Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 березня 2024

Роман

Директор, заступник директора, керівник підприємства

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний інженер

з 06.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
ДП " Лвівський облавтодор" філія Яворівська ДЕД, Львів (Ремонт та експлуатація автомобільних доріг загального користування)

Начальник філії

з 12.2015 по 11.2021 (5 років 11 місяців)
ДП "Львівський облавтодор" філія "Жовківська ДЕД", Львів (Ремонт та експлуатаційне утримання доріг загального користування)

Управління персоналом, проходження перевірок, складання актів виконаних робіт, вміння згуртовувати і мотивувати колектив, ефективно і оперативно вирішувати проблеми, досвід складання та подання звітності по напрямку роботи.

Директор

з 02.2014 по 02.2015 (1 рік)
ЛКП "Шляхо-ремонтне підприємство" (Будівництво та ремонт дорожнього покриття місцевого значення)

1. Визначати, формулювати, планувати, здійснювати і координувати всі види діяльності підприємства.

2. Забезпечувати процес і контролювати реалізацію цілей і функцій підприємства.

3. Налагоджувати взаємовигідні відносини із стратегічними і новими клієнтами.

4. Брати участь у розгляді надходять на підприємство претензій споживачів та підготовці відповідей на пред'явлені позови, а також претензій клієнтам при порушенні ними умов договорів.

5. Організовувати і контролювати діяльність підприємства.

6. Ставити співробітникам чіткі і здійсненні завдання.

7.Координувати діяльність підприємства, забезпечувати взаємозамінність співробітників.

8. Аналізувати хід виконання поставлених завдань і вносити відповідні корективи.

9. Проводить маркетингові заходи, щоб розуміти потреби клієнтів і читачів.

10. Аналізувати звіти з продажу як команди в цілому, так і по кожному співробітнику.

11. Розробляти і впроваджувати заходи по виявленню і скороченню заборгованості від клієнтів і перед партнерами.

12. Відстежувати дотримання цінової політики в місті та регіоні.

13. Реалізовувати програми, спрямовані на просування продукції.

14. Бюджетування: розробляти, узгоджувати і контролювати бюджет підприємства.

15. Планування: здійснювати стратегічне і тактичне планування розвитку підприємства.

16. Звітність: здійснювати щодня, щотижня, щомісяця звітність згідно з вимогами.

17. Кадрова робота: здійснювати оперативне керівництво співробітниками підприємства, проводити оцінку ефективності роботи, оцінку ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом і звільнення співробітників.

18. Розробка документів: розробляти посадові інструкції, внутрішні документи.

19. Підтримувати в актуальному стані відомості, бази даних: контролювати ведення бази даних клієнтів.

20. Демонструвати показовий приклад професіоналізму та етичних норм відносин з клієнтами та співробітниками.

21. Підтримувати позитивний моральний клімат в офісі. Проявляти взаємовиручку, відповідальність, довіру, підтримку, оптимізм.

Власна справа

з 06.2012 по нині (11 років 10 місяців)
Дистрибютор ТМ " ЛІМО " (надання екпедеційних послуг, торгівля напівфабрикатами.)

Робота із супровідними документами, контроль за наявністю повного асортименту продукції згідно накладних. Розроблення оптимального маршруту. Своєчасна доставка продукції у торгові точки. Інкасація коштів. Вирішення виробничих питань без втрат для фірми.

Менеджер з постачання виробничо-технічного відділу

з 11.2011 по 02.2012 (3 місяці)
ППВКФ "АС" (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Службові обов'язки - економічний аналіз, організація і управління процесом забезпечення капітального будівництва. Супровід короткочасних і довгострокових договорів з постачання матеріалів і послуг. Диспетчерсько-стикувальне відстеження поставок товарів та послуг з оформленням поточної супровідної бухгалтерської документації. Організація ефективної взаємодії між підрозділами підприємства.

Помічник директора

з 03.2005 по 12.2011 (6 років 9 місяців)
ТОВ «Компанія «Віктар» (Виробництво та торгівля безалкогольними напоями)

•Безпосереднє управління службою охорони, та транспортною дільницею(45 од. транспортних засобів) підприємства; забезпечення ефекивної та безперервної роботи даних дільниць (контроль обліку палива, ефективності витрат робочого часу підлеглими працівниками ( 20 чол.).
•Ведення обліку та забезпечення складів палива та запчастин, контроль за їх раціональним використанням.
•Співпраця з усіма контролюючими органами, по всіх зовнішніх питаннях підприємства( податкова, санстанція, держгірпромнагляд, держ. реєстратор, статистика, пенсійний, екологія, дежкомзем,виконавча служба, ДАІ, прокуратура, адвокати, банки, нотаріуси і.т.п.)
•Представництво інтересів підприємства в судах (господарських, адміністративних)
•Контроль за дебіторською заборгованістю підприємсва, безпосередня співпраця з торговими представниками, та дистрибюторами.
•Погодження проектної документації, здача в експлуатацію будівель.
•Ліцензування підприємства.
•Вирішення усіх конфліктних ситуацій ( зовнішніх та внутрішніх).
- Планування процесу відвантаження товару
- Організація процесу доставки продукції від Постачальника до складу компанії замовника з урахуванням мінімальних затрат
- Робота з транспортними компаніями / перевізниками.
- Ведення документообігу
- Проведення співбесід на посаду водіїв та експедиторів

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Windows

Додаткова інформація

Наявність власного автомобіля;
Готовність до відряджень.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Пунктуальність, порядність, відповідальність, старанність, виконавчість, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: