Резюме від 22 лютого 2018 PRO

Дука Галина Владимировна

Бухгалтер

Неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
5 грудня 1963 (54 роки)
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 12.2010 по нині (7 років 5 месяца)
ТОВ "ДЕВЕЛОР ЮКРЕЙН", (Послуги)

Єдиний бухгалтер.


Освіта

КІНГ

ІЕФ, Київ

Вища, з 09.1981 по 06.1986 (4 роки 9 месяца)


Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Не чайник! Професіонал.

Додаткова інформація

Дука Галина Володимирівна

Адреса: Київська обл., Києво-Святошинський р-н,
м. Вишневе, вул. Жовтнева, 21 кв. 151
телефон моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження 05.12.1963


П Р О Ф Е С І Й Н І Н А В И К И
Разові замовлення по відновленню обліку та налаштуванню та введенню в експлуатацію прикладної програми 1с на платформі 8.3. різних конфігурацій.
2010 по теперішній час єдиний бухгалтер ТОВ "Девелор Юкрейн"
2010-2011 єдиний бухгалтер ТОВ «ТВ-ІН Медіа Груп»
2009-2010 рр головний бухгалтер (єдиний) ТОВ ВТК «Лагран»
2007-2008 рр. : головний бухгалтер ДП «Державний центр економіки освіти і науки» МОН України
2001-2007 рр. : головний бухгалтер ДП «Державний центр прикладних інформаційних технологій» МОН України
2000-2001 рр. : заступник головного бухгалтера ДП «Освіта-Центр»
1998-2000 рр. : бухгалтер ДП «Освіта»
1994-1997 рр. : начальник відділу організації та оплати праці Вишнівського ливарно- ковальського заводу (ДАХК «АРТЕМ»)
1991-1994 рр. : економіст з оплати праці вищезазначеного заводу
до 1991 р інженер - програміст з експлуатації ЕОМ
О С В І Т А
1.Київський державний інститут житлово-комунального господарства. Спеціальність «Облік і аудит» (Київ, 1997-1998).
2.Київський інститут народного господарства ім. Д.С.Коротченка. спеціальність «Організація механізованої обробки економічної інформації» (Київ, 1981-1986)

С Ф Е Р А Д І Я Л Ь Н О С Т І
•займалася бухгалтерським обліком практично усіх ланок у відповідності до вимог П(С)БО : ТМЦ, основних фондів та нематеріальних активів, розрахунків з контрагентами, розрахунків з підзвітними особами, заробітної плати, банківських і касових операцій, цільового фінансування, оптової торгівлі, ЗЕД (імпорт та експорт товрів та послуг), надання послуг в т.ч. нерезидентам та ін.;
•вела податковий облік на підприємстві за загальною системою оподаткування;
•розробляла облікову політику підприємства;
•приймала участь у нарадах;
•складала документи, ділові папери (службові записки, листи, накази, договори в т.ч. колективні);
•організовувала роботу бухгалтерії підприємства (5 осіб підлеглих).
ВМІННЯ, НАВИКИ, ЗДІБНОСТІ
Маю навики роботи на комп’ютері як досвідчений користувач (WORD, EXEL, 1С:Підприємство 7.7, 1С:Бухгалтерія 8.3, 1С 8.3 Управління Торговельним Підприємством ,1С:Торгівля і склад, 1С Комплексний облік для бюджетних установ 8.3, перехід на редакцію 2.0, установка платформи 8.3, оновлення релізу інформаційної бази, створення нової інформаційної бази, поділ однієї ІБ на дві при потребі виділення окремої юрособи із спіьної ІБ, перехід з базової версії до проф., первинне налашування параметрів обліку, M.E.DOC, 1с-звіт, Мережа (ДКСУ), ЛІГА, Клієнт-Банк, інтернет, електронна пошта, електронна звітність).
Маю досвід роботи з Державним казначейством.
Знаю ПСБО та податкову систему України.
Знаю кадрове діловодство та положення КЗпП України.
Маю непогані організаторські здібності.
Володію широким кругозором, ерудована.
Легко встановлюю контакти з широким колом осіб.
Досконало володію українською та російською мовами.
Про себе: не палю, зовсім не вживаю спиртного, люблю свою професію.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: