Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Людмила

Помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 01.2018 по 04.2024 (6 років 3 місяці)
медичний центр Цертус, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Планування та організація робочого графіку керівника
- Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій
- Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів
- Ведення листування
- Прийом та перевірка документів на підпис керівником
- Підготовка інформації, звітів
- Забезпечення та організація необхідних комунікацій в компанії.
- Забезпечення потреб робочого місця керівника та адміністраторів (контроль наявності канцтоварів, води, посуду)
- Координація роботи клініки
- Прийом і видача готівкових коштів, оформлення касових ордерів
- Робота з касою, оформлення касових чеків
- Ведення касової книги, зшивання касових документів
- Контроль за дотриманням ліміту готівки
- Здійснення інкасації коштів каси

Лаборант

з 01.2018 по 01.2021 (3 роки)
Національна Медична Академія Післядипломної Освіти імені П. Л. Шупика кафедра комбустіології пластичної хірургії, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Ведення документації циклів навчання курсантів
- Ведення журналів відвідування
- Ведення відомостей заліків курсантів

Секретар

з 11.2014 по 03.2022 (7 років 4 місяці)
Всеукраїнська асоціація пластичних, реконструктивних та естетичних хірургів, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Ведення обліку членів асоціації
- Приймання участі у конгресах та з'їздах

Адміністратор клініки

з 04.2007 по 12.2017 (10 років 8 місяців)
Certus, Медицинский центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Запис та обслуга клієнтів
- Надання необхідної інформації про послуги клініки
- Проведення розрахунків клієнтів
- Забезпечення життєдіяльності клініки
- Підтримання чистоти і порядку в клініці

Досягнення: збільшення кількості постійних клієнтів: побудова довірливих відносин з колегами і керівництвом.

Освіта

Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Мікробіологія і вірусологія, Київ
Вища, з 2007 по 2013 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг для адміністраторів медичних центрів «Особиста ефективність в роботі з клієнтами»(Київ)

2016 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word Продуктивність Комунікабельність Відповідальність Здатність до навчання MS Office Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Оперативність Організованість Неконфліктність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

- Знання комп’ютера: впевнений користувач (MS Office, Word, Excel, Internet, E-mail);
- Амбіційна, мотивована, маю відмінні лідерські якості — управління проєктами/процесами, прагну до успіху власного, як і компанії в якій працюю;
- Впевнена в собі — я не боюся ставити питання;
- Незалежна — вмію проявити ініціативу коли це доречно;
- Спокійна, володію високою стресостійкістю та навичками раціонального управління часом;
- Особисті дані : логічне мислення, креативність і рішучість — вмію швидко реагувати на ситуацію і приймати рішення;
- Дбаю про добру атмосферу і комунікацію в колективі, кооперативна — вмію працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: