Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 30 січня 2022 PRO

Інна

Менеджер, спеціаліст з обліку, адміністратор магазину

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Дистанційно, Мукачево

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер,заступник директора

з 08.2007 по 09.2017 (10 років 1 місяць)
Фокстрот, Мукачево (Роздрібна торгівля)

Освіта

НУХТ

Экономика предприятия, Свалява
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік 3 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Основы менеджмента

2013 год

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній

Додаткова інформація

МЕТА
заміщення вакантної посади бухгалтера, заступника директора, директора.
ОСВІТА
У 2004 році закінчила Мукачівську середню школу № 11
2007 завершила навчання в Свалявському технічному коледжі за спеціальністю “Економіка підприємства”.
У 2010 році закінчила навчання в Національному Університеті Харчових Технологій.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
У 2007-2011 рр., працювала продавцем-консультантом непродовольчих товарів
У 2011-2011 рр. – касир торгівельного залу
Обов’язки:
Здійснення розрахунків з покупцями за товари та послуги.
Забезпечення перевірки справності касового апарата.
Регулярне ознайомлення з асортиментом та цінами.
Вивчення акцій та діючих знижок на товар.
Перевірка суми реалізації з показниками касового апарату
Проведення інкасації.

У 2011-2012 рр. – Спеціаліст по руху і обліку товару магазину
Обов’язки:
Вести оперативний облік надходження і реалізації товарів / послуг.
Оформляти необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складати звітність за встановленими формами
Відповідати за повноту і відповідність Касової книги та КОРО в магазині вимогам законодавства України. Здійснюати контроль ведення та оформлення Касової книги
Здійснювати контроль наявності та достовірності всієї роздільною документації в магазині.
Контролювати своєчасність і коректність розподілу які надійшли від банків суми по компенсації , заборгованість за виданими споживчими кредитами.
Брати участь в якості перевіряючого за станом касової дисципліни (а так само в якості члена інвентаризаційної комісії) на інших магазинах юридичної особи.
Забезпечувати наявність та повноту всіх реєстраційних документів по РРО, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових квитанцій в магазині.

З 2012- по теперішній час - Спеціаліст з бухгалтерського обліку та руху товару магазину.
Обов’язки:
Здійснювати організацію проведення (або проведення самостійно) документального оформлення, реєстрації в торговій 1С операцій з приймання товару в магазині складання акту розбіжностей, його реєстрацію в претензійній програмі.
Здійснювати проведення переоцінок, реєстрацію умов акцій та інших активностей, пов'язаних зі зміною цін на товар у торговій 1С.
Здійснювати організацію, документальне оформлення всіх товарних рухів в магазині як усередині магазина між договорами (некондиція, сервіс і т.д.), так і з зовнішніми третіми особами, клієнтами (клієнтами з продажу та клієнтами по поверненнях товару).
Вести касову книгу магазину (видача розмінної монети, прийом виручки від касирів, прийом залишку грошових коштів (далі по тексту ДС) в кінці дня (зміни касира), передача в інкасацію ДС) та контроль ведення КОРО, «мокрих» чеків, і контролювати виконання касирами всіх операцій по касовій дисципліні.
Здійснювати контроль за прийманням товару, і відповідне відображення в обліковій системі.
Здійснювати контроль наявності та правильності всієї роздільної документації в магазині згідно із законодавством та внутрішніми нормативними документами.
Здійснювати відображення операцій по розрахунковому рахунку в обліковій базі магазину (його частини, належної магазину).
Здійснювати контроль заборгованості по споживчих кредитах, звіряти заборгованість з бухгалтерією і подавати інформацію про прострочену заборгованість.
Здійснювати отримання і передачу на оплату всіх одержуваних в магазин рахунків до оплати (комунальних платежів електроенергія, інші)
Здійснювати проведення інвентаризації активів в магазинах (ОС, ТМЦ, у т.ч. товар, гроші, ДЗ).
Здійснювати проведення заходів щодо усунення можливих розбіжностей між даними облікових систем (Т 2.2, 1С бух і 1С тов.).
Здійснювати формування товарно-грошового звіту в обліковій системі магазину «1С» і передавати його в бухгалтерію до 3 числа місяця, наступного за звітним.
Забезпечувати коректність товарних залишків за всіма договорами схову (готовий, шлюб, сервіс, утилізація тощо).

З 08.2013 Заступник директора магазином
Обов'язки :
Планування , організація , управління і контроль роботи в магазині
Контроль за дотриманням фінансової дисципліни
Рішення адміністративно - господарських питань
Підбір , навчання, мотивація і контроль персоналу
Проведення повних планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ
Розробка та участь у заходах щодо збільшення товарообігу

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. вмію швидко навчатися , ефективно використовувати час,оригінальне мислення, компетентність,не конфліктність . Шкідливих звичок не маю.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
Освіта: Вища. Спеціальність «Економика підприємства»
Досвід роботи: загальний 6 років
Знання Offise, Internet Explorer, 1C підприємства версія 7.7 на рівні досвідченого користувача
Маю права водія категорії "В" та досвід керування автомобілем.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: