Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 10 квітня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1325332

Митний декларант, менеджер, економіст, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Національний університет водного господарства та природокористування

Економіст, Рівне
Вища, з 1992 по 1998 (5 років 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

курси митних декларантів

2003

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Знання офісних програм MD Info

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Юрко Оксана Василівна

Юрко Оксана Василівна

Нач.бюро збуту, ЗАт "Рівненський ливарний завод"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Професіональна діяльність:
січень 2015-квітень 2021р – економіст-менеджер відділу постачання ФОП Ільчук В.М.
Функціональні обов’язки:
-замовлення матеріалів у постачальника, контроль їх отримання;
-розрахунок планових затрат та складання калькуляції на продукцію, що виробляється;
-розрахунок фактичної собівартості продукції і т.д.
-оформлення пакету документів для проведення експортно-імпортних операцій

квітень 2013 -січень 2015р – начальник планово-економічного відділу ТОВ «ПКБ «УМБ» Рівненська філія «Ливарно-механічний завод»
Функціональні обов’язки:
-складання планів та графіків продажу продукції, виробництва, закупівлі матеріалів та сировини;
-розрахунок планових затрат та складання калькуляції на продукцію, що виробляється;
-розрахунок фактичної собівартості продукції і т.д.

квітень 2004р. – квітень 2013р. – менеджер – декларант Ікат. відділу маркетингу та збуту ЗАТ «Рівненський ливарний завод»
Функціональні обов’язки:
Вирішення питань по зовнішньоекономічній діяльності та оформленню документів на митниці (декларування) та робота з вітчизняними покупцями:
- оформлення ВМД (ЕК; ІМ; ПП; ПД);
- електронне декларування;
- вантажно-транспортних документів ( CMR,CARNET TIR);
- ДМВ (декларації митної вартості);
- оформлення дозвільних документів (СЕС, радіологія, УКРСЕПРО, екологія, гемологія);
- оформлення рахунків, накладних та ін товаросупровідних документів;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- контроль залишків на складі;
- проведення договірної компанії, оформлення договорів.

травень 2003р. – квітень2004р. – економіст-оператор ІІ кат. планово-оперативного відділу ЗАТ «Рівненський ливарний завод»
Функціональні обов’язки:
- Ведення оперативного обліку надходження матеріалів на склад матеріально-технічного постачання, видачу для виробництва, а також використання їх згідно норм.
- Ведення оперативного обліку грошових розрахунків з Постачальниками.

листопад 2000р – травень 2003р. – економіст відділу матеріально-технічного забезпечення ЗАТ «Рівненський ливарний завод»
Функціональні обов’язки:
- Виконання роботи із своєчасного забезпечення підприємства необхідними матеріалами, укладання договорів на їх поставку, складання заявок, зведених відомостей замовлень і номенклатурні плани поставок.
- Приймання і ведення обліку замовлень і службових записок, які подають начальники структурних підрозділів, перевірка відповідності обсягів і номенклатури замовленої продукції планам виробництва, а також договорам, технічним умовам та іншим нормативним документам.
- Визначення потреби в різних транспортних засобах, механізованих вантажних пристроях і робочій силі для своєчасної доставки матеріалів.
- Підготовка необхідних заявок, розрахунків та інших матеріалів для оформлення договорів із постачальниками.
- Підготовка плану закупок матеріалів на основі щомісячного та щотижневого плану виробництва.
- Звірка залишків по складу матеріально-технічного постачання.
- Подання заявки Постачальникам.
- Баланс руху матеріалів.

Додаткові навики:
- знання ПК: пакет офісних програм (Word, Exсel, MS Office, MD Deklaration, MD Info), 1С: бухгалтерія 8.0.
- свідоцтво особи уповноваженої на декларування
- особистий ПК з підключенням до Інтернету
- знання мов: російська (вільно), українська (вільно)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: