сумніватись при прийнятті своїх рішень
Олег Аркадьев, 12.03.2013, 11:49
Сумніви рекрутера і менеджера з персоналу зовсім різні.
Рекрутер працює за відсотки і не повинен пропустити жодного непридатного кандидата (згідно вимогам замовника).
Менеджер з персоналу працює на компанію і сумнівається, чи не упустив він гарного робітника.
На які сумніви сподіваєтесь Ви? )))
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:58
На обидва. Адже не хочеться зайвий раз йти на співбесіду, але і не хочеться пропустити потрібну співбесіду.
Олег Аркадьев, 12.03.2013, 11:37
Додаток до «переключення».
Якщо мова іде про увагу чи інтереси – використовуються слова «переводити» або «переносити».
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:40
Можна і так сказати.
Але це синоніми.
Якщо є ключ то можна і переключати та інші похідні процеси роботи з ключем здійснювати.
Олег Аркадьев, 12.03.2013, 11:55
Не синоніми, а грамотний переклад на українську мову. Не електронними перекладачами, а живими фахівцями.

У ключа зовсім інші функції: відмикати та замикати. Хоча він і ключ. А є ще джерело, яке можна перенаправити в інше річище (русло).
Петро Однорог, 12.03.2013, 13:11
У ключа не лише функції відмикати і замикати. А ще і ПЕРЕМИКАТИ - ПЕРЕКЛЮЧАТИ.
Вибачте, але просто ви як російськомовна людина оперуєте стереотипними термінами.
Козинчук Владимир, 12.03.2013, 17:26
"Переключення" производное от слова "ключ", что в электротехнике по сути является синонимом "контактор"... В технической литературе слово абсолютно правомерно. Не следует чересчур все украинизировать до безобразия. "Досвід роботи з налагоджуванням дрототягів".... или как?)))
Петро Однорог, 13.03.2013, 09:41
Не зовсім ясно, що саме ви хотіли сказати. Те що слово ключ українське і має похідне від нього переключати це і так ясно, ну хіба що можливо Аркадій трошки пручавсь спершу.
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:39
Я навмисно не вказую чим займаюсь тепер, так робив і раніше. Адже я працюю тут і чим займаюсь тут зможу обговорити лише на конкретній співбесіді.

Звісно ви праві це мінус в резюме.
Але я вважаю так правильнішим. Тому те чим я займаюсь тут напишу коли буду працювати вже там.
Олег Аркадьев, 12.03.2013, 12:06
На тих же сайтах є фільтри, в яких можна заборонити перегляд Вашого резюме певним роботодавцям.
Можна не указувати назву теперішнього місця роботи, просто перерахувати основні функції та (окремо) досягнення.
Це показуэ, що Ви не байдикуєте.
Доречі, якщо теперішній работодавець побачить Вашу активність у пошуках роботи - може запропонувати підвищення заробітної платні або поліпшення умов праці, додаткові соціальні пільги, - заради утримання гарного фахівця.
Петро Однорог, 12.03.2013, 13:17
На моєму сайті на жаль такої функції не має. :)
Таку опцію треба робити скриптами, а то вже інша царина ВЕБ-верстки, та і хостинг тоді по іншим принципам (принаймні той де розташований мій СТАТИЧНИЙ сайт).
Можливо можна і просто в HTML так зробити щоб щось було видно одним, а щось іншим, але тоді я не певен чи воно працюватиме однаково ефективно під всіма інтернет-браузерами чи ні. Та і все одно як би ви не робили, а машина не відфільтрує що кому варто показувати що ні. Навіть людину можна обманути, а машину і поготів.
Олег Аркадьев, 12.03.2013, 09:49
P.S.
Не старался Вас обидеть, Петро.
При хорошем опыте работы, Ваше резюме большинство HR-ов сразу отправит в корзину: оно нечитаемое, тяжелое для восприятия.
А разбирать приходится сотню-другую и быстро, утром, за чашкой чая.
Поставьте себя на место рекрутера с таким объемом работы и сами увидете, что стоит писать в резюме.
Отмечу, что на первичный просмотр тратится от трех до, максимум, двадцати секунд.
Не огорчайтесь, все поправимо.
Надеюсь, комментарии помогут Вам найти достойную работу.
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:09
От бачите, що є свіжий погляд. Дякую

Дякуючи вам виправив описку з апострофом та тідрядні :) організації, а також, ЇЇ замінив на чоловічий рід ЇХ, ну і поміняв на мій погляд не принципове Дійсний час на Даний,

Не можу погодитись стосовно перемикаються. Можливо клеми на акумуляторі більш правильно перемикаються, а тут в описі процесів краще таки переключення.


Стосовно Поставка-постачання, то вибачте просто вам треба розширити горизонти сприйняття української мови (цікаво чи зробите ви мені зауваження на слово ГОРИЗОНТ? :)))

Якщо взяти навіть Вікіпедію то: Поставка - поставляння, постачання чого - не будь на певних умовах.
Евгений Грищенко, 12.03.2013, 11:14
"- Vizio – досвідчений користувач"
Под Визио подразумевается Visio (Макрософтовское ПО) или что-то иное?
Согласен с Олегом Аркадьевым в части расшифровки понятий "пользователь" и "продвинутый пользователь". Считаю это лишним.
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:22
Візіо лише кілька років як стало Майкрософтським ПО. А до 2002 року була самостійною програмою.

Стосовно знання програм, то скажіть ви наприклад володієте Вордом??? Як наприклад в автоматичному нумерованому списку зробити так, щоб наприклад після переходу від пункту 9, на пункт 10, нуль в десятці опинявся би на рівні під 9-кою, а не одиниця під 9-кою, а нуль виходить праворуч.

Або наприклад в Ворді є опція написання Макросів. Ви часто ними користувались? А як щодо таблиць в Ворді або нумерації сторінок?

Ні, до своєї другої роботи я теж вважав себе таким що в Ворді працює запросто, а потім зрозумів що ніфіга майже там не тямлю.
Евгений Грищенко, 12.03.2013, 11:35
Петр! За все время своей работы передо мной никогда не ставилось задач наподобие поставленных Вами (выравнивание по правому или левому краю в нумерованном списке, макросы...). Извращения со списками (форматирование, выравнивание...) считаю избыточными умениями, никак не влияющими на результат.
Макросов в Ворде действительно не использую. Нет надобности.
А вот создание/редактирование таблиц или нумерация - это, как по мне, вполне прикладные задачи.
Признаю, что некоторые моменты в Ворде мне не известны. Ну да это в 90% случаев и не нужно. Такое мое мнение.
Евгений Грищенко, 12.03.2013, 11:46
Вдогонку. Есть такое понятие как "ограниченная разумность" (по-моему так). Предполагается, что человек достигнув определенных успехов в освоении чего-либо, просто приостанавливается в движении в этом направлении, так как задачи с ипользованием существующих навыков, инструментария... им уже успешно решаются. Это я к тому, что мне нет необходимости изучать хитрости Ворда в части нумерованных списков, если сейчас стоит задача изучить PowerPivot в Excel 2013, например. Т.е. Избыточные и ненужные для практического применения знания, никак не влияют на классификацию юнита, ежели он не двигается к глобальной цели. Ну а основной целью по жизни я не считаю изучение всех хитростей Ворда и Экселя в частности и Офиса в целом, если уж на то пошло...:)
Виктория Невельская, 12.03.2013, 16:38
По всей видимости речь шла о достижении каждым "своего уровня некомпетентности"...- а это Закон..-)
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:47
Звісно ви праві і в 90% випадків такі навички не потрібні.
Але і ПК в 90% випадків використовують або як друкарську машинку, або для нишпорення інтернетом, або як ігрову приставку, але зовсім не для електронних обчислень, для чого ПК власне і був призначений від початку.
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:51
Стосовно Візіо є ще один момент. Якщо в роботі потрібні графічні редактори, то Автокад звісно більш прийнятний і фаховий, але він же і потребує окремої платні, адже це ліцензійна програма.
А Візіо йде в комплекті Офіса.
І значну кількість задач ви зможете вирішити з його допомогою.
Евгений Грищенко, 12.03.2013, 12:22
Візіо - це окремий продукт. Так було раніше і так є зараз.
Лия, Татусін Кулінар, ФК, 14.03.2013, 10:51
Ну а если при просмотре резюме не было отправлено в корзину, то при личной встрече, уверена, Вы добьетесь такого эффекта, ну разве что Вы уж действительно немеряный специалист в своем деле. Вы производите впечатление человека конфликтного, навязчивого, довольного своим уровнем знаний и квалификацией( а работодателя всегда интересует желание и готовность сотрудника развиваться и совершенствоваться), абсолютно уверенного в своей правоте, неготового прислушиваться к полезным рекомендациям( за которыми Вы, собственно, и пришли сюда). И уж не знаю какой Вы специалист, повторюсь,
но ДЕМАГОГ Вы еще тот!)
Петро Однорог, 14.03.2013, 12:41
Знаєте судячи з коментарів, тут на 90% всі здаються самовпевненими, самозакоханими, конфліктними і нав'язливими. :) Це така специфіка спілкування через Інтернет.

З приводу корисних рекомендацій, ви праві, я прийшов в значній мірі саме по них.
Але замість них отримую парад ЗАРОЗУМІЛОСТІ та демагогії.

А от корисних порад була лише від Олега Аркадьєва та Олександра Куцука.
ЛИШЕ ВОНИ НЕ ПРОСТО ВИСЛОВИЛИ ДУМКУ, а і ДАЛИ ДІЙСНО КОРИСНІ ПОРАДИ.

Ну от яка корисна порада від ваших дописів?
Перший ваш допис це не порада, а ваша суб'єктивна думка, адже ви навіть не вказали на чому вона базується. Приклад би привели. Думка без прикладу це зойк не більше.
Між іншим текст резюме Я СКЛАВ ПО ФОРМІ НА ОДНОМУ З ТАКИХ ОТ САЙТІВ РОБОТИ ЯК ВОРК УА. :)))
Точнісінько по формі. Точно за зразком.

А другий ваш коментар це самолюбування не більше.
Андрей Бухонок, 12.03.2013, 10:23
Хочу зарабатывать 10 000 у.е. в месяц. Буду делать всё что угодно в рамках законодательства.
Резюме вышлю по запросу.
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:14
Достатньо вказаної вами суми. :)))))))
Якщо ви не керівник провідної на ринку компанії або не програміст, котрий обслуговує НАСА та інші цікаві проекти.
В Україні вам таких грошей ніхто не запропонує.
Тому резюме можна навіть не висилати (чи не надсилати??? це питання до російськомовних знавців української)
Евгений Грищенко, 12.03.2013, 11:17
Торговать внутренними органами. Своими. Резюме - лишнее. А чтобы в рамках закона, то в Израиль ехать :)
Андрей Бухонок, 12.03.2013, 11:50
Пессимистов попрошу не комментировать мой пост! )
Петро Однорог, 12.03.2013, 11:59
Але ви самі відкинули оптимістів обмеживши пропоновані вам варіанти суто межами законодавства.
Александр Куцук, 12.03.2013, 13:08
Законодательства Зимбабве?
Ок походит, оставляю право выбрать тип у.е по своему усмотрению.
Андрей Бухонок, 12.03.2013, 15:16
Все такие остроумные, что аж удивляюсь...
Петро Однорог, 12.03.2013, 15:45
А що лишається?
В країні де під невпинним напором покращень виробництво згортається, а створення доданої вартості в продукції зменшується та і сама продукція спрощується від готового виробу до напівфабрикату, та від напівфабрикату до суто сировини, особливо не потрібні високооплачувані кадри.
Андрей Бухонок, 13.03.2013, 10:28
Що "в країні"?.. Як ви вже дістали, нитикі та ображені мешканці! Куди не плюнь, всі тільки і шукають винуватих. Самі що зробили корисного для СВОЄЇ ДЕРЖАВИ ??? Тільки не треба казати, що вам нічого не дають зробити. Було б бажання.
Петро Однорог, 13.03.2013, 11:46
А що ви так Андрію рознервувались??? :)
Що зробив я особисто, то я вказав в резюме і на сайті.
Роман Авдеев, 18.03.2013, 14:08
Не понял, а так можно? Ну чтобы и 10 тыс. у.е. и чтобы законно? Мне об этом варианте ничего не говорили((
Олег Аркадьев, 12.03.2013, 12:32
Вообще-то, изначально речь была о резюме…
Петро, почитав ответы – понимаю, почему Вы задали такой вопрос:
«Ну добре, от резюме:
http://petroonline.ho.ua/my.html
Добре воно чи поганне?»
Не понимаю – зачем?
Александр Куцук, 12.03.2013, 13:03
По ходу выяснилось - что один ищет роботу и всячески старается себя представить, а второй тупо прожигает рабочее время.
Бородайчук Александр, 12.03.2013, 15:15
+ 100
Петро Однорог, 12.03.2013, 13:21
1. Подивитись на реакцію публіки, в основному різних HR.
2. Послухати їхньої думки.
Наприклад завдяки Аркадію котрий вичитав резюме, вдалось виправити кілька помилок.
3. Ну і похвастатись трошки, та і додаткова це можливість привернути увагу до власне резюме.
Александр Куцук, 12.03.2013, 13:28
Идея мне понравилась, но я предлагаю рассмотреть изменение фона, формат и стиль текста надо доработать, бегущая строка не просматривается на половину по горизонтали
Петро Однорог, 12.03.2013, 13:53
Над форматом подумаю.

Стрічка переглядається повністю лише під браузером ІЕ (той тег яким вона зроблена в багатьох інших браузерах працює некоректно, для нормального показу її треба робити скріптом, а це інші умови від хостинг-провайдера)

Фон штука тонка, як кажуть "на вкус і цвет товарища нет". Я виходив зі стандартної кольорової гами, щоб точно убезпечитись від виникнення глюків з передачею кольорів різними браузерами.
Александр Куцук, 12.03.2013, 13:58
Я не нарекаю обычный совет. Мне нравится такой подход, я тоже себе такое сделаю.
Петро Однорог, 12.03.2013, 15:47
От це була ще одна мета показу мого резюме.

З цікавістю перегляну ваше, коли зробите.
Петро Однорог, 12.03.2013, 13:58
Там на сайті є ще особисті сторінки (розділ) там пишу всяке різне, не надто серйозне, типу як блог.
Ну а розділ література, це вже мій професійний блог, там власне матеріали з власного досвіду.
А розділ основи, то так для загального розвитку, плюс все таки маю 5 років був асистентом кафедри.
Элина Теплякова, 12.03.2013, 18:28
Как я могу написать логичный путь своей карьеры, если занималась разными видами деятельности? В резюме обязательное условие - указание дат начала и конца приема на работу и если я о чем-то не хочу писать - придется либо врать в датах, либо это будут как бы месяца, а то и годы без работы (что тоже может показаться сомнительным). Как быть в этой ситуации?
Нелли Стельмах, 12.03.2013, 20:33
У меня такая же ситуация - работа в разных сферах. И как это указать в резюме правильно? Может, кто-то посоветует?
Петро Однорог, 13.03.2013, 09:59
На мою думку треба шукати що їх поєднує. А вже на цій єдиній лінії і вибудувати резюме.
Можна також зробити цільну картину куди ви рухались (якщо звісно так насправді було). Наприклад ви завжди мріяли працювати в кіно- або шоу-бізнесі, але оскільки кудись не вступили одразу то пішли працювати в таку структуру і т.д., але постійно йшли до мети.
Або хотіли стати директором магазину, та працювали електриком, сантехніком, бухгалтером, продавцем, водієм-експедитором, товарознавцем, тож ви оволоділи майже всіма фахами котрі потрібні в магазині і ось маєте велику мету та знаєте всю кухню з середини........

Тож шукайте єдину лінію.

Але це моя приватна думка як шукача, а що порадять HR навіть уявити боюсь.
Дмитрий Гринчик, 12.03.2013, 18:59
Интерестно, а зарплата и предлагаемые условия труда тоже будет соответсвовать претензиям высказанным к данному резюме? Некоторые претензии к резюме кажутся претензиями "небыдла" к "быдлу" см... lurkmore.to/Небыдло
Петро Однорог, 13.03.2013, 09:49
В обговорені, я помітив одну цікаву деталь. Шукачам роботи, моє резюме здебільшого сподобалось.
А от найбільш не сподобалось воно суто рекрутерам і і всім тим хто позиціює себе тут як HR.

І ЩО НАЙЦІКАВІШЕ, ДІЙСНО ТОЛКОВІ ЗАУВАЖЕННЯ ЗРОБИВ ЛИШЕ АКРАДЬЄВ ОЛЕГ.
ЧИМ МІЖ ІНШИМ ЗАСВІДЧИВ СВОЮ ФАХОВІСТЬ ЯК HR,

А всі інші здається хоті просто показати свою значущість, хоч по-суті нічого топкового не сказали.
Олег Аркадьев, 13.03.2013, 09:57
Работа в разных сферах, но по одной специальности – вообще не вопрос. Разные виды деятельности не помеха, если они родственные, в рамках полученного образования. При другом раскладе стоит указывать опыт работы, необходимый для вакансии, на которую Вы отсылаете резюме.
Чтобы не было «пробелов» в стаже можно не детализировать и не расписывать работу по другим направлениям, просто название предприятия и должность, период работы. При встрече или телефонном интервью честно объяснить, что детализацию в резюме делали под конкретную должность/специальность. Для этого и дается возможность создать на «работном сайте» несколько резюме.
HR-ы как раз и подбирают людей, готовых развиваться, задавать вопросы, учиться новому, воспринимать критику. И готовых подстраиваться под требования рынка или работодателя: не стоит этим возмущаться, иначе вас просто не купят.
Специально для Дмитрия Гринчика: претензий к резюме никаких. Человек спросил – ему ответили. А не дошло до одного – поможет другому.
Владимир Шостак, 13.03.2013, 10:21
Прочитав дайджест"Что работодатель хочет видеть......"у меня возник вопрос-а какой специалист необходим??? Наверное нужны инженеры умеющие грамотно составлять письма а не решать серьезные технические вопросы,Недавно общался в одном агентстве г.Днепропетровска и расфуфыренная девчушка рассказывала, что должен знать и уметь руководитель технической службы.Вот такие специалисты набирают кадры, а кадры решают ВСЁ!!!!Скоро нужно будет взятку давать, что бы твое резюме попало к работодателю.КАДРЫ РЕШАЮТ ВСЕ!!!!!
Олег Аркадьев, 13.03.2013, 10:33
Не люблю агентства. Всегда можно отправить резюме с работного сайта непосредственно работодателю.
Но вершиной этики делового общения является пересылка резюме со своей почты на почту HR-а. Ее (почту) можно найти на сайте компании. Этим вы показываете настоящую заинтересованность в получении работы именно на данном предприятии.
Так рекомендовано/принято поступать всем кандидатам на руководящие должности и выше. А уж для «рядового» кандидата это огромный плюс!
Олег Аркадьев, 13.03.2013, 10:33
Не люблю агентства. Всегда можно отправить резюме с работного сайта непосредственно работодателю.
Но вершиной этики делового общения является пересылка резюме со своей почты на почту HR-а. Ее (почту) можно найти на сайте компании. Этим вы показываете настоящую заинтересованность в получении работы именно на данном предприятии.
Так рекомендовано/принято поступать всем кандидатам на руководящие должности и выше. А уж для «рядового» кандидата это огромный плюс!
Петро Однорог, 13.03.2013, 11:15
Між іншим за весь час існування мого резюме на САЙТІ http://www.work.ua я маю таку статистику: 1 570 показ 113 переглядів.
А от за час публікації посилання на моє резюме і на мій сайт під ЦІЄЮ СТАТТЕЮ, якщо вірити лічильнику відвідувань сайту відвідини головної сторінки сайту відбулись близько 500 разів. А значить саме резюме прочитало саме стільки людей, оскільки посилання було на резюме, а не головну сторінку.

Результат публікації під статтею виявивсь КРАЩИМ чим на самому сайт work.ua. Тут мені і на помилки вказали і поради в принципі декотрі дали.

Отака от штука............
Петро Однорог, 13.03.2013, 11:07
Ви абсолютно праві.
Інженер поступово перетворюється на офісний планктон.
Річ в тому що Україна перестає здійснювати серйозні проекти, а те що робиться, здебільшого виконують ІНОЗЕМЦІ. Он коли починали розбудовувати АСТЕЛІТ, то Туреччина навіть своїх ВАНТАЖНИКІВ привезла (на початку робіт). А погляньте хто буде аеропорти та інші об'єкти?
Цій владі не потрібні СПЕЦІАЛІСТИ.
Андрей Бухонок, 13.03.2013, 12:23
Чого Ви до влади вчепились? Задовбали вже політику встромляти куди треба і не треба. Скоро у Вас Азаров буде винен у тому, що Ваші діти голодні, Тимошенко винна в тому що у Вас діарея, а Клічко винен в тому, що у Вашого собаки очі сумні.
Всі кругом козли та ... один я Д'Артаньян !!!
Давайте почнемо з питання до самих себе: "Що я особисто зробив для того, щоб в цій країні добре жилось людям?"
Андрей Бухонок, 13.03.2013, 12:28
У нас ВСІ люди такі. Ось Вам приклад. Вчора їду по місту, серед догори дежить кавалок льоду (з під фури, певне, відвалився) всі гругом в об'їзд, алі НІХТО не стане і не забере цю брилу з дороги.
Далі... Що таке демократія в Україні? (читай: які в Україні люди?). Ви колись бачили у годину-пік велике перехрестя із вимкненим світлофором? Бачили як ведуть себе наші співвітчизники? Ось. А тепер зрозумійте, що це - їх характер, і вони так себе ведуть у всіх сферах життя!
ДАВАЙТЕ ПОЧНЕМО ВИПРАВЛЯТИ СИТУАЦІЮ З СЕБЕ. ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТУ/КАР'ЄРИ ЦЕ ТАК САМО ДУЖЕ ЗГОДИТЬСЯ !!!
Петро Однорог, 13.03.2013, 16:21
Ви не говоріть про ВСІХ, ви за СЕБЕ скажіть. Ви особисто прибрали чи ні?
Петро Однорог, 13.03.2013, 16:27
Тоді розкажіть що особисто ВИ ЗРОБИЛИ.
Андрію з ваших дописів я зробив висновок, що ви людина ДУЖЕ ЛІНИВА, хочете багато грошей і нічого не робити. Вам років десь 30 напевно і працюєте ви певно або в мусарні або в армії або охоронцем десь.
Працювати по суті ви не пробували ніколи мабуть, адже за це не платять 10 штук уйов як ви ви прагнете.

Якщо вам цікаво що особисто я зробив, то я причетний до того що ви тепер можете в Україні інтернетом користуватись і писати на різні сайти різну поє...нь на захист різної гопоти типу Азарова чи Тимошенко.
Андрей Бухонок, 13.03.2013, 17:53
Ви не праві..
Принаймні у тому, що свято впевнені у своїх надуманих переконаннях.
Я нікого не захищаю, мені начхати на політиків.
Ви повністю помиляєтесь і в моєму віці і у роді зайнять.
Те що я прагну отримувати 10 000 у.е. говорить тільки про одне: я хочу їх заробляти, і я буду вчитись і вдосконалюватись для цього, а не буду кричати, що всі кругом козли. Я маю звичку причину невдач шукати, в першу чергу, в собі, І немає ніякого значення ким я працюю на даний момент і скільки мені років! Мене підтримає любий адекватний HR або керівник у тому, що одна з найважливіших рис любого співробітника - ЗДАТНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ. І якщо я не знайду себе у роботі за фахом я перевчусь на іншу професію. І буду в ній першокласним спеціалістом! І мене будуть запрошувати на роботу навіть коли мені буде 50 і більше років, бо я буду КЛАСНИМ, ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИМ спеціалістом. І я буду заробляти своїм талантом, натхненням та любов'ю до праці.
ВСЕ.
Щасти Вам, Петро.
Петро Однорог, 13.03.2013, 18:14
Андрію, здатність до навчання, фаховість, тощо це одне.
А от ЗАРПЛАТНЯ це зовсім ІНШЕ.

І РЕАЛЬНІСТЬ така, що досить часто ці речі непов'язані. Це РЕАЛЬНІСТЬ така. (як там в мультфільмі про домовика Кузю, він казав "ЭТО ЖИЗНЯ ТАКАЯ".
Або як казав в іншому фільмі один дядечка: "Я вижу вы чесный человек? Тогда идите и работайте ДАРОМ" :)))

Ви як би НЕ БУЛИ ТАКИМ ЛЕДАЧИМ І НЕ ДЕКЛАРУВАЛИ ЯКУСЬ МІФІЧНУ ЗДАТНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ А САМЕ навчались би, то взяли би і НА ЦЬОМУ САЙТІ work.ua ПОШУКАЛИ БИ ВАКАНСІЇ котрі пропонують потрібну вам суму. А потім пошукали би серед РЕЗЮМЕ шукачів, хто з них ПРЕТЕНДУЄ на таку суму.

Особисто я серед кандиндидатів на таку суму бачив тут (в своїй галузі) лише одного такого шукача. Але він ОЧОЛЮВАВ компанію котра знаходиться в СЕРЕДИНІ першої ДЕСЯТКИ компаній котрі надають Інтернет в Україні.
Андрей Бухонок, 14.03.2013, 09:14
Послухайте-но, Петро! Ви мене ображаєте!
Облиште спроби переконати мене в моїй ж ледачості! А то мені доведеться переконати Вас у тому, що я можу ще й "міцні" слова вживати.
Зато я особисто знайомий із близько десяти людей, котрі такі (і вище) ЗП отримуюють. І я не бачу причин чому у мене так не вийде в майбутньому!
І ще раз наголошую: перестаньте бути таким впевненим у своїх висновках, Ви ж мене не знаєте, а тільки здогадуєтесь!
Петро Однорог, 14.03.2013, 11:37
Андрій, станьте перед дзеркалом і вживайте які хочете слова. А до мене таких слів вживати не варто, оскільки я не лише можу таки слова вживати, та навіть виключно ними говорити (надто багато бачив отаких як ви приблатньоних), а можу і грубу фізичну силу застосувати до того хто вживає такі слава щодо мене.
Андрей Бухонок, 14.03.2013, 13:41
Не забудьте свої вміння (грубі слова та досвід у вуличних бійках) додати в своє резюме! )))))))))))))))

It's for the birds...
Петро Однорог, 14.03.2013, 14:37
Дякую за пораду. Але не скористаюсь нею.
Зате тепер принаймні ясно, що в вашому резюме є такого, що його ви надасте лише за 10 000 у.е. :)
Ви надто дорого оцінюєте це своє вміння.
І навряд чи його можна буде порівняти з пташиним співом. Хіба лише той bird виявиться вороною.
Андрей Бухонок, 14.03.2013, 16:52
взагалі-то фраза "It's for the birds..." - це ідіома
))))
Ви із разу в раз підтверджуєте вислів, що основна проблема наших людей у черезмірній самовпевненості та небажанні вчитись, розвиватись. А якщо чуєте іншу думку, то починаєте її заперечувати, сприймати як особисту образу, ще й погрожувати фізичною розправою))))) Базові інстинкти, одним словом. Хоча, навіть, ні. В перелік базових інстинктів входить розвиток, пристосування, ЕВОЛЮЦІЯ, яку Ви ігноруєте.
Бажаю Вам успіхів та гарних людей на життєвому шляху!
Петро Однорог, 14.03.2013, 19:24
Якщо ви не помітили я вашої думки не заперечував. Чому? Тому що:
1. Думки ви не висловили (тож не було чого заперечувати) ви висловили МРІЮ СВОЮ стосовно ЗП.
2. Після цього ви почали всіх звинувачувати в їх пасивності та натякати на можливість спілкування матом.


Так що самі ви ідіома Андрію. :)
Петро Однорог, 15.03.2013, 08:27
Думаю вам за наявності доброго знання англійської варто було би працювати на себе. Наприклад ТУРИЗМ В УКРАЇНУ Може і набрали би те що хочете.
Элина Теплякова, 13.03.2013, 10:31
Спасибо, я частично получила отет на свой вопрос.
Олег Аркадьев, 13.03.2013, 10:51
Элина! Не имею в виду лично Вас, это просто замечание.
Не прокомментировал сразу одну деталь, а зря. НИКОГДА не пытайтесь врать в резюме или пытаться обмануть работодателя на собеседовании. Опуская неприятные моменты в работе сотрудника, совравшего при приеме на работу, скажу, пожалуй, главное: на работу примут не вас, а создаваемый вами образ. Такими же будут и требования и ожидания. Даже если сумеете скрыть обман, быстро чему-то обучиться, закрыть прорехи в знаниях – сумеете ли вы быть «придуманной собой» долго, очень долго? …
Роман Авдеев, 18.03.2013, 14:26
Работодатель хочеть видеть в любом резюме всего лишь одну строку: "Работать буду много, зарплату хочу до 1000 грн. в месяц"
Иван Харченко, 04.04.2013, 14:13
Халява закрывается уже) Пусть ждут)

Додати коментар

Щоб додати коментар потрібно увійти.
Залишити коментар