Резюме від 12 липня 2017 PRO

Медяновская Виктория Юрьевна

Главный бухгалтер, заместитель, 8 500 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
9 травня 1968 (49 років)
Місто:
Сєверодонецьк


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 05.2006 по нині (11 років 2 місяці)
ТОВ, Северодонецк (оптова торгівля продуктами хімічної промисловості, транспортні послуги,)

Працювала:
з травня 2012 р. - головний бухгалтер - загальна система оподаткування, оптова торгівля продуктами хімічної промисловості, транспортні послуги, експорт, імпорт, операції з валютою
листопад-грудень 2011р. - головний бухгалтер ТОВ "Армотек" (виробництво сухих будівельних сумішів та промислових підлог)
з 2010р. до 03.06.2011 – головний бухгалтер за сумництвом у ТОВ «Сервіс Лайн» ( готельний бізнес, обслуговування торгівельних
приміщень). Загальна система оподаткування, закордонні
інвестиції,ліквідація підприємства.
2005-2006 - бухгалтером у ПП Верещака А.А. (автоматизація
технологічних процесів у хімії та металургії, програмне
забезпечення). Єдиний податок, нарахування заробітної
плати, здавання звітності у фонди та податкову інспекцію,
скаладання типових угод.
2006 - 2011р.р. Головний бухгалтер ТОВ "Аскон" ЛТД:
Загальна система оподаткування,
- нарахування та видача заробітної плати, відрядження,
- авансові звіти, акти виконаних послуг, облік основних фондів, амортизація,
- облік банківськіх та касових операцій,
- ВЕД-послуги, продаж - покупка валюти, експортні, імпортні операції
- розрахунки з замовниками та постачальниками,
- складання та здача податкових, статистичних звітів, звітів у фонди соціального
страхування,
- управління грошовими потоками, організація та ведення внутрішньогосподарського
та податкового обліку у відповідності до податкового законодавства України,
- робота з первинними документами, первинний та подальший контроль за їх
відображенням в бухгалтерському та податковому обліку та звітності,
- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості,
- перерахування податків, обов’язкових платежів та внескі убюджет та фонди,
- проведення щорічної інвентаризації основних засовів та нематеріальних активів,
- кадрова документація
1997 - 2003 - приватний підприємець - торгівельний павільон - торгівля продуктами харчування


Освіта

ІПДНО СНУ

Спеціалист з фінансів, Сєвєродонецьк

Вища, з 09.2003 по 07.2005 (1 рік 10 місяців)

у 1993р. закінчила РФ ДХТІ за специальністю інженер хімік-технолог


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Word,Excel , e-mail, 1С-7.7; 8.2; електронний кабінет платника податків, Клієнт-банк, M.E.doc, Податкова звітність, офісні програми
  • - Word, ,Excel, 1С-8.2,1С-7.7; електронни, Клієнт-банк, ЕЦП (7 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.

Знання мов

  • Английский, французский — початковий

Рекомендації

  • Верещака Анатолий Николаевич
    Директор, ООО МНПП "АСКОН" ЛТД, (050)9653957

Додаткова інформація

Працювала:
з травня 2012р. - головний бухгалтер ТОВ "Продмашстрой" (оптова торгівля хімічною продукцією, вантажеперевезення)
листопад-грудень 2011р. - головний бухгалтер ТОВ "Армотек" (виробництво сухих будівельних сумішів та промислових підлог)
з 2010р. до 03.06.2011 – головний бухгалтер за сумництвом у ТОВ «Сервіс Лайн» ( готельний бізнес, обслуговування торгівельних приміщень). Загальна система оподаткування, закордонні інвестиції,ліквідація підприємства.
2005-2006 - бухгалтером у ПП Верещака А.А. (автоматизація
технологічних процесів у хімії та металургії, програмне забезпечення). Єдиний податок, нарахування заробітної плати, здавання звітності у фонди та податкову інспекцію, скаладання типових угод.

Маю досвід: - роботи керівником;
- роботи з комп’ютером (World, XL, e-mail, офісний пакет та кадрова документація);
- знання бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, національних стандартів бухобліку;
- знання загальної систами оподаткування, єдиний податок, оподаткування фізичних осіб підприємців;
- роботи у програмі 1С-бухгалтерія 7.7, 8.2; Податкова звітність; електронний кабінет платника податків, Ліга – Закон, Клієнт-банк, M.E.doc

- ВЕД – послуги; експорт та імпорт продукції, покупка та продаж валюти
- складання та здача бухгалтерських, фінансових, податкових,
статистичних звітів, звітів у фонди соціального страхування;
- складання типових договорів,
- забезпечення мінімізації фінансових втрат підприємства;
- фінансовий аналіз та фінансове планування на підприємстві;
- діловодства з використанням комп’ютерної техніки;
- водійське посвідчення (досвід 20 років)

Ділові якості: цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, працьовитість, гнучкість, здатність легко та швидко навчатись, охайність, пунктуальність, ретельність, здатність
працювати у команді. 7


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: