Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 квітня 2024 PRO

Iнна

Секретар, офіс-менеджер, помічник керівника, 20 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помiчник керiвника

з 12.2017 по 03.2018 (3 місяці)
ТОВ "Националбуд груп", Одесса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виконання доручень, робота з документами, пiдготовка листiв в комунальнi пiдприємства, пошук персоналу.

Секретар

з 06.2017 по 12.2017 (6 місяців)
"Світ підшипників", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-робота з програмою 1С (прибуткові накладні, переміщення товарів)
-ведення ділового листування від першої особи компанії
-робота с офісною техникою, та інші функціональні обов'язки секретаря

Менеджер

з 01.2017 по 06.2017 (5 місяців)
ETGroup Турагентство, Одеса (Туризм)

Оформлення та підготовка документів,супровід при подачі в візовом центрі

Касир

з 05.2016 по 11.2016 (6 місяців)
Пари Матч, Одеса (Приватні особи)

Приймання ставок на спортивні події

Менеджер з продажу

з 03.2015 по 04.2016 (1 рік 1 місяць)
Рукоділля, Одесса (Роздрібна торгівля)

обробка замовлень, відправка замовлень на склад

Продавець-консультант

з 12.2014 по 03.2015 (3 місяці)
Укрзолото, Одеса (Роздрібна торгівля)

консультування та поміч у виборі ювелірних прикрас

Секретарь

з 09.2014 по 11.2014 (2 місяці)
ТОВ "Хумана Південь", Одеса (Роздрібна торгівля)

Документаційне забезпечення керівництва:
- приймання документів та особистих заяв на підпис директору підприємства, передача документів на виконання;
- робота з наказами, роспорядженнями: підготовка проєктів, оформлення, підписання, узгодження, ознайомлення співробітників підприємства, реєстрація, облік, зберігання;
- робота з вхідною/вихідною кореспонденцією, оформлення листів керівництва, відправка термінової кореспонденції;
- приймання факсимільних повідомлень від структурних підрозділів.

Секретар

з 12.2011 по 12.2013 (2 роки)
ПАТ "МАРФІН БАНК", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Секретар
грудень 2011 - листопад 2013
МАРФІН БАНК, ПАТ (http://www.marfinbank.ua)
260 сотрудників; Банки
1) Ведення діловодства компанії: реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, здійснення контролю за виконанням, архівація документації;
2) здійснення розсилання факсимільних та електроних листів;
3)відправка документів кур'єрською поштою;
4) прийом та переадресація телефоних дзвінків (Міні АТС);
5) організація прйома відвідувачів, клієнтів.
6)помічь при підготовці оперативних, селекторних нарад;
7) замовлення представницьких;
8) складання авансових звітів;
9)правка, редакція наказів і розпоряджень;
10) ведення обліку робочого часу (табелювання) співробітників;
11) складання щорічного графику відпусток співробітників;
12) виконання особистих доручень керівника;
13)робота з оргтехнікою: принтер, сканер, ксерокс, факс.

Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення

з 11.2008 по 06.2011 (2 роки 7 місяців)
Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю, Одеса (Державні організації)

головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення
Листопад 2008 - червень 2011 (2 роки 8 міс)
Інспекція ДАБК в Одеській області (http://www.dabi.gov.ua)
от 20 до 50 співробітників Державний сектор (Державна архитектурно-будівельна інспекція яка здійснює контроль за будівництвом на території Одеської області)
1) Виконання функцій організаційно-технічного характеру по забезпеченню життєдіяльності офісу;
2) прийом і перерозподіл телефоних дзвінків;
3) забезпечення документообігу компанії: вхідна, вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівація документів;
4) виконання особистих доручень керівника;
5) організація прийому відвідувачів;
6) помічь при підготовці нарад, зборів (збір інформації і звітів);
7) вирішення адміністративних питань в межах своєї компетенції (виклик майстра, замовлення води в офіс та інше);
8) робота з оргтехнікою.

Продавець-консультант

з 06.2006 по 11.2008 (2 роки 5 місяців)
Золото, Одеса (Роздрібна торгівля)

Консультація клієнтів в сфері ювелірного виробництва і поміч в підборі ювелірних прикрас.

Освіта

Одеський державний екологічний університет

Екологічне право, Одеса
Вища, з 2005 по 2011 (6 років)

Спеціальність - інспектор з охорони навколишнього природного середовища, факультет-Прикордонний екологічний контроль
Спеціаліст

Знання і навички

MS Excel MS Word HCL Notes Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Знання офісних програм Відповідальність Комунікабельність Ведення документації Здатність до навчання Грамотна усна та письмова мова Організованість Оперативність Привітність

Додаткова інформація

Владение языками

Русский - родной
Украинский - родной

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: