Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 3 листопада 2023 PRO

Ярослав

Керівник відділу закупівель, тендерний спеціаліст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник тендерного відділу

з 10.2021 по нині (2 роки 6 місяців)
Смарт Урбан Солюшнс, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Посадові обов`язки:
1. Обробка отриманих заявок на закупівлю.
2. Проведення тендерної процедури закупівлі.
3. Контроль виконання поставлених завдань співробітниками відділу.
4. Пошук нових постачальників та підрядних організацій.
5. Закупівля мтц (будівельні матеріали, електроінструмент, ручний інструмент, оренда техніки).
6. Контроль вартості матеріалів, що закуповуються підрядником.
7. Формування плану закупівель.
8. Первинна бухгалтерія.
Cупроводження об`єктів:
1. Фуд Холл
2. Троїцька площа(Готель Park Inn, підземний паркінг)
3. Мережа ТРЦ "Амстор"

Спеціаліст із закупівель

з 11.2020 по 10.2021 (11 місяців)
А Девелопмент, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Посадові обов`язки:
1. Аналіз та обробка заявок.
2. Закупівля мтц (будівельні матеріали, електроінструмент, ручний інструмент, оренда техніки).
3. Контроль за виконанням постачальником та підрядником своїх обов'язків відповідно до підписаних договорів.
4. Підготовка до підписання договорів на постачання МТЦ.
5. Пошук нових постачальників.
6. Контроль вартості матеріалів, що закуповуються підрядником.
7. Первинна бухгалтерія.
8. Контроль постачання заявок.
Супроводжував об'єкти:
1. Реконструкція арсенальної площі, Військової комендатури.

Керівник відділу матеріально-технічного забезпечення

з 10.2018 по 11.2020 (2 роки 1 місяць)
Екоінжинірінг, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Посадові обов'язки:
1. Організація роботи відділу
2. Формування та прорахунок бюджетів для будівельних об'єктів.
3. Закупівля мтц (будівельні матеріали, електроінструмент, ручний інструмент, оренда техніки)
4. Підготовка до підписання договору на поставку МТЦ.
5. Контроль за виконанням постачальником та підрядників своїх обов'язків відповідно до підписаних договорів.
6. Розробка та запровадження документообігу відділу та інших відділів.
7. Організація та проведення тендерів.
8. Контроль вартості матеріалів, що закуповуються, орендованої техніки.
9. Контроль надходження первинної бухгалтерії.
10. Контроль постачання заявок.
11. Контроль та забезпечення своєчасного укладання договорів з підрядниками та постачальниками.
12. Контроль роботи підрядників, контроль взаєморозрахунків
13. Автоматизація процесу закупівлі.
Супроводжував об'єкти:
1.- Реконструкція офісної будівлі «Укр Нет»
2.- Реконструкція заводу «HUHTAMAKI»

Фахівець із постачання у будівництві

з 12.2016 по 10.2018 (1 рік 10 місяців)
KESZ, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Посадові обов'язки:
1. Обробка заявок, що надійшли.
2. Проведення тендерів
3. Пошук нових постачальників
4. Проведення переговорів та підписання договорів
5. Закупівля будівельних матеріалів
6. Забезпечення контролю за виконанням договорів поставок та підряду, строків оплати
7. Первинна бухгалтерія.
Супроводжував об'єкти:
1.- Реконструкція «Прилуцької тютюнової фабрики»
2.- Будівництво заводу «LEONI»
3.- Будівництво заводу «Jabil»
4.- Будівництво заводу «KWS»

Керівник відділу постачання

з 02.2016 по 12.2016 (10 місяців)
Міжнародна текстильна корпорація, Киев (Легка промисловість)

Посадові обов'язки:
1. Організація роботи із закупівель сировини, матеріалів, господарських матеріалів.
2. Управління відділом: постановка завдань, організація та контроль виконання.
3. Довгострокове та короткострокове планування закупівель за сировиною.
4. Контроль логістичного товарно-транспортного ланцюжка за напрямом постачальник-виробництво, виробництво-покупець.
5. Контроль цільового залишку готової продукції.
6. Контроль процесу управління асортиментом.
7. Моніторинг та визначення цінової політики товарів, збільшення прибутку компанії. Економічний аналіз (рентабельність, оборотність).
8. Розробка, погодження умов та укладання договорів поставок щодо матеріально-технічного забезпечення підприємства, розширення прямих зв'язків з постачальниками.
9. Контроль та забезпечення своєчасного укладання договорів з підрядниками та постачальниками.
10. Контроль роботи підрядників, контроль взаєморозрахунків.

Менеджер з постачання

з 12.2014 по 12.2015 (1 рік)
М`ясторія, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Посадові обов'язки:
1. Аналіз та обробка заявок.
2. Закупівля та організація доставки необхідної продукції до місця призначення.
3. Створення аналітичних звітів.
4. Огляд ринку.
5. Первинна бухгалтерія.
6. Пошук та залучення нових постачальників.
7. Постачання персоналу необхідними госптоварами, спецодягом, будматеріалами тощо.
8. Постачання магазину необхідними продуктами, госптоварів, інвентарем, обладнанням.

Спеціаліст відділу постачання

з 03.2013 по 11.2014 (1 рік 8 місяців)
К.А.Н. Девелопмент, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Посадові обов'язки:
1. Аналіз та обробка заявок заявок, що надходять.
2. Повне забезпечення об'єкта будівельними матеріалами, інструментом, устаткуванням.
3. Пошук та залучення постачальників обладнання та матеріалів, а також спецтехніки та транспорту.
4. Укладання договорів на постачання.
5. Контроль наявності необхідних матеріалів, відстеження постачання.
6. Первинна бухгалтерія та здавання звітності до бухгалтерії.
7. Моніторинг ринку матеріалів.
Супроводжував об'єкти:
1.- ТРЦ «Республіка»

Освіта

Національний авіаційний університет

Менеджмента та логістики, Київ
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

Дніпропетровський транспортно-економічний коледж

Організація транспортного обслуговування, Дніпро
Середня спеціальна, з 2007 по 2011 (4 роки)

Спеціалізована природничо-математична школа при "Дніпропетровському національному університеті"

Нікополь
Середня, з 1998 по 2007 (9 років)

Знання і навички

AutoCAD MS Project MS Excel Ведення переговорів Закупівля будівельних матеріалів Prozorro Користувач 1С Уміння аналізувати Неконфліктність Підготовка тендерної документації Управлінські навички Робота з великим обсягом інформації Самостійне прийняття рішень

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — просунутий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Індивідуальні якості: відповідальний, активний, ініціативний, комунікабельний, стресостійкий, працелюбний, що вміє правильно організувати процес та ним керувати.
Є водійське подсвідчення категорії «В» і особистий автомобіль.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: