Резюме від 30 листопада 2016

Лахтадыр Татьяна Николаевна

Директор по персоналу, 10 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
21 жовтня 1958 (58 років)
Місто:
Київ

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Начальник отдела труда и персонала с совмещением начальника бюро организации труда и зароботной платы.

з 01.2013 по 03.2015 (2 роки 2 місяці)
ТОВ ,,РОЗВИТОК-21СТОР1ЧЧЯ,,, Киев (виробництво)

Полный кадровый учет и кадровое делопроизводство согласно всех современных требований, контроль за соблюдением трудового законадательства, учет рабочего времени.
Начисление сдельной зарплаты (наряды), начисление премий,работа с персоналом.

Директор фірми

з 03.1998 по 07.2012 (14 років 4 місяці)
ТОВ,,Арсенал Ко,, (2магазина роздрібної торгівлі не прод.группа(мисливська зброя,туризм,рибальство), (мисливська зброя,туризм,рибальство.)

Повне керівництво фірмою 2 магазина з одночасним виконанням обов’язків директора одного з магазинів. Організація всього торгівельного процесу,також діяльності фірми.Отримання ліцензії та дозвільної документації.
Робота с постачальниками товарів,забезпечення асортименту,розрахунки,повне планування та відповідальність за фінансову дисципліну фірми.
Робота з дозвільними та контролюючими органами,банком,податковою.
Планування бюджету фірми та розрахунки ,контроль за ціноутворенням,забезпечення
виконання плану з продажу ,аналіз продаж та ринку, звітність засновникам.Внутрішня звітність.
Керування,підбір та робота з кадрами.Планування торговельного залу,розташування товарів.
Контроль активних продаж ,касової дисципліни.

Виконавчий директор

з 06.1994 по 12.1997 (3 роки 6 місяців)
Підприємство 100% іноземних інвестицій СП,,Шмайсер,,, (Виробництво,оптова та роздрібна торгівля)

Підприємство 100% іноземних інвестицій СП,,Шмайсер,, (90чол)запуск підприємства з ,,0,,.Виробництво,оптова та роздрібна торгівля товарів не прод.группа.Заключення договорів.Робота та контроль за розрахунками с постачальниками у т.ч.зарубіжні. Планування бюджету компанії, контроль за видатками, планування виробництва, ВЕД, робота з банками,отримання кредітів.Звітність перед інвесторами.Організація роботи бухгалтерії, фінансового відділа.
Робота з дозвільними та контролюючими органами,податковою, повна відповідальність за фінансову дисципліну
01,10.1994-25.01.1996
Посада:Головний економіст СП,,Шмайсер,,
Фактично фінансовий директор.
Керування фінансовим та комерційним відділами. Планування та контроль витратами,розрахунки з постачальниками у тому числі с іноземними, розрахунки собівартості, звітність іноземним інвесторам,контроль за збутом продукції,та розрахунки, робота з налоговими та амін. органами.

Начальник бюро організації праці та заробітної плати.

з 06.1977 по 06.1994 (17 років)
Жулянський машинобудівельний завод, (Нормування агрігатно- сварочного цеху (300чол),нарахування зар.плати,розрахунок собівартості.)

Нормування агрігатно- сварочного цеху (300чол),нарахування зар.плати,розрахунок собівартості.


Освіта

Київський державний економічний університет (КНЄУ)

Економіка,планування та організація матеріально-технічного постачання ., Киев

Вища, з 09.1977 по 06.1982 (4 роки 9 місяців)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Вільне користування ПК, MS OFFICE, INTERNET, E-mail, працюю з різноманітними правовими базами
    (LIGA, Дінай, Законодавство.Бухгалтерія 1С (7.7),касовий апарат та, касова дисципліна, закони по захисту прав споживача.Володію достатніми знаннями по бух.обліку.
    Додаткова інформація
  • Рознічна торгівля та касова дісціпліна (14 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Фаховий керівник (17 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Організація роботи складу,облік товару,проведення інвентарізацій (15 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Управлінець,робота з кадрами,підбір персоналу,кадровий облік (10 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.

Знання мов

  • Російська — експерт
  • Українська — експерт

Додаткова інформація

Особисті якості
Маю багатий досвід з приводу отримання ліцензій та дозволів, роботи з дозвільними
та перевіряючими органами, конфліктними покуплями. Багаторічне керування
колективами з різними возростними групами,улагодження конфліктних ситуацій.

Відповідальність, сумлінність, порядність, дисциплінованість, пунктуальність,
комунікабельність, цілеспрямованість, здатність працювати з великим
обсягом інформації, вміння працювати в команді.
Постійно навчаюсь сама,та проводжу навчання персоналу.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: