Резюме від 20 березня 2017

Ильницкая Наталья Викторовна

Юрист, секретарь, помощник руководителя

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
21 травня 1980 (36 років)
Місто:
Черкаси


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Освіта: 1997-1999рр. Донецький економіко-правовий технікум імені Н.П. Балліна
спеціальність «правознавство»
кваліфікація «молодший спеціаліст»
2000-2002рр. Донецький інститут управління
( 3-4 курси на базі молодшого спеціаліста)
спеціальність «правознавство»
2011р. повний курс «1С: бухгалтерія 8.1. для користувача»
2012р. Приазовський державний технічний універсітет
спеціальність"економіка підприємства"
(заочно-дистанційна форма навчання)





Функціональні обов’язки:

-ведення юридичного супроводу загальної діяльності підприємства,
-розробка локальних та внутрішніх нормативно-правових актів,
-реєстрація підприємства ( розробка, реєстрація засновницьких документів, внесення змін до статуту, реєстрація підприємства в органах влади - юридичний супровід реєстрації підприємства та внесення змін у реєстраційні документи в податковій інспекції, органах статистичного управління, місцевої влади,
-робота з договорами господарського напрямку – купівля, продаж, бартер, оренда ( у тому числі оренда державного та комунального майна), лізінг, надання послуг,виконання робіт (переговори з контрагентами, розробка проектів договорів, узгодження виконання зобов’язань сторонами, укладання, внесення змін та розірвання договору згідно інтересів кожної із сторін,забезпечення нотаріального посвідчення укладених договорів),
-реєстрація права власності на нерухоме майно( документальне супроводження реєстраціїї права власності на нерухоме майно, нотаріальне посвідчення ),
-робота з заборгованістю( претензійно-позовна діяльність, юридичне супроводження виконавчого провадження згідно рішень суду),
-представництво інтересів підприємства у у всіх державних та інших органах
України, місцевих судах, господарських судах, апеляційних та касаційних
інстанціях України, підприємствах, установах та організаціях всіх форм власності,
-участь у судових засіданнях від імені підприємства (справи по стягненню заборгованості, визнання дійсними договорів, виконання зобов’язань, визнання прав власності на майно),
-ведення діловодства на підприємстві ( прийом та реєстрація вхідної
кореспонденції, збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і
прийняття рішень, складання листів, запитів, інших документів, складання,
реєстрація відповіді авторам вхідних листів, виконання роботи з підготовки
засідань і нарад, (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про
час і місце проведення, порядок денний, проведення реєстрації), ведення та
оформлення протоколів засідань і нарад,
- документальне супроводження тендерного процесу,
- формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх
зберігання в архіві підприємства,
- організація та документальне оформлення приймання, переведення і звільнення
працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і
наказами керівника підприємства,
- облік особового складу працівників на підприємстві,
- видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих,
- збереження і заповнення трудових книжок,
-ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород,
-забезпечення підготовки документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства і їх сім'ям, а також подання їх в органи соціального забезпечення,
-організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни на підприємстві і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку,
-розроблення заходів щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу,
-забезпечення складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами,
- навички ведення бухгалтерського облiку на пiдприемствi.



Професійні навички:
-досвідчений користувач ПК, Windows, MS Office, MS Word, MS Excel, Internet, нормативні бази- «Liga», «Право», електронної пошти, оргтехніки,
-знання діючого законодавства України, вільне орієнтування в змінах законодавства,
-вільне володіння українською, російською мовами, англійська мова (зі словарем)
-здатність обґрунтування своєї точки зору по спірним питанням,
-вміння швидкого набору тексту на клавіатурі.

Особисті якості:
-комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, вміння працювати у колективі, цілеспрямованість, ініціативність, оперативність, організованість, стресостойкість, легко навчаюсь новому для себе, вмію аналізувати та логічно мислити.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: