Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 28 грудня 2020

Оксана

Контент-менеджер, адміністратор бази даних, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фотограф

з 12.2019 по 12.2020 (1 рік)
Фрілансер, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Спілкування з клієнтами, проведення фотосесій з подальшою обробкою фото у Adobe Photoshop і Lightroom

Адміністратор бази даних

з 02.2017 по 11.2019 (2 роки 9 місяців)
ТОВ Бомонд, Киев (Роздрібна торгівля, парфумерією та косметикою)

Ведення товарної бази компанії (клієнтська база, прайси, інтернет магазин, звіти, коригування документів, побудова груп, категорій, доп.свойств товарів.)
Введення довідників баз даних, завантаження нових позицій в базу данних, налаштування та запуск акцій по мережі, робота з великим об'ємом данных.

• Робота в INSY., 1:С, Hermes, SQL Server Reporting Services, Excel
• Контроль доставки товарів до замовників і оплата по документам.
• Робота з магазинами компанії: виписка документів на прихід товару, заклад акцій, контроль знижок, введення опису для продуктів, відображення червоних цінників.
• Робота з web інтерфейсом компанії Київстар: формування смс розсилок клієнтам компанії Бомонд, облік оброблених даних.

Молодший економіст управлінського обліку

з 11.2015 по 04.2016 (5 місяців)
ТОВ "СУШИЯ", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

-Забезпечення ведення калькуляції продукції підприємства відповідно до облікової політики та внутрішніх регламентів підприємства; здійснення загальної координації інших структурних
підрозділів підприємства щодо своєчасного і коректного погодженням калькуляції продукції та введення відповідної інформації в 1С УТП;
-Забезпечення своєчасного внесення даних про асортимент продукції підприємства в УТП, у тому числі даних про ціни реалізації, у відповідності з внутрішніми регламентами підприємства;
- Здійснення контролю за відповідністю продажів між даними front-end системи (Brio), 1С УТП і даними РРО; забезпечення аналізу виявлених розбіжностей і їх усунення;
-Контроль за надходженням управлінської інформації з продажу структурних підрозділів підприємства, а також перевірка коректності отриманих даних на щоденній основі, у відповідності з внутрішніми регламентами підприємства;
-Якісний контроль за своєчасністю проведення інвентаризацій структурних підрозділів підприємства (в т.ч. центральних складів ), а також відображенням результатів інвентаризацій ( проведенням списання) в 1С УТП у відповідності з внутрішніми регламентами підприємства;


З травня по січень 2016 року не працювала за сімейними обставинами у зв'язку з захворюванням батька.

Менеджер-діловод, Роздрібна торгівля

з 10.2013 по 06.2015 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "Прем'єр-Ліга", Киев (Мережа АЗС)

• Проведення актів звірки з постачальниками,
• Виставлення рахунків, підписання актів виконаних робіт, контроль надходження грошових коштів ;
• Виконання доручень керівника
• Проведення переміщень і реалізацій товарів між АЗС,
• Ведення звітності за договорами комісії.
• Ведення регламенту адміністрування питань не поставки товарів;
• Ведення в системі обліку централізованих довідників товарів і постачальників;
• Облік і зберігання договорів поставки, маркетингу;
• Підтримка діяльності відділу;
• Складання планограм в програмі «Spaceman merchandiser»
• Ведення бази 1С 7,8 Товарообіг: занесення контрактів, переоцінок, за всіма категоріями товарних груп.
• Контроль ведення замовлень по комплектації АЗС витратними матеріалами та обладнанням.

Фахівець відділу продажу товарів народного споживання та послуг

з 08.2012 по 04.2013 (8 місяців)
ТОВ «ЗОЛОТИЙ ЕКВАТОР», АЗС « WOG », Киев (Мережа АЗС)

Робота з :
- продовольчою та непродовольчою групою товарів,
- первинною документацією, видатковими та прибутковими накладними ,
- з постачальниками,щодо коректного замовлення товару,
- надання їм звітної та додаткової інформації ;
- Контроль за правильним та вчасним наданням накладних на повернення та іх переробки ;
- Організація та робота з документообігом поштових та електронних листів;
-Формування та здійснення замовлень товарів для АЗС ;
-Переміщення товарів між АЗС ;
-Перевірка роботи товарознавців ;
-Написання службових листів
-Вчасне інформування АЗС філії, щодо змінення цін на товари та послуги ;
-Роздача рекламних матеріалів ;
-Виконання доручень керівника відділу ;

Робота з программою 1С AZS :
-Оприбуткування товару ;
-Аналіз залишків та продажу кількості супутніх товарів на АЗС ;
Контроль за :
-правильним оприбуткуванням товарів, та виправлення помилок ,
-кількістю реалізованих супутніх товарів ,
-надходженням товарів та вибування з віртуального складу ,
-за переміщеннями товарів між АЗС .
-Розрахунок суми реалізованих товарів на оплату постачальникам .
Робота з базою 1С 8.0
-Формування актів звірок з постачальниками ;
-Формування замовлень на виплату коштів постачальникам.

Товарознавець

з 07.2011 по 11.2011 (4 місяці)
Мережа ресторанів "Мафія", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Прийом та пере адресація телефонних дзвінків;
- формування заявок на поставку товарів, робота з постачальниками ;
- забезпечення оптимального асортименту товарів для ресторану ;
- укладання договорів з постачальниками;
- контроль доставки товару на місце розвантаження;
- прийом товарів по кількості та якості;
- проведення інвентаризацій;
- виконання доручень керівника;
- надання керівникові необхідної звітності, визначеної розпорядженнями організації.
Організація документообігу (поштові та електронні документи);

Робота з програмою Store house+ :
- оприбуткування товару та переміщення всіх товарів;
- вивантаження даних;
- управління товарними запасами ;
- облік надходження та реалізації товарів;
- проведення та внесення списань та комплектації товарів;
- організація інвентаризацій, з подальшою підготовкою данних .

Робота з базою 1С 8 :
- оприбуткування та переміщення товарів;
- внесення оплат, надходжень;
- внесення інформації за надходженням грошових коштів від клієнтів;
- зв'язування документів та переміщення по складам;
- внесення інформації щодо витрачання грошових коштів.
- виписка документів на переміщення товарів зі складу на склад;
- робота з актами звірок;
- опрацювання бюджету;
- звірка інформації бази 1С та Store House;
- контроль та облік готівкових і безготівкових фінансових надходжень та витрат;

Офіціантка

з 09.2010 по 02.2011 (5 місяців)
Ресторан "Кловський", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Знання правил сервірування столу; знання стандартів обслуговування; правила подачі страв.
Обслуговування банкетів, фуршетів, весіль.

Офіціантка

з 09.2009 по 08.2010 (11 місяців)
Royal catering service, Киев (Кейтерінг)

Періодично брала участь в обслуговуванні банкетів, фуршетів. Знання правил сервірування столу; знання стандартів обслуговування; правила подачі страв.

Освіта

КНТЕУ

Київський національний торговельно-економічний університет.Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу, магістр. Спеціальність : технологія харчування., киев
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Спеціалізація: технологія харчування, ресторанна справа та сервіс.
2007- Навчальна технологічна практика НВО КНТЕУ, помічник кухаря.
2008-2010- Виробнича комплексна практика ВАТ ГК « Либідь », помічник кухаря .
Участь в студентській науковій конференції «Сучасні тенденції і перспективи розвитку ресторанно - готельного та туристичного бізнесу» 26 лютого 2008 р.

Брала участь у Фестивалі з кулінарного мистецтва в Україні серед юніорів, 21-23 травня 2008 року.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Adobe Photoshop Email MS Outlook 1С:Підприємство Adobe Lightroom SQL Управлінські навички Adobe Мерчендайзинг Brio Frontend-розробка Spaceman

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Танцура Наталія Олександрівна

Танцура Наталія Олександрівна

Начальник віділу непаливних продажів, Мережа АЗС "КЛО"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Комунікабельна, відповідальна, працьовита, обов’язкова , легко навчаюсь.
Вміння обгрунтовувати і захищати свою думку, здатність до самоосвіти,прагнення до вдосконалення знань і практичних навичок в роботі та роботи на результат
Висока активність, бажання рости і розвиватися, вміння будувати хороші стосунки з колегами.

Захоплення :
• Фотографія
• Читати книжкі, кінні прогулянки, їзда на велосипеді
• Подорожі









.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: