Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 1 жовтня 2022 PRO

Олександр

Завідувач, начальник адміністративно-господарського відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з дозвільної документації

з 01.2019 по 01.2021 (2 роки)
АЛЬЯНС НОВОБУД, Бровари (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виконання функцій служби замовника для проектування та будівництва об’єктів : "Медісон Гарден", "Квартал Алей", "Лісовий квартал", "Лавандовий", житловий комплекс "Ільїнський".
- Отримання дозвільної документації для проектування та будівництва багатоповерхових житлових будинків.
- Формування пакета документів, оформлення та подання заяв в ДАБІ України для отримання "Дозволу на початок виконання будівельних робіт". СС2, СС3.
- Отримання в ДАБІ України "Дозволу" на початок виконання будівельних робіт.
- Формування пакета документів, оформлення заяв і актів готовності та подання в ДАБІ України для отримання "Сертифікату", прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.
- Отримання в ДАБІ України "Сертифікату" про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.
- Формування пакета документів, оформлення та подання повідомлень про початок виконання будівельних робіт в ДАБІ (реконструкція). СС1.
- Формування пакета документів, оформлення та подання заяв для отримання "Сертифікату", прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (реконструкція).
- Формування пакета документів, оформлення та подання анкет для виконання експертизи розділів проекту.
- Отримання "Експертних звітів".

Завідувач адміністративно-господарського відділу

з 04.2017 по 09.2019 (2 роки 5 місяців)
ТОВ "Сімплі контакт", Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Цілодобове забезпечення власними силами життєдіяльності компанії :
Виконання робіт :
- по ремонту чи повній заміни фурнітури дверей та офісних меблів.
- по заміні сантехнічної фурнітури.
- по заміні електричних вимикачів, розеток, дроселів та ламп освітлення.
- по заміні фільтрів в установках фільтрування питної води.
- виконання малярних та будівельних робіт ( не великих за об’ємом)
Відповідальність за стан будівель та споруд комплексу. підтримка їх в технічно справному стані.
Організація цілодобового клінінгу офісних приміщень. контроль за виконанням робіт. складання графіків робіт та відпусток. табелювання персоналу.
Забезпечення справності інженерних мереж та контроль їхньої належної експлуатації.
Заключення договорів з організаціями по :
- електропостачанню. ведення обліку витрат. контроль своєчасної оплати наданих послуг.
- водопостачанню та водовідведенню. ведення обліку витрат. контроль своєчасної оплати наданих послуг.
- вивезенню твердих та побутових відходів. ведення обліку витрат. контроль своєчасної оплати наданих послуг.
Планування , оптимізація та розроблення бюджета по господарській діяльності компанії.
Організація закупівель та постачання, необхідними для життєдіяльності компанії, ресурсами : канцтоварами, меблями, господарчим інвентарем, побутовою хімією, миючими та дезенфікуючими розчинами. Контроль витрат.
Оформлення первинної бухгалтерської документації.
Ведення звітності матеріальних цінностей та основних засобів.
Відкриття нових локацій в інших областях.
Контроль витрат лімітів стільникового зв’язку.
Відповідальність за системи безпеки та відеонагляду в компанії.

Начальник адміністративно-господарського відділу

з 05.2013 по 06.2016 (3 роки 1 місяць)
ЧАО ''Інтеркерама'', Дніпро (Виготовлення кафелю)

Відповідальність за стан будівель та споруд комплексу, підтримка в технічно справному стані.
Організація та контроль своєчасного прибирання офісних та виробничих приміщень, території підприємства.
Організація та контроль по догляду за зеленими насадженнями офісних приміщень та території підприємства.
Контроль виконання робіт з благоустрою прилегаючої території.
Контроль забезпечення справності та контроль експлуатації інженерних мереж.
Заключення договорів з організаціями по вивезенню твердих, побутових та будівельних відходів. Контроль своєчасного вивозу відходів.
Планування та контроль закупівель та постачання необхідними для життєдіяльності підприємства ресурсами : канцтоварами, меблями, господарчим інвентарем, побутовою хімією, миючими та дезенфікуючими розчинами.
Оформлення первинної бухгалтерської документації.
Ведення звітності матеріальних цінностей та основних засобів.
Планування, оптимізація та розроблення бюджета і звітності по господарській діяльності.
Заключення договорів та виконання контролю поставок матеріальних цінностей.
Управління транспортним відділом підприємства.
Робота з 1С.

Начальник сектора господарського забезпечення

з 08.2010 по 11.2012 (2 роки 3 місяці)
Шпиталь ВМУ СБУ в м. Бровари, Бровари (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Організація забезпечення життєдіяльності шпиталю, вирішення адміністративно-господарських питань.
Відповідальність за стан будівель та споруд комплексу, підтримка в технічно справному стані.
Керівництво транспортним відділом, відділом охорони та харчоблоком комплексу.
Работа з підрядними організаціями та моніторинг цін.
Організація та контроль виконання поточних та капітальних ремонтів будівель і приміщень комплексу, систем тепло-водо, електропостачання.
Забезпечення без аварійної роботи та контроль експлуатації інженерних мереж.
Контроль виконання робіт за своєчасним прибиранням приміщень та прилягаючої території комплексу, виконання робіт по благоустрою та озелененню території, контроль справності сантехніки, обладнання, освітлення, електроприладів, проведення ремонту меблів та техніки.
Організація та проведення тендерів на поставки автозапчастин, будівельних матеріалів, канцтоварів, меблів, продуктів харчування, обладнання, господарського інвентар та миючих і дезінфікуючих засобів.
Контроль договорів та перевірка звітів операторів надання стільникового та кабельного зв’язку.
Організація та контроль вивезення побутових та будівельних відходів.
Організація та контроль роботи підпорядкованих підрозділів.
Контроль використання енергоносіїв.
Оформление первинної бухгалтерської документації.
Ведення учота матеріальних цінностей.
Участь в розробці планів ремонтів загальних фондів.
Складання бюджета і звітності по господарству, контроль сплати рахунків.
Складання, оптимізація, та контроль використання бюджету.
Робота з контролюючими та наглядаючими організаціями (КРІ, внутрішня СБ, Пожежна інспекція, СЕС, Київобленерго, Водоканал).

Керівник проекту

з 02.2008 по 05.2009 (1 рік 3 місяці)
ТОВ « КТС Генподряд » м. Київ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Підготовка та збір вихідних даних для проектування. Отримання дозвільної документації для проведення проектних та будівельно-монтажних робіт (служба замовника).
Реалізовані проекти :
1) Підготовка та збір вихідних даних для проектування та виконання будівельно-монтажних робіт по проекту « Виробнича база СВК Борщагівський » Києво-Святошинський ра-он, Київської обл.;
2) Підготовка та збір вихідних даних для проектування та виконання будівельно-монтажних робіт по проекту « Когенераційна установка для вироблення електричної енергії и технологічної пари, потужністю 2 х 12.9 МВт » на ЗАТ « Сєвєродонецьке об’єднання Азот » м. Сєвєродонецьк.

Керівник проекту

з 07.2007 по 02.2008 (7 місяців)
ТОВ « ІБК ІЗОБУД » м. Київ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Підготовка та збір вихідних даних для проектування.
Отримання дозвільної документації для проведення проектних та будівельно-монтажних робіт (служба замовника).
Проведення тендерів на поставки будівельних матеріалів та підбір організацій для проектування та виконання будівельно-монтажних робіт.

Реалізовані проекти :
1) Будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями в м. Бориспіль, Київської обл.;
2) Підготовка та збір вихідних даних для проектування та будівництва «Бізнесцентра» в м. Київ;
3) Проектування та будівництво індивідуальних житлових будинків (котеджі) в с. Хотянівка, Вишгородського району, Київської області.

Начальник відділу підготовки будівництва

з 02.2005 по 03.2007 (2 роки 1 місяць)
ТОВ « Корпорація розвитку Київської області » м. Київ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Підготовка та збір вихідних даних для проектування та будівництва котеджних містечок Броварського та Макарівського рай-ну, Київської обл. (служба замовника).

Реалізовані проекти :
1) Котеджне містечко « Нова Богданівка » в селі Богданівка, Броварського району, Київської області;
2) Котеджне містечко « Калинове містечко » в селі Калинівка, Макарівского району, Київської області.

Освіта

Київський національный університет будівництва та архітектури

Факультет : Санітарно-технічний.Спеціальність: Теплогазопостачання, вентиляція та кондиціонування повітря. Кваліфікація : Інженер-будівельник, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК Користувач ПК Пользователь Internet Користувач Internet MS Outlook Outlook Express AutoCAD Opera CorelDRAW MS Project Express

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

- сімейний стан : Одружений
- наявність водійського посвідчення, категорія «В».
- наявність власного легкового автомобіля.
- готовність до відряджень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: