Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 13 листопада 2023 PRO

Олександр

Глава відділу комунікацій, реклами, маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник копірайтинг-центру

з 08.2018 по 09.2023 (5 років 1 місяць)
ПриватБанк, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Викладач з маркетингу та копірайтингу

з 03.2016 по 02.2023 (6 років 11 місяців)
Академія IMT, Дніпро (Освіта, наука)

Авторський курс з копірайтингу та ділових комунікацій
https://imt.academy/kurs-kopirayting

Керівник відділу копірайтингу

з 09.2012 по 12.2013 (1 рік 3 місяці)
Агенція інтернет-маркетингу E-art, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

CEO, маркетолог, копірайтер

з 06.2011 по нині (12 років 10 місяців)
Олександр Бихно. Маркетинг та комунікації, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

https://alexcopy.com.ua

Економіст відділу по роботі з фіз.особами

з 04.2007 по 02.2012 (4 роки 10 місяців)
Банк «Південний», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

ДНУ ім. Олеся Гончара

Економіка підприємств, Дніпро
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)

ДНУ ім. Олеся Гончара

Физико-технічний, Дніпро
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Data Driven Marketing (агентство Ильи Балахнина Paper Planes)

4 місяці, диплом директора з маркетингу
Сертифікат

Знання і навички

SMM Email-маркетинг PPC Копірайтинг Навчання персоналу Тренінговий метод викладання Розробка маркетингової стратегії Аналіз цільової аудиторії Аналіз ринку Контент-маркетинг

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Я маркетолог із спеціалізацією в ділових комунікаціях. Допомагаю компаніям вирішувати бізнес-завдання через спілквання з клієнтами: від обробки негативу в соціальних мережах та підготовки мовних модулів для підтримки до розробки та запровадження тону голосу во всіх комунікаціях компанії.

Мій підхід полягає в тому, що комунікації впливають на сприйняття компанії та її продуктів клієнтами.
Наприклад, b2b-комунікації часто створюють важкими і за структурою, і за мовою. Так спілкуються держ.органи. Проблема може бути в тому, що споживачі, яких «виховали» такими комунікаціями, підсвідомово починають і продукти компанії вважати складними та важкими.

З іншого боку комунікаційна стратегія створюється під конкретне завдання. Наприклад, компанія може спеціально робити складні тексти, щоб залучати певну цільову аудиторію.

Саме ці завдання я виконував в ПриватБанку як керівник копірайтинг-центру. Потрібно було запровадити новий тон голосу во всіх комунікаціях, тому що дослідження виявили, що клієнти сприймають банк як дуже важку структуру. Вони порівнювали банк із суворою вчителькою, яку в класі всі бояться.

Це сприйняття потрібно було змінювати, але врахувати, що в банку безліч різних сегментів ЦА і неможливо розмовляти з усіма однаково.

Моя робота полягала в контролюванні вже створених комунікацій та навчанні авторів в банку. Я проводив вебінари та керував внутрішньою розсилкою на співробітників з тону голосу. Для створення комунікацій з нуля мене підключали в найважких випадках з високим іміджевим ризиком.

Моя команда складала: 1 копірайтер та 4 коректори.

Приклад вебінару для співробітників по книзі «Пиши, скорочуй»: https://youtu.be/B1MbA768fnQ

Також я запускав контент-маркетинговий проєкт з нуля: від завдання розробникам до створення та дистрибуції контенту. Сайт можна подивитися в архіві: https://web.archive.org/web/20210517004642/https://24mm.pb.ua/

Портфоліо

Мій підхід до комунікацій з прикладами робіт можна побачити на власних ресурсах:

Сайт: https://alexcopy.com.ua

Ютуб-канал: https://www.youtube.com/@alexcopycomua

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати