Резюме від 22 квітня 2017

Смоляк Оксана Леонідівна

Дизайнер интерьера, 6 000 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
19 грудня 1983 (33 роки)
Місто:
Рівне


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова освіта

  • Комп'ютерна Академія ШАГ, курси "3DsMax" (2016,3 місяці)

Додаткова інформація

Смоляк Оксана Леонідівна
Місце проживання:
м. Рівне, вул. Мірющенка, 11б
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата та місце народження:
19 грудня 1983 р., с.Кухітська Воля, Зарічненського р-ну, Рівненської обл.
Сімейний стан: не заміжня, дітей не маю.
Мета:
Отримання роботи на посаді дизайнера-візуалізатора інтер'єрів.

Освіта: вища
2001-2006рр. - Рівненський державний гуманітарний університет.
Спеціальність „Документознавство та інформаційна діяльність”, присвоєно кваліфікацію «Документознавець-менеджер інформаційних систем державних органів управління».

Досвід роботи:
Лютий 2016 р. - торговець технічний відділу “Покриття для підлоги, плитка”, ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне.
Обов`язки:
-інформування покупців про товар (наявність, властивості, асортимент, ціни і т.д.), супутні послуги, режим роботи
-формування замовлень та контроль поставок товару
-аналіз результатів торгової діяльності відділу (інформація про об`єми продажів, звіти по руху товару, аналіз товарів для замовлення)
-відслідковування наявності стратегічного товару
-обслуговування покупців
-списання товару для внутрішніх потреб відділу
-резервування, переміщення товару між маркетами
-контроль за змінами цін
-прийом замовлень від покупців та контроль їх виконання
-проектування ванних кімнат в програмі ViSoft

Серпень 2013 р. - січень 2016 р.- заступник начальника відділу по замовленням відділу "Покриття для підлоги, плитка", ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне
Обов'язки:
- формування замовлень та контроль поставок товару
- аналіз результатів торгової діяльності відділу (інформація про об`єми продажів, звіти по руху товару, аналіз товарів для замовлення)
- відслідковування наявності стратегічного товару
- інформування покупців про товар (наявність, властивості, асортимент, ціни і т.д.), супутні послуги, режим роботи
- обслуговування операцій обміну товару для покупців, списання, переоцінки, резервування, переміщення між маркетами
- контроль за змінами цін, наявністю сертифікатів на товар
- вирівнювання пересортів
- ведення внутрішньої документації
- прийом замовлень від покупців та контроль їх виконання
- складання графіків виходу на роботу працівників, відпусток та ведення обліку робочого часу співробітників відділу

Листопад 2009 р. - липень 2013 р. - адміністратор відділу інформації, ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне
Обов'язки:
-проводження роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів
-консультування відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються в гіпермаркеті
-вживання заходів щодо попередження та усунення конфліктних ситуацій
-забезпечення гіпермаркету розхідними матеріалами (внутрішніми накладними, візитками, кульками)
-контроль за камерами схову та столом пакування
-оголошення по мікрофону повідомлень, підбір музичного супроводу в торговельному залі
-інформування керівництва про існуючі недоліки в обслуговуванні відвідувачів
-реєстрація вхідної та вихідної документації (кореспонденції)

Червень 2009 р. – жовтень 2009 р. – касир торгового залу в ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне.

Липень 2007 р.– березень 2009 р. – адміністратор клініки стоматології „ Майстер – Стом ”.
Обов’язки:
- консультації про послуги які надаються та їх вартість
- своєчасне забезпечення матеріалами лікарів
- робота по благоустрою клініки
- планування робочого часу персоналу
- рота з партнерами (страховими компаніями, постачальниками лікарських матеріалів)
- здійснення розрахункових операцій.

Червень 2006 – червень 2007рр.- менчандайзер ТМ „Рістон” (ТОВ «ЧК» «Антарес»)в м. Рівне та області.

Додаткова інформація:
- знання будівельних матеріалів
-робота з програмою по проектуванню ванних кімнат ViSoft
-знання комп‘ютера: програми MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), робота з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express)
-робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, факс, сканер);
-знання касового апарату

Особисті якості:
-маю бажання працювати, швидко навчаюсь;
-наполеглива, пунктуальна, стресостійка, вимоглива до себе, порядна, доброзичлива;
- постійно займаюсь саморозвитком та вдосконаленням;
-володію організаційними здібностями.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: