Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 квітня 2023 PRO

Павло

Директор (антикризове управління, стандартизація процесів, франчайзинг)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор (проектні роботи)

з 01.2018 по 03.2019 (1 рік 2 місяці)
Ресторан «СКОТИНА»; Група ресторанів «Ельгреко», «Франкова кузня»; Ресторан «SINATRA», Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

Ресторан «СКОТИНА» - директор.
Операційне управління, антикризове управління, зменшення витрат, зміна меню.

Група ресторанів «Ельгреко» «Франкова кузня» -директор.
Операційне управління, Розробка концепції, впровадження бюджетування, планування, системи стимулювання. Повний ребрединг закладу.

Ресторан «SINATRA» - директор.
Операційне управління, Розробка концепції, прописання та впровадження всіх основних стандартів, навчання персоналу, побудова фінансової моделі, відкриття ресторану.

Директор ресторанної мережі

з 07.2015 по 07.2017 (2 роки)
Мережа ресторанів «Crazy Town», Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Операційне управління.
2.Впровадження планування продажів та всіх основних показників діяльності.
3.Формування меню.
4.Управління собівартістю страв.
5.Ціноутворення.
6.Впровадження бюджетування, cashflow, прогноз прибутковості.
7.Зміна подачі став, управління асортиментом.
8.Зміна існуючої та впровадження нової системи оплати праці та стимулювання, впровадження КРІ.
9.Впровадження та формування управлінського обліку у ресторанах.
10.Встановлення норм, планування, контроль усіх витрат по всім статтям витрат.
11.Навчання персоналу.
12.Відкриття нового ресторану.
13.Участь в оформленні юридичних і дозвільних документів.
14.Підбір і навчання керівного персоналу мережі.
15.Відкриття нових каналів продажу.
16.Відкриття, управління та виведення на рівень беззбитковості (самоокупності) «заготівельних цехів».
17.Автоматизація та формалізація основних процесів у ресторанах.
18.Збільшення прибутковості підприємства на 63,46%.

Директор

з 02.2014 по 02.2015 (1 рік)
Мережа ресторанів "Хінкальня", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Операційне управління базовими ресторанами франчайзингової компанії.
2.Бюджетування.
3.Контроль інвентаризації.
4.Контроль усіх основних фінансових показників.
5.Розробка та впровадження системи стимулювання та оплати праці.
6.Розробка та впровадження усіх основних документів для початку франчайзингу.
7.Підбір та навчання персоналу.
8.Впровадження та розробка основних стандартів компанії.

Директор ресторанної мережі Сelentano

з 01.2013 по 01.2014 (1 рік)
FFS, Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

6 базових ресторанів. 227 підлеглих.
(мережа ресторанів «Челентано», «Яппі», «Кумпель», ресторанте «Сelentano»)
1.Операційне управління основними ресторанами франчайзингової мережі. (Піца Сelentano).
2. Планування, річне бюджетування та контроль усіх показників діяльності ресторанів.
3.Атестація, підбір керівного складу усіх закладів.
4. Формалізація усіх процесів у ресторані.
5. Удосконалення систем контролю якості сировини та готової продукції.
6. Розробка, зміна систем оплати (мотивації) праці персоналу.
7. Аналіз роботи підлеглих ресторанів.
Досягнення: виведення підлеглих підприємств на планові показники прибутковості.
Повне управління новим форматом ресторану мережі.
Початок впровадження заходів, які у майбутньому вивели новий ресторан на рекордні показники дохідності та прибутковості в Україні у даному сегменті.
Впровадження у підконтрольних ресторанах єдиної системи управління абсолютно всіма процесами.
Повна формалізація усіх процесів на базі програми «крок за кроком».

Співвласник, виконавчий директор

з 12.2008 по 07.2015 (6 років 7 місяців)
ТзОВ "Фабрика Пончиків", Львів (Харчова промисловість)

Завдання: відкриття та запуск підприємства.
Досягнення:
1.Організація виробництва.
2.Формування виробничого процесу.
3.Формування та розробка асортиментного портфелю.
4.Підготовка нормативно-технічної документації.
5.Управління поставками сировини.
6.Управління виробництвом.
7.Управління логістичними процесами (постачання сировини та збут).
8.Формування відділу збуту.
9.Вихід на планові об'єми реалізації через 2 місяці після запуску виробництва.
10.Управління виробництвом та збутом.
11.Звітність перед державними органами.

Директор управління реалізації (управління відділами збуту, 14 заводів)

з 08.2007 по 12.2008 (1 рік 4 місяці)
ВАТ “Концерн “Хлібпром”, Львов (Харчова промисловість)

ВАТ “Концерн «Хлібпром» (виробництво хлібобулочних виробів, торгівельна мережа (145 власних торгових точок), (14 хлібозаводів), виробництво борошна усіх сортів).
Досягнення:
1.Створення управління.
2.Формування (реструктуризація) відділів збуту.
3.Зміна системи оцінки роботи персоналу.
4.Впровадження (зміна) звітності перед центральним офісом.
5.Зміна принципів роботи відділів збуту.
6.Впровадження напівавтоматичної системи ціноутворення.
7.Впровадження єдиних принципів реалізації (системи знижок, управління дебіторською заборгованістю, повернення) на всіх підприємствах.
8.Впровадження системи лояльності (збільшення клієнтської бази на 11,3%).
9.Впровадження системи по роботі з дебіторською заборгованістю (зменшення на 20,5%).
10.Антикризове управління ВАТ «Калушський хлібозавод» (виведення підприємства на планові показники діяльності).
11.Затвердження бюджетів підпорядкованих підрозділів підприємств (логістичні підрозділи, склади, відділи збуту).
12.Удосконалення системи оплати праці (розробка та впровадження систем мотивації персоналу).
13.Аналіз та управління основними каналами збуту.
14.Ведення переговорів із мережевими клієнтами по Західній, Центральній, Північній Україні.

Перший заступник генерального директора

з 03.2007 по 08.2007 (5 місяців)
Торгівельна мережа «Будівельні технології ХХІ століття», Львов (роздрібно-гуртова торгівля будівельно-оздоблювальними матеріалами)

Досягнення:
1.Формалізація (формалізація, структурування, оптимізація) усього торгово-технологічного процесу.
2.Впровадження системи стимулювання персоналу.
3.Впровадження системи управління асортиментом та товарними запасами.
4.Впровадження системи моніторингу та ціноутворення.
5.Формування рекламної кампанії.
6.Відкриття напрямку В2В.
7.Впровадження мерчандайзингу у ТТ.
8.Впровадження електронних систем звітності.
9.Збільшення товарообігу на 17%.
10.Збільшення середнього чеку на 10%.
11.Бюджетування (впровадження).

Заступник генерального директора з роздрібної торгівлі та маркетингу, потім директор із маркетингу.

з 11.2004 по 03.2007 (2 роки 4 місяці)
Корпорація «ЕкоЛан», Львов (виробництво хлібобулочних та кондитерських виробів, торгова мережа)

Обов'язки: безпосереднє керівництво мережею із 107 магазинів.

Досягнення:
1. Зміна системи управління роздробом.
2.Впровадження (вдосконалення) системи контролю та звітності.
3.Формування кадрової політики у роздрібній торгівлі.
4.Створення та впровадження стандартів мерчандайзингу, обслуговування у магазинах.
5.Коучинг.
6.Збільшення товарообігу на 25 % (у базових цінах).
7.Збільшення кількості постійних клієнтів на 9.7 %.
8.Збільшення середнього чеку на 15%.
9.Досягнення планового рівня прибутковості.
10.Відкриття нових магазинів, кафе.
11.Розробка та впровадження системи франчайзингу.
12.Відкриття 5-ти магазинів (франчайзинг) за три місяці роботи проекту.
13.Відкриття додаткових джерел прибутку.



09.2004-08.2005 - Корпорація «ЕкоЛан»
Посада – директор з маркетингу.
Досягнення:
Досягнення:
1.Створення відділу маркетингу.
2.Проведення усього комплексу маркетингових досліджень.
3.Створення та управління бюджетом маркетингу і реклами.
4.Проведення повноцінної рекламної кампанії (впізнаваність торгової марки з 45% до 97%).
5.Реєстрація усіх торгових знаків компанії.
6.Створення відділу збуту (В2В) (рибний напрямок).
7.Реструктуризація систем збуту - В2В (хлібний напрямок).
8.Створення тактичного та стратегічного плану розвитку корпорації (хлібний напрямок).
9.Впровадження стратегії лідерства.
10.Відкриття та технічне управління торговими представництвами (хлібний напрямок).
11.Репозиціонування.
12.Оцінка роботи персоналу з відділів збуту.
13.Тестування нових асортиментних продуктів та упаковки.
14.Створення системи виведення нових продуктів на ринок.
15.Досягнення беззбитковості відділу маркетингу.

Маркетинг-директор, заступник директора

з 07.2001 по 08.2004 (3 роки 1 місяць)
ТзОВ «Торгівельна мережа «Десятка»», Львов (гуртово-роздрібна торгівля будівельно-оздоблювальними матеріалами)

Посада – маркетинг-директор, заступник директора (01.02.2003-08.2004)
Посада – керівник відділу маркетингу та реклами (07.2001-02.2003)
Основні завдання: створення відділу маркетингу підприємства; маркетингові дослідження; ціноутворення (проведення повного циклу ціноутворення); внутрішня аналітика; реклама та PR; брендінг; рекламна аналітика; сегментація ринку; стратегічне планування.

Маркетолог

з 11.1999 по 07.2001 (1 рік 8 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Риб», Львов (імпорт, торгівля комплектуючих до автотранспорту)

Основні завдання: організація структури маркетингу на підприємстві; проведення маркетингових досліджень (збір первинної та вторинної інформації); сегментація ринку.

Менеджер

з 05.1999 по 11.1999 (6 місяців)
ПП «Виробничо-комерційна фірма «Будмаркет»», Львов (гуртово-роздрібна торгівля будівельно-оздоблювальними матеріалами)

Основні завдання: залучення нових клієнтів компанії; створення бази даних клієнтів компанії; робота з первинною товарною документацією.

Освіта

Львівський інститут менеджменту

LIM BS програма МВА, Львов
Вища, з 2005 по 2007 (1 рік 11 місяців)

Національний університет ім. І. Франка.

Факультет – облік та аудит. Спеціальність – менеджер організації., Львов
Вища, з 1999 по 2003 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

Знання офісних програм Антикризове управління Стандартизация процессов

Додаткова інформація

Водительское удостоверение- категория «В»

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати