Резюме від 5 жовтня 2017

Чічур Інна Сергіївна

Менеджер, спеціаліст з бух. обліку, адміністратор магазину, керуючий магазином

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
22 червня 1989 (28 років)
Місто:
Мукачево


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Бухгалтер,заступник директора

з 08.2007 по нині (10 років 2 місяці)
Фокстрот, (продаж бытовой техники)


Освіта

НУХТ

Экономика предприятия, Свалява

Вища, з 09.2009 по 12.2010 (1 рік 3 місяці)


Додаткова освіта

  • Основы менеджмента (2013 год)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    На рівні впевненого користувача

Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — середній

Додаткова інформація

МЕТА
заміщення вакантної посади бухгалтера, заступника директора, директора.
ОСВІТА
У 2004 році закінчила Мукачівську середню школу № 11
2007 завершила навчання в Свалявському технічному коледжі за спеціальністю “Економіка підприємства”.
У 2010 році закінчила навчання в Національному Університеті Харчових Технологій.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
У 2007-2011 рр., працювала продавцем-консультантом непродовольчих товарів
У 2011-2011 рр. – касир торгівельного залу
Обов’язки:
Здійснення розрахунків з покупцями за товари та послуги.
Забезпечення перевірки справності касового апарата.
Регулярне ознайомлення з асортиментом та цінами.
Вивчення акцій та діючих знижок на товар.
Перевірка суми реалізації з показниками касового апарату
Проведення інкасації.

У 2011-2012 рр. – Спеціаліст по руху і обліку товару магазину
Обов’язки:
Вести оперативний облік надходження і реалізації товарів / послуг.
Оформляти необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складати звітність за встановленими формами
Відповідати за повноту і відповідність Касової книги та КОРО в магазині вимогам законодавства України. Здійснюати контроль ведення та оформлення Касової книги
Здійснювати контроль наявності та достовірності всієї роздільною документації в магазині.
Контролювати своєчасність і коректність розподілу які надійшли від банків суми по компенсації , заборгованість за виданими споживчими кредитами.
Брати участь в якості перевіряючого за станом касової дисципліни (а так само в якості члена інвентаризаційної комісії) на інших магазинах юридичної особи.
Забезпечувати наявність та повноту всіх реєстраційних документів по РРО, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових квитанцій в магазині.

З 2012- по теперішній час - Спеціаліст з бухгалтерського обліку та руху товару магазину.
Обов’язки:
Здійснювати організацію проведення (або проведення самостійно) документального оформлення, реєстрації в торговій 1С операцій з приймання товару в магазині складання акту розбіжностей, його реєстрацію в претензійній програмі.
Здійснювати проведення переоцінок, реєстрацію умов акцій та інших активностей, пов'язаних зі зміною цін на товар у торговій 1С.
Здійснювати організацію, документальне оформлення всіх товарних рухів в магазині як усередині магазина між договорами (некондиція, сервіс і т.д.), так і з зовнішніми третіми особами, клієнтами (клієнтами з продажу та клієнтами по поверненнях товару).
Вести касову книгу магазину (видача розмінної монети, прийом виручки від касирів, прийом залишку грошових коштів (далі по тексту ДС) в кінці дня (зміни касира), передача в інкасацію ДС) та контроль ведення КОРО, «мокрих» чеків, і контролювати виконання касирами всіх операцій по касовій дисципліні.
Здійснювати контроль за прийманням товару, і відповідне відображення в обліковій системі.
Здійснювати контроль наявності та правильності всієї роздільної документації в магазині згідно із законодавством та внутрішніми нормативними документами.
Здійснювати відображення операцій по розрахунковому рахунку в обліковій базі магазину (його частини, належної магазину).
Здійснювати контроль заборгованості по споживчих кредитах, звіряти заборгованість з бухгалтерією і подавати інформацію про прострочену заборгованість.
Здійснювати отримання і передачу на оплату всіх одержуваних в магазин рахунків до оплати (комунальних платежів електроенергія, інші)
Здійснювати проведення інвентаризації активів в магазинах (ОС, ТМЦ, у т.ч. товар, гроші, ДЗ).
Здійснювати проведення заходів щодо усунення можливих розбіжностей між даними облікових систем (Т 2.2, 1С бух і 1С тов.).
Здійснювати формування товарно-грошового звіту в обліковій системі магазину «1С» і передавати його в бухгалтерію до 3 числа місяця, наступного за звітним.
Забезпечувати коректність товарних залишків за всіма договорами схову (готовий, шлюб, сервіс, утилізація тощо).

З 08.2013 Заступник директора магазином
Обов'язки :
Планування , організація , управління і контроль роботи в магазині
Контроль за дотриманням фінансової дисципліни
Рішення адміністративно - господарських питань
Підбір , навчання, мотивація і контроль персоналу
Проведення повних планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ
Розробка та участь у заходах щодо збільшення товарообігу

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. вмію швидко навчатися , ефективно використовувати час,оригінальне мислення, компетентність,не конфліктність . Шкідливих звичок не маю.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
Освіта: Вища. Спеціальність «Економика підприємства»
Досвід роботи: загальний 6 років
Знання Offise, Internet Explorer, 1C підприємства версія 7.7 на рівні досвідченого користувача
Маю права водія категорії "В" та досвід керування автомобілем.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: