Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 3 січня 2018 PRO

Віра

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 07.2012 по 09.2015 (3 роки 2 місяці)
ЛФ ТОВ "Будмакс", Львов (Дистрибуція будівельних матеріалів)

Кадрове діловодство: оформлення наказів на прийняття, звільнення та переведення працівників, відпусток; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; ведення табелю робочого часу працівників; пошук та підбір персоналу; звітність. Організація та проведення корпоративних заходів.

Освіта

ЛНУ імені І. Франка

Юридичний, спеціаліст-юрист, Львів
Вища, з 2003 по 2009 (5 років 9 місяців)

Додаткова інформація

Борбуляк Віра Михайлівна
Дата народження: 06.06.1978р.
м.Львів
Моб.тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Мета : заміщення вакантної посади менеджера по персоналу, інспектора з кадрів.

Особисті якості: доброзичлива, комунікабельна, свої погляди відстоюю активно та аргументовано, цілеспрямована, наполеглива в досягненні поставлених завдань, відповідальна, швидко навчаюсь, активна життєва позиція.

Освіта:
•2007-2009рр. – ЛНУ ім.. Івана Франка, юридичний факультет, заочна форма навчання, освітній рівень Спеціаліст.

Досвід роботи :
26.09.2016р.- по сьогодні
Посада: інспектор з кадрів
Посадові обов"язки:
Організація і ведення кадрового діловодства в повному обсязі;ведення і зберігання особистих справ співробітників компанії;заповнення та зберігання трудових книжок;оформлення документів прийом, звільнення;оформлення відпусток, лікарняних;ведення документів по відрядженнях;ведення табелів обліку робочого часу;підготовка звітності по персоналу.
29.03.2016р. - 23.09.2016р. - виробниче підприємство ТОВ “Глас Трьош Львів”.
Посада : менеджер з персоналу
Посадові обов"язки:
Оформлення прийомів, переведень та звільнень працівників Товариства у відповідності до норм чинного трудового законодавства; ведення та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, підготовка довідок про трудову діяльність працівників; забезпечення зберігання сформованих особових справ працівників; ведення архіву особових справ звільнених працівників; організація процесу та обліку та оформлення відпусток працівникам; організація процесу оформлення та обліку відряджень працівників; ведення обліку робочого часу працівників; підготовка інформації для внутрішньої звітності компанії; внесення змін у кадрову програму стосовно будь яких змін у соціальному стані працівника, трудовій діяльності тощо. Підбір персоналу різного рівня, проведення співбесід та підбір кандидатів.


30.07.2012р. – 30.09.2015р. ЛФ ТОВ «Будмакс» (гуртовий продаж та дистрибуція будівельних матеріалів).
Посада: менеджер з персоналу ( + 0,25 ставки товарознавця)

Посадові обов’язки:
Кадрове діловодство: оформлення наказів на прийняття, звільнення та переведення працівників, відпусток; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; ведення табелю робочого часу працівників; пошук та підбір персоналу; моніторинг ринку праці, створення зовнішнього резерву; звітність. Організація та проведення корпоративних заходів.
Рекомендації : Гординська Марія Михайлівна (головний бухгалтер) [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

20.09.2010р. -04.05.2012р. - ТзОВ НВФ „Дока” (постачання, монтаж і введення в експлуатацію обладнання для автоматизації технологічних процесів, поставка приладів КВП і А, геодезичного обладнання, виконання геодезичних робіт.).
Посада : офіс-менеджер.
Посадові обов’язки:
Кадрове діловодство: оформлення наказів на прийняття, звільнення та переведення працівників, відпусток; розроблення посадових інструкцій; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
Ведення документообігу, оформлення авансових звітів, виписка довіреностей, оформлення відряджень, підготовка документів для участі у конкурсних торгах, реєстрація договорів та їх опрацювання, контроль робочої дисципліни працівників, прийом відвідувачів, організаційне забезпечення офісу.
Рекомендації : Якубович Тетяна Іванівна (фінансовий директор) [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

13.01. - 13.09.2010р. –агентство інформації та реклами «Медіа – Захід».
Посада : менеджер з постачання.
Посадові обов’язки : продаж друкованої продукція, пошук клієнтів.

З 2005р. по 2008р. - ВАТ «Львівський міський молочний завод».
(Виробництво молочної та кисломолочної продукції).
Обіймала посади на даному підприємстві секретаря референта керівника та інспектора по кадрам.

Посадові обов´язки: ведення документообігу, реєстрація договорів, складення ділових документів, ведення протоколів під час засідання членів правління та виробничих нарад, контроль за виконанням розпоряджень керівника, прийом відвідувачів, організаційне забезпечення офісу, робота з електронною поштою. Оформлення прийому, переведення, звільнення у відповідності із трудовим законодавством; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток; підготовка і розроблення посадових інструкцій; підбір працівників, проведення співбесід; подання звітностей; підготовка про

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: