Мені не приходить пароль/підтвердження ел. пошти, що мені робити?

  1. Почекайте 15 хвилин після надсилання. Зазвичай листи доходять за 1-2 хвилини, але іноді можуть затримуватися не з нашої вини.
  2. Перевірте папку «Спам». Можливо, лист помилково потрапив туди.
  3. Переконайтесь, що ел. пошта введена правильно.
  4. Якщо ви спробували все, але нічого не допомагає, напишіть нам.

Ваша ел. пошта на Gmail?

  1. Перевірте, що ви увійшли на ел. пошту, яку зазначили на Work.ua.
  2. Відкрийте листи від Work.ua на Gmail.
  3. Відкрийте лист для підтвердження від Work.ua.

Ваша ел. пошта на Ukr.net?

  1. Перевірте, що ви увійшли у ел. пошту, яку зазначили на Work.ua.
  2. Відкрийте листи від Work.ua на Ukr.net.
  3. Відкрийте лист для підтвердження від Work.ua.

У вас корпоративна ел. пошта?

Лист може не надходити через її особливі налаштування, які зробив ваш системний адміністратор. Попросіть його дозволити доставку листів від Work.ua.

або

змініть ел. пошту на пошту від безкоштовного поштового сервісу, наприклад, Gmail. Якщо у вас немає такої пошти, зареєструйте її. Введіть нову ел. пошту та підтвердьте її.

Якщо ви спробували всі способи і нічого не допомагає, напишіть нам. Ми все перевіримо та спробуємо допомогти вам.

Чи була ця відповідь корисною для вас?

Не змогли знайти відповідь?

Запитайте у служби підтримки