Резюме від 22 листопада 2017 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1665995/

Юрист, 10 000 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Місто:
Київ

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Юрист, спеціаліст з кадрових питань та діловодства

з 03.2013 по нині (4 роки 9 місяців)
Медіа індустрія, радіомовлення

-складання та аналіз цивільно-правових, господарських угод та договорів, трудових контрактів;
-операції з корпоративними правами: підготовка протоколів загальних зборів учасників, акціонерів, купівля-продаж часток у статутному капіталі підприємств;
-укладення авторських та ліцензійних договорів в т.ч. зовнішньоекономічних;
- представництво інтересів Компанії в Національній раді України з питань телебачення та радіомовлення;
- підготовка та подача документів на продовження ліцензії на мовлення, внесення змін до ліцензій на мовлення;
- супровід перевірок представниками Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення.
-реєстрація товарних знаків та ін. об'єктів інтелектуальної власності;
-аналіз на предмет відповідності законодавству рекламних матеріалів, допомога менеджерам компанії по приведенню проблемних рекламних компаній у відповідність до чинного законодавства, консультування з питань реклами, спонсорства та ін., маркетингових заходів Компанії;
-представництво інтересів Компанії, фізичних та юридичних осіб в судах та в органах державної виконавчої служби, безпосереднє ведення та контроль виконавчих проваджень;
-ведення кадрового діловодства в Компанії (прийняття, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки);
-формування та ведення особових справ працівників Компанії;
-облік та ведення трудових книжок працівників;
-аналітична робота по систематизації законодавства.
-підготовка відповідей на запити державних контролюючих органів.

Досягнення: Успішно проведено судові процеси з оскарження податкових повідомлень-рішень, стягнення заборгованості з контрагентів. Проведено успішну реєстрацію всіх прав на знаки для товарів та послуг. Продуктивна співпраця з представниками Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення, отримання ліцензій на мовлення. Ефективне проведення виконавчих дій, стягнення коштів з боржників та закриття виконавчих проваджень. Приведення у відповідність до законодавства рекламних матеріалів для подальшого їх розміщення в ефірі радіостанцій.

Юрисконсульт

з 10.2012 по 02.2013 (4 місяці)
ТОВ, Киев (виробництво соняшникової олії)

-корпоративний супровід підприємства;
-документальний супровід виробництва;
-оформлення та отримання дозволів на виробництво;
-скликання та проведення загальних зборів учасників (засновників), підготовка проектів протоколів, рішень та інших актів органів управління підприємств, підготовка проектів установчих документів;
-державна реєстрація змін до статутних документів;
-робота з аналізу та укладання господарських договорів;
-участь в переговорах з контрагентами, самостійне проведення переговорів;
-робота з нотаріусами з питань завірення угод, завірення підписів на документах (статути, банківські картки і т.п.), виготовлення нотаріальних копій.

Досягнення: Ефективний правовий супровід діяльності компанії - отримані усі дозвільні документи для виробництва соняшникової олії. Отриманні дозвільні документи на електронний цифровий підпис. Оформлені дозвільні документи на розміщення зовнішньої реклами.

Юрисконсульт

з 04.2012 по 10.2012 (6 місяців)
ТОВ, Киев (надання юридичних послуг)

-претензійно-позовна робота;
-надання правової консультації;
-вирішення цивільних, сімейних, господарських спорів;
-робота з договорами (розробка, аналіз)
-складання документів правового характеру;
-представлення інтересів клієнтів (фіз. та юр. осіб) у взаємовідносинах з державними та комерційними організаціями, органами влади та управління;
-веденням кадрового документообігу;
-реєстрація підприємств, внесення змін до статутних документів;
-представлення інтересів клієнтів в органах судової влади.

Досягнення: Виграні трудові спори (з питань поновлення на роботі), господарські (з питань повернення заборгованості, витребування майна та ін..), сімейні (з питань розірвання шлюбу, розділ майна). Реєстрація ТОВ, ПП, ФОП, з встановленням на облік у всіх держаних органах, та отримання свідоцтва ПДВ. Ліквідація СПД фізичної особи-підприємця

Юрисконсульт

з 07.2011 по 12.2011 (5 місяців)
ТОВ, Винница (тара пакувальні матеріали, обладнання для пакування)

-робота з укладання господарських договорів, підготовки висновків про їх юридичну обґрунтованість, розгляд питань про дебіторську і кредиторську заборгованість;
-претензійно-позовна робота;
-розробка документів правового характеру;
-підготовка висновків щодо правових питань, які виникають у діяльності підприємства, розроблення пропозицій для удосконалення діяльності підприємства;
-представлення інтересів підприємства у взаємовідносинах з державними та комерційними організаціями, органами влади та управління;
-контроль за веденням кадрового документообігу;
-довідково-інформаційна робота з питань законодавства і нормативних актів.

Досягнення: Забезпечена господарсько-договірна діяльність. Здійснена реєстрація баз персональних даних. Супровід проведення інвентаризації на складах, та складання актів недоїмки. Контроль за проведенням виконавчого провадження по витребуванню заборгованості та штрафних санкцій.

Помічник юриста

з 11.2008 по 07.2011 (2 роки 8 місяців)
ТОВ, Винница (будівництво, оптова реалізація продуктів харчування та підакцизних товарів)

-підготовка, укладання та контроль за виконанням господарських договорів (купівля-продаж, поставка, підряд, оренда, комісія, доручення, зберігання тощо);
-реєстрація підприємств, внесення змін до статутних документів, зміна довідки ЄДРПОУ, зміна довідки 4 ОПП;
-проведення реєстрації права приватної власності, отримання витягів та довідок в БТІ;
-підготовка документів для участі у тендерних торгах;
-складання листів, заяв, протоколів, наказів, що стосуються діяльності підприємства;
-представлення інтересів юридичних осіб у взаємовідносинах з державними та комерційними організаціями, органами влади та управління;
-претензійно-позовна робота, представлення підприємства в судах ;
-забезпечення кадрового документообігу (оформлення прийому/звільнення з роботи, відпусток, відряджень, інших документів);
-здійснення особистого прийому працівників підприємства та консультування їх з правових питань.

Досягнення: Виграні спори з податкової інспекцією (з питань повернення свідоцтва платника ПДВ), адміністративні спори, господарські спори по витребуванню заборгованості. Зареєстроване право власності на квартири в новозбудованому котеджному містечку. Отримані ліцензії на торгівлю алкогольних напоїв. Участь у тендерних торгах з продажу квартир. Розроблений та підписаний Колективний договір. Супровід випуску облігацій.


Освіта

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Правове регулювання економіки, Київ

Вища, з 09.2010 по 02.2012 (1 рік 5 місяців)

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Правознавство, Київ

Незакінчена вища, з 09.2007 по 09.2010 (3 роки)


Додаткова освіта

  • Національна тренінгова компанія "Інтелект-бізнес". Бізнес тренінг "Команда-двигун мого успіху" (2011)

Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express), Internet Explorer.
    1С 7, 1С 8.УТП
    Програми оптимізації та організації
    робочого процесу (Leader Task, Fox Manager).
    Робота в системі «Ліга Закон».
    Робота з периферійними пристроями (телефон, факс, ксерокс, принтер, сканер).
  • Впевнений користувач ПК (7 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Робота в системі «Ліга Закон». (4 роки досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — експерт
  • Російська — експерт

Додаткова інформація

Особисті якості:

-відповідальність;
-організованість;
-стресостійкість;
-вміння працювати з великим об’ємом інформації;
-комунікабельність;
-працьовитість;
-цілеспрямованість.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: