Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Костянтин

CEO, COO

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса, Полтава, Рівне, Черкаси, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Генеральний директор

з 03.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
Фруктовий Караван, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•керівництво всіма службами компанії (фінансова служба, маркетинг, складська, транспортна логістика, закупівля, продажі, технічна служба). Більше 100 осіб у підпорядкуванні;
•створення регламентів для роботи та взаємодії структурних підрозділів;
•ефективна реорганізація структури підприємства;
•управління та мотивація команди, впровадження системи KPI;
•запровадив процес бюджетування;
•розвиток сегменту продаж B2B, B2C, B2G;
•контроль закупівлі та реалізації продуктів харчування через власну торгівельну мережу (16 фірмових магазинів);
•оптимізація складських операцій (сортування, пакування) для покращення якості продукції;
•зменшення собівартості товарного асортименту за рахунок залучення прямих імпортерів;
•розширення клієнтської бази каналу HoReCa вдвічі,
розвиток дилерської мережі, підписання контрактів та організація збуту продукції, організація та контроль своєчасних відвантажень продукції, формування та розширення зв’язків з партнерами, моніторинг конкурентів.
•оптимізація маршрутів служби доставки (власний автопарк);
•підбір персоналу та контроль стажування, адаптації ;
•участь в розробці бізнес-планів компанії;
•запуск проекту по продажу франшизи компанії (управління проектом: продукт, навчання, маркетинг, продажі, розробка, фінанси, HR);
•забезпечення збільшення обсягів продажів (впровадження програми лояльності Uployal);
•пошук методів масштабування доходів та прибутковості бізнесу;
•розвиток місії компанії – культура споживання овочів та фруктів, як цінність збалансованого харчування та екологічності.

Генеральний директор

з 06.2021 по 12.2021 (6 місяців)
ТОВ «Safe Glass Factory» (виробництво та дистрибуція автомобільного скла по європейським технологіям), Бердичів (Машинобудування)

•забезпечення ефективної та безперебійної роботи підприємства;
•контроль показників: коефіцієнт використання виробничих потужностей, рівень виконання замовлень клієнтів, операційний прибуток та ін.;
•операційний контроль за наступними напрямками: закупівля, логістика (складська, транспортна), департамент якості ГП, технічний департамент, комерційний департамент, фінансовий департамент;
•організація та управління процесами виробництва;
•розробка, модифікація та супровід регламентів, стандартів роботи, управління клієнтською базою, визначення фокусних та ключових замовників, формування стратегії роботи з ними;
•розвиток експортних продажів (Молдова, Польща);
•управління та контроль виконання проекту по імплементації Bitrix24;
•координація відкриття дистриб’юторських центрів в Дніпрі, Запоріжжі, Харкові, Львові, Одесі та Миколаєві, а також відкриття магазинів фірмової мережі в Бердичеві та Житомирі;
•ефективна реорганізація структури компанії;
•підбір кваліфікованого персоналу (хедхантинг ключових фахівців: технічний директор, головний технолог, головний конструктор); проведення навчання та адаптації для керівних позицій;
•підготовка та впровадження КРІ для менеджерів з продажу;
•забезпечення виконання плану продажу;
•впроваджено ряд дій по збільшенню обсягів виробництва (на 15%) та зменшенню кількості браків (за 3 місяця з 12% до 7%);
•впровадження системи ощадливого виробництва, учасник Кайдзен Клубу Україна;
•організація роботи структурних підрозділів (до 300 чоловік у підпорядкуванні).

Директор заводу

з 02.2019 по 04.2021 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «Бердичівський хлібозавод» (Холдинг «Хлібні інвестиції»), Бердичів (Харчова промисловість)

•забезпечення ефективної та безперебійної роботи хлібозаводу, виробництво та реалізація 25 тонн/добу хлібобулочних та кондитерських виробів;
•реорганізація напрямків виробництва, реалізації, закупівель, введення регламентів робіт для співробітників та взаємодії між службами;
•впровадження системи ощадливого виробництва, Lean;
•впровадження тендерних закупівель;
•розширення покриття збуту хлібобулочних виробів на Вінницьку (1,5 тонн / день) та Хмельницьку областей (1 тонна/ день);
•розширення фірмової мережі з 28 до 37 магазинів по Житомирській області та Бердичівському району
•співпраця з національними та локальними мережами: АТБ, Сільпо, Полісся Продукт, ГК «Альянс», Фора, Фуршет, Наш Край, Spar та ін.;
•розвиток сегменту продаж B2B, B2C, B2G;
•розширення каналу HoReCa;
•запровадження нових видів продукції: запуск лінії (виробництво лавашу,4 рецептури) з «нуля» (зараз відвантажуємо 30 тонн / місяць);
•запуск реалізації в фірмовій мережі супутніх товарів (бакалія), що збільшило прибуток на 20%;
•отримання НАССР на виробництві;
•перехід на 100% пакування товарів, у тому числі, зміна пакувального матеріалу, дизайну, закупка Flow-pack обладнання;
•скорочення кредиторської заборгованості по сировині на 36%, а дебіторської заборгованості по retail на 20%;
•оптимізація маршрутів служби доставки (власний транспорт, 90 одиниць) та контроль показника Customer Service Level, що збільшило кількість відвантажень продукції на 10%;
•оновлення транспортних засобів для розвезення ГП, а також встановлення дизельної та газової АЗС на території підприємства для заощадження коштів на пальне;
•навчання персоналу (більше 400 осіб в операційному підпорядкуванні), меценатство (створено футбольну команду «Цар Хліб»), партнерство, участь та перемога в заходах Всеукраїнської асоціації пекарів.

Директор департаменту логістики та закупівель

з 03.2018 по 01.2019 (10 місяців)
Барком (ТМ «Родинна ковбаска»), Львів (Харчова промисловість)

•управління логістичними процесами щодо забезпечення 11 областей України продукцією (понад 200 магазинів);
•оперативне керівництво 5 відділами (складська, транспортна, розподільча логістика, закупівлі та продажу);
•координація роботи власного автопарку та орендованих автомобілів (понад 200 транспортних засобів від 2 до 20 тонн, спецтехніки, комбайнів та ін.);
•скорочення кількості повернення готової продукції на 3% за рахунок відмови від неефективних складів - впровадження cross-dock;
•установка термологерів і холодильного обладнання на автомобілі, аудит температурних режимів складів;
•централізація закупівель через департамент логістики;
•управління персоналом (більше 200 чоловік в операційному підпорядкуванні).

Директор заводу – антикризовий менеджмент

з 03.2016 по 09.2017 (1 рік 6 місяців)
ДП «Мілкіленд-Україна» | «Роменський молочний комбінат» |, Ромни (Харчова промисловість)

•запровадження ефективного бюджетування: отримання актуальних даних по формуванню собівартості продукції, зроблено калькуляцію на всю лінійку продуктів, відмова від SKU, які не генерують дохід;
•координування процесу отримання євро номеру (1 з 5 заводів на той момент в Україні), що дозволило підприємству експортувати ГП;
•введення точок контролю на всіх виробничих процесах;
•ефективна робота з втратами на виробництві (сировина,упаковка);
•впровадження механізмів і процедур, які дозволили економити близько 30% на втратах (газ, вода і електроенергія);
•збільшення оборотного капіталу заводу за рахунок продажу застарілого обладнання (танки-охолоджувачі, «молоковози»), а також реалізовано близько 200 тонн металобрухту;
•виявлення і усунення причини втрат на виробництві;
•оптимізація складської логістики, зниження кількості запасів в середньому в 3 рази;
•запровадження давальницької схеми роботи з постачальниками;
•зниження транспортних витрат на 20% за рахунок оптимізації транспортного парку та відмова від неефективних маршрутів;
•впровадження системи щоденних нарад з доповіддю план / факт для налагодження комунікації між керівниками структурних підрозділів;
•управління персоналом (більше 400 чоловік в операційному підпорядкуванні).

Операційний директор

з 12.2014 по 03.2016 (1 рік 3 місяці)
ГК «Глобино» | «Глобинський маслосирзавод», Глобине (Харчова промисловість)

•за 1,5 року збитковий завод виведений на 10-мільйонний прибуток;
•ефективна робота з втратами на виробництві(сировина,упаковка);
•оптимізація організаційної структури, за рахунок чого зменшено навантаження на «ФОП» ( 17%), переведено співробітників на погодинну оплату праці, впроваджено KPI;
•розробка і реалізація стратегії закупівель, що дозволило знизити собівартість готової продукції та збільшити прибуток заводу на 20%;
•розроблено та впроваджено план розширення виробництва, оновлено виробниче обладнання;
•внесення змін в процес роботи департаменту контролю якості, що зменшило повернення ГП від продуктових мереж з 3% до 1,5%;
•мінімізація дебіторської заборгованості за рахунок повернення більше 4 млн.грн

Директор департаменту закупівель

з 09.2012 по 02.2014 (1 рік 5 місяців)
СВК «Молоко-Країна», ДП «Мілкіленд-Україна", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•проведення тендерів, контроль закупок, постачання сировини на виробничі майданчики.
•управління запасами, аналіз ринку, вибір постачальників та укладання контрактів;
•автоматизація процесу закупівель;
•за рахунок ряду програм було привернуто більше 4 тисяч членів молочного кооперативу за 1 рік;
•формування закупівельної політики, яка приносила на 80 тонн / добу молока більше прогнозованих обсягів;
•впровадження ISO, регулярних контрольних приймань молока (сировини) за кількісними та якісними показниками;
•оптимізація логістики збирання молока, що знизило транспортні витрати на 10%;
•результат діяльності: збільшення оборотності складських запасів. Зменшення закупівельних цін на сировину, шляхом тендерних закупівель.

Керівник відділу закупівель сировини

з 03.2001 по 09.2012 (11 років 6 місяців)
ПАТ «Галактон», Danone-Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

•за 3 роки з позиції спеціаліста по закупівлі молока сировини, (оцінка якості безпосередньо на фермах, надання консультаційних послуг при лікуванні великої рогатої худоби), перейшов на позицію начальника відділу закупівель молока сировини та молочних інгредієнтів;
•в період дефіциту сировини на внутрішньому ринку уклав договори з постачальниками з Прибалтики та Голландії, таким чином організував безперебійне забезпечення сировиною виробництво;
•керував повним циклом закупівель, а також транспортною та складською логістикою;
•координував процес перепродажу надлишків сировини (СОМ, масло, вершки..);
•впровадив проект з розвитку фермерських господарств, що знизило вплив сезонності на поставки молока;
•координував проект по запуску лінії дитячого харчування, в тому числі привернув господарства зі статусом сировини для дитячого харчування (Українська Молочна Компанія, АФ «Плешкані») більше 40 тонн / добу.

Освіта

Університет економіки та права "КРОК"

Менеджер з логістики, Київ
Вища, з 2008 по 2011 (3 роки)

Національний Аграрний Уніврситет

Лікар ветеринарної медицини, Київ
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Програма «МВА General Intensive. Логістика», бізнес-школа «City Business School»

2023, 12 месяцев

Знання і навички

MS Office CRM Ведение переговоров Бухгалтерский учет Управление производством Формирования слаженной команды Знание базы агрохозяйств по всей Украине Бизнес-планирование, производственное планирование Закупки и снабжение производства Управление командой от 5 до 450 человек

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

•16 років досвіду роботи у виробничо-торгівельних підприємствах міжнародного та національного рівнів, з яких більше 5 років на позиціях СЕО та СОО;
•антикризове управління підприємствами, підвищення рентабельності бізнесу;
•запуск компаній з «нуля»;
•підвищення комерційної ефективності бізнесу;
•впровадження ощадливого виробництва;
•планування та організація виробничих процесів;
•скорочення матеріальних, фінансових і трудових витрат на виробництві;
•зниження собівартості ГП;
•впровадження та вдосконалення системи якості на виробництві;
•проведення переговорів на рівні ТОП-менеджменту компаній, таких як: АТБ, Сільпо, Cargill, ЛС-ТРАНС, McDonald's, Терра Фуд, Лакталис Украина, PepsiCo, UkrLandFarming, Кернел, Клуб Сыра, Астарта-Киев, Tetra Pak, Chr. Hansen, ИКФ Сервис;
•управління командами понад 400 осіб.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: