Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 квітня 2018 PRO

Андрей

Администратор систем, системный аналитик

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер комп'ютерних систем

з 09.2016 по нині (7 років 7 місяців)
ТМ «Vodafone Ukraine» / ПрАТ «МТС Україна», Киев (Телекомунікації / ІТ)

- Робота з бізнес відділом, внесення та актуалізація всіх бізнес процесів компанії (впровадження нових та підтримка вже введених в продуктивну систему (білінг) послуг, тарифних планів, акцій).
- Аналіз бізнес потреб, формування вимог до програм, звітів, модулів та інтерфейсів в системі.
- Формування технічних завдань спільно із замовником та виявлення шляхів реалізації цих задач;
- Вибір засобів інструментарію та розробка алгоритму для реалізації завдання;
- Оцінка об’єму та змісту тестових прикладів для найбільш повної перевірки коректності роботи настроювань функціональності;
- Тестування нових послуг, тарифних планів та налаштування в білінговій системі;
- Внесення зміни та доповнення до інструкцій по роботі з програмами, звітами, модулями та інтерфейсами та оформлення іншої необхідної технічної документації;
- Супроводження впровадження програмних засобів (нових послуг, тарифних планів, акцій) в білінговій системі команії.
- Робота з структурованою мовою PL\SQL, виконання інформаційних запитів для бізнесу.
- Координація запиту на всіх этапах в провадження послуг.
Робота з багтрекінговими системами.

Адміністратор систем

з 04.2013 по 09.2016 (3 роки 5 місяців)
ПАТ «Укртелеком», ТМ «ОГО» (Інтернет провайдер, телефонія), Київ (Телекомунікації, зв'язок)

-Адміністрування автоматизованих систем АСТЛО (Автоматизована система технічного та лінійного обліку обладнання), АСПТД, 3-тя лінія підтримки систем;
- Участь в навчанні персоналу та 2-ї лінії підтримки адміністраторів систем;
-Участь у впровадженні нових Автоматизованих Систем;
-Аналіз причин виникнення аварійних ситуацій в роботі серверів, участь у розробці та впровадженні заходів щодо усунення виявлених недоліків;
-Розробка та створення супровідної документації;
-Робота з підрядними компаніями та розроблення планів;
-Робота з Базою Даних Oracle 11G;
- Моніторинг 6 - ти Баз Даних в Cloud Control;
- Розгортання Схем в БД та подальше налаштування;
-Робота з структурованою мовою SQL запитів, Oracle PL\SQL ;
-Оновлення новітнього програмного забезпечення на серверах компанії (Windows Server 2003-2012) ;
-Взаємодія між філіями компанії;
-Участь в покращені роботи сервісів та прикладних систем компанії;
- Написання інструкцій для філій та користувачів систем;
-Розробка так підтримка методик роботи з автоматизованими системами;
-Підтримка та супроводження користувачів та всіх філіалів компанії в автоматизованій системі;
- Робота в багтрекінговій системі JIRA, Microsoft System Center 2012 R2 та Servicedesk.
- Розгортання нових web-server для проектів на базі CentOS7

Старший спеціаліст абонентського відділу

з 10.2012 по 01.2013 (3 місяці)
ТОВ «Українська Мультисервісна Мережа», ТМ «Телехаус», ТМ «GoWeb» (Інтернет провайдер, провайдер IPTV) (Телекомунікації, зв'язок)

-Інформаційно-консультаційне, сервісне-технічне обслуговування клієнтів компанії, по телефону, E-mail, Skype, Chat;
-Своєчасний і правильний розрахунок клієнтських нарахувань та виставлення рахунків за надані послуги; відправка рахунків за надані послуги; контроль над своєчасним надходженням платежів (Клієнт-Банк) за надані послуги з занесенням їх до бази даних (1С);
-Підключення нових клієнтів компанії а також переоформлення пакету документів;
-Активний пошук нових клієнтів компанії (Холодний обдзвін). Робота з Агентами компанії (Україна, Германія, Ізраїль, США);
-Розробка інструкцій користувача для обладнання та програмного забезпечення (Arkuda, Mag 250, Aura HD, Dune HD), робота з системами Service Desk, 1С, Клієнт банк;
-Налаштування та установка допоміжного обладнання (Mag 250, Aura HD, Dune HD, Router WiFi, установка ПЗ), тісна робота з відділом NOC;
-Розробка і консультація роботи системи Service Desk в компанії;
-Робота з VIP – клієнтами (консультація, настройка обладнання, презентація послуги IPTV GoWeb);
-Активна і тісна робота з партнерами і підрядними компаніями (Комстар Україна, Укртелеком).

Спеціаліст відділу розрахунків Департаменту Операційних Технологій

з 09.2011 по 10.2012 (1 рік 1 місяць)
СП ТОВ «Інтернешнл Телекомунікейшн Компані», ТМ «CDMA Україна» (оператор 3-го покоління мобільного зв’язку) (Телекомунікації, зв'язок)

-Обробка заяв з підключення і відключення нових абонентів компанії;
-Робота з базою клієнтів в білінговій системі (BS) компанії;
-Контроль доставки щомісячних рахунків клієнтам;
-Виправлення помилок в базі клієнтів (BS);
-Консультація клієнтів щодо технічних питань (3G модем, мережеве обладнання, PC, установка допоміжного програмного забезпечення(Windows, Unix систем);
-Проведення переговорів з партнерами компанії;
-Обробка запитів по E-mail, Fax;
-Підготовка щомісячних звітів компанії щодо почтових відправлень і їхню доставку;
-Контроль роботи підрядних компаній і взаємодія з ними
-Робота з колекторськими компаніями
-Робота з VIP клієнтами, надання консультацій щодо обладнання і тарифів.

Оператор технічної підтримки Департаменту обслуговування абонентів

з 06.2008 по 09.2008 (3 місяці)
ТОВ «Фрiнет», ТМ «О3» (Інтернет провайдер) (Телекомунікації, зв'язок)

-Надання консультацій абонентам, в тому числі по телефону (робота з вхідними дзвінками) з питань налагодження, підключення та використання послуг компанії;
-Прийом заяв абонентів щодо якості Internet, своєчасне реагування на їх скарги та пропозиції;
-Тестування мережі компанії, контроль помилок та неполадок під час підключення до Internet по телефону;
-Виправлення помилок під час розмови з клієнтом, віддалене керування мережевим обладнанням, виявлення помилок в мережі.
-Робота з клієнтами в офісі компанії, настройка ПЗ на абонентському обладнанні.

Освіта

Військовий інститут Телекомунікацій та Інформатизації при НТУУ «КПІ»

Телекомунікації, Інженер електрозв'язку, Київ
Вища, з 2007 по 2013 (5 років 4 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Центр післядипломної освіти ПАТ «Укртелеком». Налаштування та адміністрування UNIX –сервера

04.2014 - 05.2014

«ERC» Education Complex. ORACLE DATABASE 11G: SQL FUNDAMENTALS

03.2018 - 03.2018

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Windows Email Робота з оргтехнікою Адміністрування мережі SQL Тестування Швидке освоєння нової інформації

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Знання та досвід роботи з комп’ютерним обладнанням та офісною технікою, налаштування та установка обладнання, програмного забезпечення. Збір, тестування ПК і мережевого обладнання; Навички підготовки звітів, досвід ефективного вирішення проблем та оперативність у прийнятті рішень.
Знання принципів роботи мережі (розуміння моделі OSI, основ TCP/IP);
Знання роботи багтрекінгової системи JIRA, Microsoft System Center 2012 R2, Servicedesk, розуміння роботи.
Навички роботи з базами даних Oracle та PL\SQL;
Навички роботи з структурованою мовою SQL запитів.
Базові знання мобільних технологій CDMA і GSM.
Мови: Українська (рідна), російська (вільно), англійська (базово).
Інші навички: Професійні міжособистісні та аналітичні навички, досвід ефективного вирішення проблем та оперативність у прийнятті рішень.
Водійські права категорії «А», «В», «С».
Досвідчений користувач android\ios, root, jailbreak. Прошивка, налаштування девайсів в вільний час.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: