Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 7 листопада 2023 PRO

Ольга

Генеральний, виконавчий директор, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Львів, Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерційний директор

з 10.2018 по 05.2022 (3 роки 7 місяців)
TANITKANI, Дніпро (Роздрібна торгівля)

В управлінні компанія з 4 магазинів.
•оперативне управління продажами: аналіз, розробка та впровадження заходів щодо збільшення товарообігу, постановка короткострокових та довгострокових завдань, контроль їх виконання
• управління асортиментом, товарними залишками, побудова товарної матриці
• впровадження розроблених методик та контроль реалізації. пошук торгових площ
• своєчасне та якісне відкриття магазинів
•криза-менеджмент
•бюджетне планування
•оптимізація ФОП
•створення кадрового резерву з усіх посад усередині компанії
•складання штатного розкладу, розробка програм з розвитку та мотивації лінійного персоналу
• розробка внутрішньої звітності для контролю та зменшення втрат
•контроль залишків
•підвищення маржинального доходу виробництва
• розробка документації, що регламентує бізнес-процеси: процедури, інструкції, політики
• впровадження CRM

Керуюча магазинами в Київскій обл.

з 09.2013 по 02.2014 (5 місяців)
ООО "Кадіум", Київ (Роздрібна торгівля)

За короткий період запущено 5 нових магазинів.
Впровадження та успішна реалізація з нуля антикризового проекту.
В управлінні 13 магазинів.
Проведення повного ребрендингу підприємства, зі зміною ідеології та принципів роботи.
Розробка та впровадження з нуля маркетингової стратегії підприємства.
Керівництво та координація роботи всіх підрозділів підприємства-комерційної структури, виробництва, відділу збуту, відділ логістики, бухгалтерія, постачання.
Реорганізація підрозділу служби приймання замовлень.
Розробка систем мотивації та методів контролю для підрозділів та показників KPI для співробітників.
Розрахунок бонусної частини оплати праці.
Складання плану продажу на місяць, квартал, рік.
Щотижневий контроль за виконанням плану комерційним відділом.
Коригування дій менеджерів, у разі потреби, навчання, впровадження інструментів, що підвищують продаж.
Проведення зборів із складанням аркуша заходів, наступний контроль за виконанням поставлених завдань.
Формування ціноутворення клієнтів.

Керуюча віномаркетом

з 02.2010 по 03.2013 (3 роки 1 місяць)
Поляна Україна Груп, Чернігів (Роздрібна торгівля)

• пошук та відкриття магазину з нуля (отримання погоджень та документів-дозволів на відкриття об'єкта торгівлі, ведення ремонту)
• запуск магазину та побудова взаємовідносин з навколишнім середовищем (міська влада, фіскальні органи)
• створення та впровадження бізнес-процесів, стандартів роботи
• організація внутрішньої роботи магазину, ведення VIP-клієнтів
• ведення адміністративно-господарської діяльності (організація, планування та координація торгово-господарської діяльності, спрямованої на скорочення термінів та витрат на ведення торгових операцій, підвищення якості торговельного обслуговування).
• виконання планів продажу
• робота з медіа-ринком міста, контроль рекламних компаній та проведення PR-акцій
• забезпечення безперебійної роботи магазину
• вирішення кадрових питань (підбір, оцінка, координація та навчання персоналу, ведення документації)
• контроль прийому та обліку руху товару, забезпечення своєчасного надходження товарів
• робота з податковими, пожежними органами, СЕС
• вирішення оперативних питань
• аналіз якості обслуговування покупців
• контроль правильної викладки товару
• організація та управління роботою персоналу: проведення співбесід, складання графіка роботи та графіка відпусток, контроль за виконанням функціональних обов'язків та інструкцій персоналом, проведення атестацій, контроль за дотриманням стандартів, обслуговування клієнтів, перевірка касової дисципліни
• розвиток магазину
• проведення інвентаризацій
• ведення документації та звітності

Керуюча мережею дитячих супермаркетів

з 11.2009 по 01.2013 (3 роки 2 місяці)
Ліліпут, Чернігів, Славутич (Роздрібна торгівля)

Власний бізнес-проект. В управлінні – 3 магазини. Створення магазину з «0»:
• пошук приміщення, адаптація та ремонт виходячи з потреб магазину.
• постановка завдань дизайнерам та будівельникам у процесі ремонту, контроль виконання.
• постановка завдань спеціалістам меблевої компанії та контроль виробництва обладнання за індивідуальними макетами.
• пошук постачальників, формування асортименту товарів та подальший контроль наповнення секцій.
• створення та впровадження бізнес-процесів, стандартів роботи та стандартів обслуговування покупців.
• набір, навчання, керування персоналом та контроль виконання стандартів обслуговування.
• створення ефективної рекламної компанії для «гучного» відкриття магазинів та подальша рекламна підтримка діяльності.
• управління асортиментною політикою та продажами.
• створення успішних маркетингових заходів, вкладених у збільшення продажів.
• знання та контроль тенденцій розвитку ринку дитячих товарів.

Керівник проекту «Start – Up»

з 05.2006 по 05.2007 (1 рік)
БЕЛІССІМО, Чернігів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Власний бізнес-проект. Пошук ідеї бізнесу під приміщення, організація та будівництво приватної стоматологічної клініки VIP рівня «під ключ». Повне управління та контроль усіх етапів проекту. Успішний продаж.

Директор предстаництва

з 11.2004 по 02.2010 (5 років 3 місяці)
Ліга-Нова, Чернігів (Роздрібна торгівля)

• пошук та відкриття представництва з нуля (отримання погоджень та документів-дозволів на відкриття об'єктів торгівлі, ведення будівництва та здавання об'єкта) • запуск представництва та побудова взаємовідносин з довкіллям (міська влада, фіскальні органи) • набір, навчання та управління персоналом
• організація внутрішньої роботи представництва, ведення VIP-клієнтів • організація та ведення товарно-транспортної логістики та складського обліку (контроль обліку ТМЦ, їх руху по всіх складах торговельного представництва (основний склад, торговий зал, шлюб, оперативний склад) як у комп'ютерному обліку 1С, так і на паперових носіях – картках складського обліку ) • бюджетування та планування • ведення адміністративно-господарської діяльності (організація, планування та координація торгово-господарської діяльності, спрямованої на скорочення термінів та витрат на ведення торгових операцій, підвищення якості торговельного обслуговування) • побудова та виконання планів продажу
• організація та контроль ведення бухгалтерського обліку та звітності • робота з медіа-ринком міста, побудова рекламних компаній та проведення PR та BTL-акцій.

Освіта

Державний Педагогічний Університет

Фізичного виховання і спорту, Чернігів
Вища, з 1992 по 1996 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

«Школа торгового представника», компаниія «Бізнес-мастер»

2004

"Я-лідер", Одед Кравчик

2019

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство Управлінські навички Gmail Ведення соціальних мереж Успішний досвід керівництва у відкритті, керуванні мережою магаз Навичка глибокого аналізу факторів, впливаючих на успішність роб Успішний управлінський досвід організації стомат.клініки з 0 Досвід проектування моделі роботи бізнес-процесів служб і систем Перспективне мислення щодо пошуку можливостей розвитку бізнесу Вмію організувати та запустити будь який комерційний проект

Знання мов

  • Португальська — початковий
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Фролова Анжеліка Валеріївна

Фролова Анжеліка Валеріївна

Директор з адміністративної та господарскій діяльності., ТаніТкані

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Багатогранна цілеспрямована особистість, аналітичний склад розуму, відповідальна, вимоглива до себе та інших, працьовита, енергійна, комунікабельна, невиправний оптиміст, націлена на розвиток та рух лише вперед.
Готова розвивати свої знання та підкріплювати вміння практично.
Здорові амбіції підкріплені багатостороннім досвідом у різних сферах та напрямках бізнесу та великим бажанням працювати та заробляти для компанії та себе.
Наявність свого автомобіля: так.
Посвідчення водія: категорія В, стаж безаварійного водіння 15 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: