Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 березня 2024 PRO

Іван

Директор філії, керуючий

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерційний директор, Керівник відділу продажу

з 06.2020 по 04.2021 (10 місяців)
ГК: ТБ "Партнер", "БМУ 7", "Топаз", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Організація, побудова відділу об'єктного продажу.
2. Організація, побудова відділу продажів.
3. Розробка довгострокового плану розвитку Компанії.
4. Введення системи Адаптації персоналу Компанії
5. Ведення системи навчання менеджерського персоналу Компанії
6. Введення системи закупівель товарів, системи оборотності АВС складу.
7. Створення системної, автоматизованої роботи всіх відділів Компанії. (Bitrix, 1С КУП, Binotel, Плани, Завдання, Бізнес-процеси відділів і т.д.)
8. Введення Маркетингового просування Компанії
9. Організація роботи з Дебіторською заборгованістю.
10. Розробка, запровадження нової системи мотивації.
11. Збільшення рентабельності продажів на 5% (робота з Виробниками/Постачальниками,
навчання менеджерів системи продажу)
12. Приріст 20% валового прибутку на аналогічний період минулого періоду.

СЕО / Комерційний директор / Директор з розвитку

з 06.2018 по 02.2022 (3 роки 8 місяців)
"Водолій Енергосервіс", ТОВ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

ГК: "Водолій Енергосервіс", "Златоград", "Інжиніринг Девелопмент"

Функціональні обов'язки, досягнення:
1. Організація відділу продажів послуг монтажу/проектування з нуля.
2. Побудова системної роботи всіх підрозділів ДК (створені HR відділ, кошторисний та адміністративний відділ + відділ продажу-пошуку-просування послуг монтажу внутрішніх інженерних мереж).
3. Розробка та реалізація Стратегії розвитку продаж послуг: Монтаж, Проектування, Сервісне обслуговування об'єктів (введених в експлуатацію).
4. Побудова Системи Закупівель Компанії, реалізації "завислих" товарів, контроль оборотності складу.
5. Побудова системної роботи з учасниками та об'єктами будівництва.
6. Проведення переговорів з ЛПР об'єктів будівництва: Замовник/Інвестор/Девелопер/Генпідрядник.
7. Введення Сегментація Клієнтів, Об'єктів.
8. Пошук та ведення переговорів з постачальниками матеріалів та обладнання. Збільшення рентабельності закупівель.
9. Створення планів компанії щодо обороту/рентабельності робіт, системи ціноутворення, розвитку CRM системи та звітності персоналу.
10. Проведення навчання Техніці продажів.
11. Пошук/підбір/відбір/адаптація/тестування/навчання/мотивація персоналу компанії, розробка KPI.
12. Аналітика ринку товарів та послуг, моніторинг конкурентів.
13. Розробка плану регіонального розвитку підприємства.
14. Контроль ДЗ, трудової дисципліни тощо.
15. Вихід на середньомісячний обсяг монтажу до 10 об'єктів.

Керівник напрямку внутрішні Інженерні Мережі (ОВ ВК)

з 08.2011 по 06.2016 (4 роки 10 місяців)
ГК «Евроізол» / ТМ ЕвроТерм / Адіабата, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Управління роботою персоналу – 14 філій.
2. Розробка/реалізація стратегії спеціалізованого напряму, коротко/довгострокових цілей та завдань.
3. Розвиток/відкриття нових філій та напрямків.
4. Розвиток дилерського напрямку.
5. Контроль оборотності складу, товарних позицій.
6. Ведення Топ-клієнтів. Контролює періодичність закупівель Топ-клієнтів.
7. Підбір/відбір/адаптація/навчання менеджерського персоналу компанії:
- забезпечення необхідного рівня торгового персоналу - знання стратегій, знання продуктів та системи роботи у напрямку;
- Забезпечення ефективності / досягнення KPI, використання потенціалу, завантаження, довгостроковість персоналу в прямому підпорядкуванні;
- визначення оптимальної кількості персоналу у напрямку, виходячи з ринкової ситуації та стратегії напрямку;
- формування плану навчання та розвитку торговельного персоналу напряму;
- Тестування менеджерів знанням Стратегії компанії, знанням. тих. Показників.
8. Контроль функціональних обов'язків підлеглих.
9. Контроль дебіторської заборгованості та виконання договірних зобов'язань клієнтів.
10. Проектне управління топ-об'єктами підприємства.
11. Розробка/запровадження мотивації персоналу (матеріальна/нематеріальна), системи бонусів/штрафів, Стандартів обслуговування клієнтів компанії.
12. Планування бюджету спрямування, контроль виконання планових показників з обороту, рентабельності, особистої результативності менеджерів тощо.
13. Аналіз ринку інженерних систем, пошук нових продуктів, ведення переговорів із представниками заводів-виробників.
14. Маркетингове просування брендів.
15. Проведення стимулюючих/інформаційних Акцій для Клієнтів Компанії.
16. Введення/контроль звітності персоналу.
17. Підготовка директорів філій за напрямком Інженерні мережі.
18. Розробка та пошук нових технологій та інструментів для продажу.
19. Формування/управління ціноутворенням у розрізі брендів напряму внутрішні ІС.
20. Участь щорічних виставках АкваТерм.

Керівник відділу продажу

з 07.2009 по 07.2011 (2 роки)
"Холодотех", ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1.Розробка напрямів розвитку компанії/відділу продажів.
2.Аналітика ринку, моніторинг конкурентів.
3.Ціноутворення.
4.Контроль фінансово-економічних показників компанії за такими напрямками: виконання планів
5.Розробка/проведення акцій, спецпропозицій.
6.Постановка планів відділу продажу коротко (міс.) - довгострокове (рік) з прибутку, обороту валового та оплати, особистих планів менеджерів.
7.Розробка/запровадження «стимулюючої» клієнтської політики для роздрібної торгівлі, дилерів, партнерів.
8.Пошук/проведення переговорів/укладання договорів/збільшення клієнтської бази компанії.
9.Розробка/створення/управління інтернет-магазином.
10.Розробка/запровадження внутрішньої нормативної документації - Стандарти компанії, посадові інструкції, системи бонусів/штрафів тощо.
11.Розробка/запровадження системи мотивації персоналу, бенефітів.
12.Проведення атестацій з «Стандартів обслуговування клієнтів», «Знань технічних характеристик».
13.Контроль за дотриманням трудової дисципліни підлеглими, контроль виконання ними поставлених завдань.
14.Контроль взаєморозрахунків із контрагентами.
15.Розробка/проведення презентацій компанії, участь у щорічних виставках.
16.Ведення маркетингової політики - розміщення реклами, розсилки тощо.
17.Проведення бізнес - тренінгів управлінського персоналу компанії.
18.Формування закупівель товарних груп з урахуванням аналітики оборотності, рентабельності, сезонності.

Керівник комп'ютерного відділу, директор з продажу ІТ

з 01.2008 по 02.2009 (1 рік 1 місяць)
ТД "Ново Стар", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Планування, реалізація напрямів розвитку відділу продажу, персоналу, ринку.
2. Проведення переговорів/укладання договорів із вендорами.
3. Ціноутворення, моніторинг ринку, конкурентів.
4. Створення та проведення акцій, спецпропозицій.
5. Ведення, розвиток роботи з топ-клієнтами.
6. Визначення асортиментного ряду закупівель.
7. Підбір персоналу.
8. Проведення тренінгів для персоналу та управлінського складу компанії.

Керуючий супермаркетом побутової техніки «Фокстрот»

з 01.2006 по 03.2008 (2 роки 2 місяці)
ГК "Фокстрот", Київ (Роздрібна торгівля)

1. Організація/контроль фінансово – економічної діяльності супермаркету.
2. Бюджетне планування.
3. Контроль за дотриманням персоналом корпоративних норм та Стандартів обслуговування покупців.
4. Дотримання правил мерчандайзингу торгової мережі, проведення акцій.
5. Укладання договорів із держструктурами, кредитними операторами тощо.
6. Організація та проведення підбору/адаптації/атестації персоналу.
7. Виконання поточних планів з обороту, прибутку, рентабельності, націнки тощо.
Кількість підлеглих – 57 осіб.

Освіта

НУФВС

Стаціонар. Диплом Спеціаліста з відзнакою, Київ
Вища, з 1991 по 1995 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ГК "Фокстрот" - "Профі Консалтинг": Філософія продажів, Управління результатами, Майстер Управління, Тайм менеджмент

2006 - 2008гг

МП "ЛІТ" Кваліфікація бухгалтер.

12.08.1994р.

Додаткова інформація

Мета - Керівна посада у стабільній Компанії.
Довгострокова співпраця, націлена на отримання результату та професійне зростання.
Сфера та напрямок діяльності/торгівлі принципового значення не мають.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: