Резюме від 4 грудня 2017

Янишівська Галина Василівна

Директор з маркетингу, продажу

Повна зайнятість.

Дата народження:
30 червня 1976 (41 рік)
Місто:
Львів


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 09.2017 по нині (3 місяці)
Будівельна компанія Вертикаль, Івано-Франківськ (маркетинг)

Проект. Побудова відділу маркетингу, налагодження внутрішніх і зовнішніх процесів, стратегія розвитку, план і бюджте на 2018 рік.

Керівник з маркетингу і продаж (консультант)

з 01.2017 по 06.2017 (5 місяців)
Gorgany, Львів (Туристичне спорядження)

Проект. Побудова спільної структури маркетингу, відділу роздрібного продажу та підрозділу гуртового продажу.
Створення стратегії просування мережі магазинів (8ТТ) і ексклюзивних ТМ компанії. Побудова роботи з гуртовими клієнтами. Створення стратегії просування компанії і ТМ в соціальних мережах, контент планування.

Директор з маркетингу

з 06.2013 по 09.2016 (3 роки 3 місяці)
Хлібпром, Львов (хлібна галузь)

Стратегічний і тактичний маркетинг для ВС і ВВ на хлібному та кондитерському ринку. Робота з асортиментом, ціноутворення.
Трейд маркетингу і ПР.
Відповідальність за маржинальний дохід категорій, асортиментну і цінову політику, представленість ТМ на ринку, просування в оффлайні та в онлайні.

В хлібному напрямку підняла рівень продажу "замороженого хлібу" (ВВ ринок) у 3 рази з протягом 2014-2016 рр. Розширила категорії заварних хлібів, і як результат в 1 половині 2016 року продажі виросли на 50 відсотків порівняно з аналогічним періодом 2015 року. Створила ТМ "Хліб по-львівськи" з акцентом на складнорецептурні хліби "з історією". Дана ТМ створення для розкриття теми хлібопечення у Львові, адже Львів був відомий ще у 14 ст. своїми житніми заварними хлибами. "Хліб по-львівськи" має вийти на ринок у вересні 2016 року.

В кондитерському напрямку створила масову ТМ "Любляна", запустила лінійку круасанів. Розвинула преміальну ТМ "Бандінеллі".

Директор з маркетингу

з 08.2005 по 04.2013 (7 років 8 місяців)
молочна компанія "Галичина", Львов (молочна галузь)

Створення з "0" і просування ТМ "Галичина". Розробка стратегії бренду, позиціонування, асортименту, упаковки, методів просування включно з ТБ, трейд маркетинг, ПР стратегія ТМ і компанії.

Відповідальність за долю ринку, асортиментну і цінову стратегію, рівень знання ТМ, ефективність трейд маркетингу та ПР.

Я створила лінійку йогуртів "Галичина" і в 2009-2010 рр. наша доля ринку була вища за "Данон" і складала 45 відсотків.

Телевізійний ролик ТМ "Галичина" 2008 року до цих пір показують на тренінгах як один з найсильніших брендових роликів українськогого виробника.

Менеджер ПР

з 07.2002 по 08.2005 (3 роки 1 місяць)
Львівська пивоварня, Львов (пивна галузь)

Просування ТМ і підприємства у ЗМІ, організація медіа заходів.
Брала участь у організації Першого українського музею пивоваріння.


Освіта

Львівський інститут менеджменту

МВА, менеджмент підприємства, Львов

Вища, з 09.2003 по 02.2005 (1 рік 5 місяців)

Українська академія друкарства

Журналістика і редагування, Львов

Вища, з 09.1993 по 06.1998 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Стратегічний маркетинг (6 місяців)
  • Управління проектами (1 місяць)

Знання мов

  • Англійська — експерт
  • Польська — середній
  • Російська — експерт

Рекомендації

  • Олена Дмитерко
    Директор з персоналу, Хлібпром, 067 2088764
  • Андрій Янчук
    Директор, Террін (Галнафтогаз), 067 3503080
  • Юрій Роговий
    Операційний директор, Львівська пивоварня і Хлібпром, 067 6764920

Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: