Резюме від 3 жовтня 2017

Лукаш Тетяна Віталіївна

Специалист отдела кадров (инвалид)

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
6 червня 1982 (35 років)
Місто:
Київ

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

П.І.Б. Лукаш Тетяна Віталіївна
Дата народження 06. 06. 1982 р.
Місце проживання м. Київ
Мобільний телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажана посада інспектор з кадрів (зараз на пенсії)
Сімейний стан заміжня
Освіта:
1999-2004 Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу. Спеціальність «Бухгалтерський облік»
Досвід роботи:
10.08.2010 - 02.04.2015 Державна служба посада: Начальник відділу взаємодії з роботодавцями.
Функції: Тісна співпраця з державними органами району. Організація та приймання участі у масових заходах (ярмарки вакансій, семінари тощо). Прийняття управлінських рішень. Контроль та виконання планових показників.

27.11.2008- 09.08.2010 Страхова компанія ТДВ «СК «Індіго»
Посада: Заступник начальника Відділу по роботі з персоналом
Функції: Оформлення наказів на прийом, звільнення, переведення;
•оформлення наказів на відпустки та ведення обліку відусток;
•оформлення трудових книжок;
•обрахунок робочого часу (ведення табелю);
•облік листів непрацездатності та складання протоколів по тимчасової втраті непрацездатності; (акти про нещасні випадки, при потребі)
•оформлення та здача звітів у центр зайнятості ( 5-ПН, 3-ПН – регулярно, 2-ТМ, 4-ПН – за потребою);
•формування та ведення особових справ працівників;
•формування первинної документації для прийняття роботу (резюме, заява);
•знання КЗпП;
•складання штатного розпису;
•оформлення договорів про виконання робіт;
•акти виконаних робіт;
•оформлення трудових договорів, договорів про матеріальну відповідальність
Робота з фондом соціального страхування від нещасних випадів
Оформлення медичної страховки
16.11.2006 - 26.11.2008 Страхова компанія «VAB Страхування»
Посада: Начальник відділу обліку кадрів
Функції: Оформлення наказів на прийом, звільнення, переведення;
•оформлення наказів на відпустки та ведення обліку відусток;
•оформлення трудових книжок;
•обрахунок робочого часу (ведення табелю);
•облік листів непрацездатності та складання протоколів по тимчасової втраті непрацездатності;
•оформлення та здача звітів у центр зайнятості ( 5-ПН, 3-ПН – регулярно, 2-ТМ, 4-ПН – за потребою);
•формування та ведення особових справ працівників;
•формування первинної документації для прийняття роботу (резюме, заява);
•знання КЗпП;
•складання штатного розпису;
•оформлення договорів про виконання робіт; (чисельність працівників 250 чоловік)
Розробка положення з матеріальної відповідальності, розробка договорів про матеріальну відповідальність, розробка положення про оплату праці.Участь у HR-процедурах компанії. Виконання обов’язків начальника Відділу підбору персоналу на час його відсутності.
21.03.2003 -15.11.2006 Шевченківський районний центр зайнятості
Посада: Спеціаліст першої категорії відділу по взаємодії з роботодавцями.
Функції: Аналіз потреби підприємств у робочій силі та надання даних відділу статистики, моніторингу та прогнозування пропозицій про встановлення квоти робочих місць для працевлаштування соціально незахищених категорій громадян. Збір інформації про вакансії з підприємств, організацій та установ. Приймала статистичну звітність за формою 3-ПН- «Звіт про наявність вакансій», а також форму 1-ПН – «Відомість про прийнятих працівників».
Посада: Провідний спеціаліст відділу по взаємодії з роботодавцями.
Функції: Укладання договорів на створення додаткових робочих місць за рахунок надання дотацій підприємства. Здійснювала підготовку та передачу договорів з роботодавцями на створення додаткових робочих робочих місць за рахунок надання дотацій до міського центру зайнятості.
Посада: Головний спеціаліст відділу по взаємодії з роботодавцями.
Функції: Надання консультаційних послуг підприємствам, установам та організаціям з питань законодавства про зайнятість. Регулярно працювала з кадровою документацією (заповнювала трудові книжки, оформлювала накази на прийом, звільнення та відпустки працівників). Спільно з відділом сприяння зайнятості та організації працевлаштування проводила відбір безробітних (в т.ч на конкурсній основі) для комплектування підприємств на їх замовлення. Відвідувала підприємства, організації з метою налагоджування взаємодії щодо виявлення вакансій, можливості укладання договорів на громадській роботи. Брала участь у масових заходах центру зайнятості (ярмарках вакансій, днях роботодавця).

Особисті якості
Самостійна та відповідальна. Комунікабельна в спілкуванні. Маю здібності до швидкого навчання. Уміння працювати в команді,бажання працювати.
Додатково
Українська та російська – вільно, маю навички роботи з комп’ютерними програмами «Windows’2000”, Internet.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: